Отностно ламбда сонда
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Отностно ламбда сонда
Ясно,катализатора не съм го пипал.Все пак искам да видя с мултицета какви омове дава сондата в момента но зацелта трябва да кажета какви а нормалните за една работеща такава.Ето и снимките които показва нашето "нещо" 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Отностно ламбда сонда
Koлега, сонда не се мери в омове, а във волтове, както ти казах. Трябва да варира в диапазона 0.00 - 1.00 волата динамично с големи амплитуди. Този нисковолтов ток тя сама го генерира в зависимост от количеството кислород в отработените газове. В омове можеш да премериш нагревателя на сондата, с което ще разбереш, че работи, т.е почти, но не баш, но все пак каквото и съпротивление да измери мултицета за нагревателя, това ще значи, че работи. Ако няма съпротивление - НИЕНТЕ!!!! Така идиотско написано в тази програма навежда на мисълта, че явно имаш проблем с нагревателя на сондата, откъдето идва и некоректната й работа, защото за да работи коректно, както казах пак по-нагоре е необходима висока температура, която тя сама с неработещ нагревател не би могла лесно да достигне. Може би не е напълно преебана сондата, ама заради нагревателя пак се налага смяна, иначе няма да баца коректно. Натам отиваш според мен. Пак ти казвам, за твоята кола БОШ LS-05 e твоята сонда!
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Отностно ламбда сонда
Таииии,сега като я запаля колата и я вдигна,къде да я меря какви волтове дава,има ли значение(понеже май са 4-ри кабела) къде ще нахакам мултицета?
Re: Отностно ламбда сонда
Въобще не е необходимо да се вдига колата, мери се горе при ЕКУто. Отваряте капака и мултицета се бодва в кабелите при буксите на конкретните пинове, докато работи на напълно загрял двигател на 105 градуса. Кои точно са пиновете ги има описани в аутодтата, която би трябвало да я имате, щом имате сервиз. Там е нарисувана буксата и е оказано точно до кои пинове да се допре мултицета, че даже е написано и какви стойноси трябва да се търсят. Обаче това е по-голямата хамалогия! Пак казвам, далеч по-лесно би ви било вместо да търсите кабели, пинове и тем подобни простотий е да пуснете програмата за даиагностика, щом имате такава и да си изкарате живите данни и да гледате това, което ти обясних. Същото ще направите с мултицета, само че с повече труд и разправия. Всяка една нормална програма за диагностика, била тя и универсална като вашата, може да изкарва живи данни в реално време. Нема кво да си губите времето с мултицети и чудесий с допотопна техника, при положение, че имате лесен вариант! Успех!
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Отностно ламбда сонда
Мерси браточка.Не ме разбираи погрешно т.е. "какъв сервиз сме с уредче за 7000лв ако една кола неможем да я прочетем като хората" Ние сме за масла,гуми и акумулатори.Уредчето е колкото и скъпо да е,предимно е взето за изчистване на иснпекции и оил сервизи.От време на време само се мъчим да помагаме на някои клиенти,нищо повече.То е многофункционално и с всякакви кабели и е поорязано откъм екстри и хасал диагностики и живи данни.Малко не добра комбинация,такава цена а куца от към данни които са нужни за прочитане по обстоино по колите.Ще ти снимам моите данни да погледнеш,но мисля че непоказва ламби и такива неща.Ето го нещото.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Отностно ламбда сонда
Сложих сондата която каза.LS-05 на Bosch.Каква разлика трябва да видя с нея че нещо не я усещам.Постоянно се гледам таблото дали няма да светне пак чека.Сякаш малко по добре взе да работи двигателя,преди попретрисаше когато светеше чека.Другият ми въпрос е трябва ли тоя универсал да се обучава?Дай боже да съм я вързал правилно....
другото което,след като загря колата я понастъпах до прекъсвач на спряло и изхвърли два декара сажди.Едвам изчистих сервиза зад нея.Досега не е правила така. 


- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани