Обслужване на автомобила!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Обслужване на автомобила!
При обслужване на автомобила, освен масло, маслен, горивен, въздушен, купе и картени газове, какви още филтри или неща трябва да се сменят и/или почистят?!?
На какъв интервал километри се сменят горивният и филтъра на карт.газове, както и въздушният и на купето дали се сменя само при смяна на маслото или по - често?
Благодаря предварително!
Колата е 320Д 150кс. 2002 и се кара предимно в София и извън нея!
На какъв интервал километри се сменят горивният и филтъра на карт.газове, както и въздушният и на купето дали се сменя само при смяна на маслото или по - често?
Благодаря предварително!
Колата е 320Д 150кс. 2002 и се кара предимно в София и извън нея!
- boXeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.07.2010
- Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 204hp (M57N)
Re: Обслужване на автомобила!
Ами общо взето това е главното което трябва да смениш + ремъците.Не е зле да се смени маслото на дифа ,маслото на скоростната кутия и на хидравликата.
След това трябва да погледнеш водна помпа ,демперната шайба и не е зле да се види и турбото.
Интервалите за смяна на консумативите зависят от теб.Желателно е да се сменят по рано от колкото ти казват в сервиза.
Филтъра на картерните газове (ако вземеш от новия) ,казват ,че е вечен и съм склонен да вярвам в това.Защото няма филтриращ елемент.Може би на 30к километра да се свали за оглед от механични поврети или наслоявания от масло и ако има се почиства.
P.S > Мисля ,че имаше тема за консумативите,виж какво ще каже търсачката.
След това трябва да погледнеш водна помпа ,демперната шайба и не е зле да се види и турбото.
Интервалите за смяна на консумативите зависят от теб.Желателно е да се сменят по рано от колкото ти казват в сервиза.
Филтъра на картерните газове (ако вземеш от новия) ,казват ,че е вечен и съм склонен да вярвам в това.Защото няма филтриращ елемент.Може би на 30к километра да се свали за оглед от механични поврети или наслоявания от масло и ако има се почиства.
P.S > Мисля ,че имаше тема за консумативите,виж какво ще каже търсачката.

- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Обслужване на автомобила!
Спирачна течност + почистване на интеркулера и дебитомера. Има теми и за двете как става
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Обслужване на автомобила!
Дебитомера съм го почиствал! Демферната шайб я знам, ама ще е малко по - натам!
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Обслужване на автомобила!
АГР - клапана и колекторите ...........
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Обслужване на автомобила!
Има 2 теми с "Кога се сменят различни филтри/ремъци/ролки/тампони" - потърси и прочети.
Другото ти го казаха колегите:
- интеркулер
- колектор
- турбо пътища (по желание)
- чистене на пространството между воден и климатичен
- масло на диф (препоръчително!)
- дебитомер
Другото ти го казаха колегите:
- интеркулер
- колектор
- турбо пътища (по желание)
- чистене на пространството между воден и климатичен
- масло на диф (препоръчително!)
- дебитомер
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани