Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от © » 10 Юни 2011, 20:19

то по същата логика, да мериш дизел за еластичност под 2000об. няма никакъв смисъл
без турбо за къде сме :mhihi: Нека сравняваме по-скоро еднакви автомобили отколкото дизел с бензин или пък с различни скоростни кутии :kuku:
Zagy написа:Според мен това замисляне е от това, че ваничките на променливата геометрия при поддържане на скорост седят доста притворени, при подаване на газ им отнема време да се позиционират по най-добрия възможен начин, след това газовете да развъртят турбото, след коетоколата да тръгне. Малко е това време, но го има и то се отчита като замисляне.Ако преди това сте пришпорили колата ваничките вече са си по местата и реакцията е мигновенна

точно така мисля и аз, пък и опитите го доказват

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Maxmadness » 11 Юни 2011, 4:01

Gqbriel написа:
bmw-maximilian написа:Интересно...явно има доста голяма разлика между скоростните кутии между 5 и 6 скорости...при мен това упражнение се получи точно за 6 секунди,обаче това замисляне доста ме дразни чесно казано..незнам колегите с преди фейса и съответно 136 коня с каква скоростна кутия са и къв е филма там,обаче наистина има осезаема разлика.Мисля също така,че играе и доста голяма роля ремапа на колата.Карал съм доста чипнати коли,обаче тази която ми направи най-приятно впечатление на ДОУСКОРЕНИЕ това определено беше колата на @Dimitroff.Това може би е единствения автомобил който съм карал и след 80 си показва достатъчно рогата,че да се усмихнеш и с голям кеф да хванеш волана :yes: И все пак нека колегите с Е46-тици преди фейса да кажат на колко оборота са при скорост 80 и 4-та предавка,при мен са точно 2000.Всички знаем колко са важни всяка една стотна обороти защото в този случай като настъпиш газта до дупка има голяма разлика дали си на 2300 оборота на 4-та и дали си на 2000 пак на 4-та :yes:


Макси прав си донякъде,аз не помня с ремап ли си или го махна последно ,че тези 6 сек :dunno: .
5 ск/6ск кутия
1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83
Разликите са нищожни,но в града с 6-ка се сменя доста по-често.На усет 5-те върви по-добре от 6 ,но по данни не би трябвало,разликата се получава при максимална скорост.
2-ра -40км/ч - 2000
3-та-60км/ч -2000
4-та-80км/ч-2000
Еднкаво преди и след фейс затова теста за еластичност е на 4-та,оборотите са еднакви.
Замислянето може да се избегне с ремапа,добре работещ дебитомер,генерация и т.н но Zagy е прав.


Ами след дълги разговори и размисли с Dimitroff,все пак оставих ремапа така както си е :yes:

Няма спор,че ремапа донякъде намалява лага,обаче това замисляне на 80 на 4-та си е доста дразнещо,ама дразнещо за някои хора.Мен лично не ме дразни,ако съм на 80 ще върна на 3-та,няма да си общувам с 4-та :lol:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook