Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- An4oOo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 28.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 e53 3.0d 218ps
- Мечтае да кара: X5 ///M - печка :D
- Детайли за колата: Зла печка :D
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
Колеги извинявам се че ползвам тази тема но ми се струва най-удачна. Имам така да се каже същия проблем. Колата е 320д 99г 136кс. Как се получи проблема. Бях днес на профилактика и пълнене на климатика. Колата беше малко под наклон. След приключване на профилактиката момчето ме помоли да я запаля. След това малко да я държа на 1500-2000об. Близо минута я държах после я пуснах и малко след това я изгасих. Откачи си момчето маркучите, всичкото и аха да запаля ама само въртя на стартер и нищо.. така 5 пъти. Предположенията бяха че е глътнала въздух. Пуснах я наравно изчаках я 5-10 мин и запали от раз, но преди тва 3-4 пъти давах на контакт и чак тогава. И си казах тва ше е. След 10 мин ми се наложи пак да я изгася. Тръгвам да паля и пак същата работа, но тоя път от 2рия опит запали. Не съм се заслушвал за това жужене, но ще го направя и бързам да питам това реле има ли го е46 преди фейса и може ли и при мен да е от него?
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
смених го сега ще видим какво ще стане мерси на всички колеги 

- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
jeki_tdi написа:смених го сега ще видим какво ще стане мерси на всички колеги
Колега не забравяй да споделиш след известно време дали е изчезнал проблема, лично и на мен ми е любопитно. Надявам се от релето да го е правила. Та за колегата @An4oOo нямам идея при твоя мотор какво е положението , най-добре си пусни тема за да кажат колегите притежаващи същата кола с какво са се сблъсквали.
Успех колеги и само живи здрави и безаварийно

Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
до сега вече 2 седмици не е правила проблема с паленето - мерси много колеги тия от БМВ искаха да сменят помпа датчик на раз.вал - мале мила
мерси много

Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
Колеги,
Бих искал да ми дадете съвет как да действам. Проблемът ми е следният:
Колата (е46 320 д 150 кс.) взе да пали все по-трудно като е загряла, след известно време стигнахме до там, че и много трудно пали и като е студена. Изчетох форумите за евентулните причини - дюзи, клапан на рейла, реле на за подкачващата помпа и пр. По-големият проблем е, че в момента съм в командировка извън страната и жена ми я кара и й бере ядовете
. Не мога да и пусна диагностика (въпреки, че имам кабели и пр) , не мога да й проверя релето...
Въпреки това накарах жена ми да й направи малки тестове и ето резултатите:
1. Накарах я да се заслуша дали чува жуженето на подкачващата помпа докато е на контакт. Резултат: не се чувало. (Сега нали се сещате една жена долколко може да чуе нещо по колата)
2. Колата пали за няколком метра, няма значение дали топла или студена, при пускане по лек наклон.
Тест No 2 ме кара да си мисля, че проблемът не е в дюзите или рейла.
Ще съм благодарен, ако споделите мнения...
Бих искал да ми дадете съвет как да действам. Проблемът ми е следният:
Колата (е46 320 д 150 кс.) взе да пали все по-трудно като е загряла, след известно време стигнахме до там, че и много трудно пали и като е студена. Изчетох форумите за евентулните причини - дюзи, клапан на рейла, реле на за подкачващата помпа и пр. По-големият проблем е, че в момента съм в командировка извън страната и жена ми я кара и й бере ядовете

Въпреки това накарах жена ми да й направи малки тестове и ето резултатите:
1. Накарах я да се заслуша дали чува жуженето на подкачващата помпа докато е на контакт. Резултат: не се чувало. (Сега нали се сещате една жена долколко може да чуе нещо по колата)
2. Колата пали за няколком метра, няма значение дали топла или студена, при пускане по лек наклон.
Тест No 2 ме кара да си мисля, че проблемът не е в дюзите или рейла.
Ще съм благодарен, ако споделите мнения...
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани