Проблем С Вибрации
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Проблем С Вибрации
здравейте! наскоро сменях двигателя от 1.9 на 2.5 заедно със окачване спирачни апарати ск.кутии деференциали и всичко което има.. проблема е там че със скорост над 100км. колата почва да вибрира малко едва се усеща , но когато мине 130 почва да вибрира адски много а с по голяма скорост неможе да се кара, наскоро ми се случи и следната случка, трагвам аз и още небеше загряла колата и с скорост 50км. колата взе да се клати все едно едната гума беше разхлабена неможеше да се ударжи,спрях слезнах но всичко си беше 0к. след като трагнах не го правише и така до днес но вибрациите си остават , гледал сам я отдоло но всичко е здраво тампона на дифа сащо е нов.. баланс на всичките гуми направих но вибрациите си остават..от какво може да се получават тези вибрации кое може да е криво??
да добавя че сам във италия и тука няма как да я закарам на майстор..



- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем С Вибрации
Лапите на мотора - виж дали от стария ти мотор са еднакви, което ме съмнява. Или тампоните - не е закрепен както трябва според мен.
Re: Проблем С Вибрации
Ако вибрира по същия начин и ако е по инерция, и изключена от скорост, т.е да се движиш със 120 например, а двигателят ти да е на 900 об./мин., проблема много вероятно ще да е от кардана.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Проблем С Вибрации
колеги със или без газ на скорост или на свободна на саединител винаги си ги има немога да разбера каде е проблема 

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем С Вибрации
Ами то 90% е от кардана, въпроса е каква е причината? Аз затова попитах за лапите, защото ако има лека разлика между тия от стария ти двигател спрямо новия, има напрежение по оста кардан-скорости-двигател, т.е. двигателя съвсем леко да се е посукал, при по-висока скорост това дава отражение. Виж и генерацията да не опира някъде по купето.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Проблем С Вибрации
колега изкажи се по просто защото тези лапи усуквания нищо не ми говори.. и сащо така се усеща отзаде предницата каточели не се усеща но идва отзаде сасигорност ... нз от какво може да е но при скорост под 100 км няма дерт главно над 130 почва и вибрации не се губят даже с 200 да караш.. сащо така не би ли трябвало като сам на саединител да няма движение назад след ск.кутия ? да спомена че колата от която взех частите беше с удар в ляво задно колело и седеше легнало данеби дифа да има някакав проблем?? но в бг я карах после до италия доидох с нея и нищо не се счупи нз ... 

- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Проблем С Вибрации
При натиснат съединител, се върти всичко до кутията, плюс някой вал в нея. Да не е крива полуоската- задна лява.
???!!!
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Проблем С Вибрации
с полуоските беше малко схема нз ко точно прави маистора... лява полуоса си е моята а на дифа е сложена тая камбанка от стария диф 4е да стане полуоската пък от дясно само е сменена ли или и двете полуоски са си моите нз..
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани