Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
Шума при мен изчезва щтом запаля колата, правиха ми някаква адаптация на дебитомера но незнам дали въобше работи дебитомера, на диагностиката излизат само две подгревателни свещти, прегледаха ушким всичко ама явно толко си разбират. в бмв ми поискаха 150 евро само да и направят диагностика, за тези пари щте си купя дебитомер нов. другото което забелязах е че колата като се движи на свободна даржи 877-883 оборота който постояно се менят в момента които спра на място оборотите стават 830-834. замислям се дали да си купя нов дебитомер, незнам какво да правя вече 

- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
При мен имаше шум като стържене за няколко секунди при изгасяне на двигателя с изолиран ЕГР.
За да нямате такъв шум ЕГР, трябва да направите следното:
1. Слагате винтче в синьо/черното маркуче /най- вероятно това вече сте го направили за изолирането му/.
2. Режете късото маркуче /около 10см/, което идва от тройника и влиза в ел. клапана на ЕГР-а.
3. Затапвате последното маркуче откъм тройника.
Идеята е вакума да не стига да този ел. клапан, който управлява така или иначе изолирания ЕГР.
П.С. Моето мнение е че ако колата е ок, по- добре да си е с работещ ЕГР. Ако решите все пак да свържете ЕГР-а трябва да покарате няколко дена преди да гледате колко пуши.
За да нямате такъв шум ЕГР, трябва да направите следното:
1. Слагате винтче в синьо/черното маркуче /най- вероятно това вече сте го направили за изолирането му/.
2. Режете късото маркуче /около 10см/, което идва от тройника и влиза в ел. клапана на ЕГР-а.
3. Затапвате последното маркуче откъм тройника.
Идеята е вакума да не стига да този ел. клапан, който управлява така или иначе изолирания ЕГР.
П.С. Моето мнение е че ако колата е ок, по- добре да си е с работещ ЕГР. Ако решите все пак да свържете ЕГР-а трябва да покарате няколко дена преди да гледате колко пуши.
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: Шум от регулатора на налягане за AGR клапана
явно трябва да купя нов дебитомер и да видя какво щте стане тогава. днес ми изпуши дори с изолиран ЕГР.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани