регулиране болтчето зад съед.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
регулиране болтчето зад съед.
Здравейте,
Наскоро смених лагера на ск. кутия /е46 м54б22/
когато малко загрее колата - над 100-200 изминати км, като натисна съед.
се чува едно тракане /предполагам, лагера който бие/
зад съед. има едно болтче, точно за регулиране хода на педала.
Сложих му една гайка и го отвих малко и сега не трака.
Как да разбера точно колко трябва да се отвие, в смисъл да не съм направил,
така че съед. да не отваря до край или нещо подобно.
Т.е. има ли шаблон, затова как се наглася ?
Благодаря !
Наскоро смених лагера на ск. кутия /е46 м54б22/
когато малко загрее колата - над 100-200 изминати км, като натисна съед.
се чува едно тракане /предполагам, лагера който бие/
зад съед. има едно болтче, точно за регулиране хода на педала.
Сложих му една гайка и го отвих малко и сега не трака.
Как да разбера точно колко трябва да се отвие, в смисъл да не съм направил,
така че съед. да не отваря до край или нещо подобно.
Т.е. има ли шаблон, затова как се наглася ?
Благодаря !
Re: регулиране болтчето зад съед.
Колеги няама ли кои да удари едно рамо относно този проблем, защото и при мен се чува същото тракане? Проявява се като загрее мотора и натисна съединител. Аз също съм с М54В22.
За жалост не знам за каква гайка говориш колега, защото не съм разглеждал съединителя на живо а само по схеми.
За жалост не знам за каква гайка говориш колега, защото не съм разглеждал съединителя на живо а само по схеми.
Re: регулиране болтчето зад съед.
звънни едно телефонче, ще ти кажа как ще го оправим
при мене се оправи, засега не е тракало и отделя по-правилно според мене
при мене се оправи, засега не е тракало и отделя по-правилно според мене
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: регулиране болтчето зад съед.
nikolae написа:звънни едно телефонче, ще ти кажа как ще го оправим
при мене се оправи, засега не е тракало и отделя по-правилно според мене
Извинявам се ,ама този форум не е ли за да споделяме проблемите си и най-вече решението на проблема

Аз като имам същият проблем и аз ли трябва да ти звънна

Можеше да споделиш тук ...и ли греша


Re: регулиране болтчето зад съед.
Привет колеги.
Аз също смятам, че е редно да се споделя решението на проблема в темата а не да има скрито покрито.
Започваме от педала и стигаме до долната помпа на съединителя: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN11&mospid=47615&btnr=21_0094&hg=21&fg=10
На тази схема болтовете 2, 3 и 19 са крепежни елементи и според мен нямат регулираща функзия. Втулка номер 5 прикрепя педала за горната помпа на съединителя. Тук маи няма какво да пипаме
.
Затова остава да видим какво се крие под камбаната на скоростната кутия: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN11&mospid=47615&btnr=21_0093&hg=21&fg=05
Тук имаме много болтове номер 4, които закрепват притискателя за маховика. Те със сигурност не се пипат
. Според мен колегата е обрал някакъв луфт в системата, измествайки опорната точка на лоста (номер 5) с който се натиска аксиалния лагер. Опорната точка на лоста е болт номер 6. Съдейки по това което е написъл, той е развил леко болт номер 6 и го е контрирал с гайка. По този начин е изместил лостът по-напред. Сега идва въпросът дали по този начин се елиминира тракането и дали това нйама да навреди на аксиалния лагер?
Аз също смятам, че е редно да се споделя решението на проблема в темата а не да има скрито покрито.
Започваме от педала и стигаме до долната помпа на съединителя: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN11&mospid=47615&btnr=21_0094&hg=21&fg=10
На тази схема болтовете 2, 3 и 19 са крепежни елементи и според мен нямат регулираща функзия. Втулка номер 5 прикрепя педала за горната помпа на съединителя. Тук маи няма какво да пипаме

Затова остава да видим какво се крие под камбаната на скоростната кутия: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN11&mospid=47615&btnr=21_0093&hg=21&fg=05
Тук имаме много болтове номер 4, които закрепват притискателя за маховика. Те със сигурност не се пипат

Re: регулиране болтчето зад съед.
Разбира се, че е редно !
Извинявам се, не съм искал да правя скрито-покрито ни най-малко
По-скоро при мене някак си закрепих нещата и не знам дали е точния метод.
на тази снимка се вижда зад съед. има една тапа/болт
http://m3.madrussian.net/diy/omp_pedals/7.jpg
Така като гледам схемата, която си дал, прилича да е номер5 :-)
Както писах, отделя по-добре, след последната корекция не съм го чул
да трака засега.
Реално има ли проблем ако трака - двама/трима ми казват, че не е проблем ?
п.с. на познат с едно "пИжо" 308 на 30 000км чух, че и неговия тропа
само, че обратното - при натиснат педал спира, при отпуснат трака
ходихме до сервиз на "пИжо" и му казаха да си кара без да го мисли...
Извинявам се, не съм искал да правя скрито-покрито ни най-малко
По-скоро при мене някак си закрепих нещата и не знам дали е точния метод.
на тази снимка се вижда зад съед. има една тапа/болт
http://m3.madrussian.net/diy/omp_pedals/7.jpg
Така като гледам схемата, която си дал, прилича да е номер5 :-)
Както писах, отделя по-добре, след последната корекция не съм го чул
да трака засега.
Реално има ли проблем ако трака - двама/трима ми казват, че не е проблем ?
п.с. на познат с едно "пИжо" 308 на 30 000км чух, че и неговия тропа
само, че обратното - при натиснат педал спира, при отпуснат трака
ходихме до сервиз на "пИжо" и му казаха да си кара без да го мисли...
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани