Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BustaDrives
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.04.2010
- Пол: Мъж
Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
Здравейте колеги!
Имам e46 320i преди фейслифта (началото на '99). Знам за слабостта на тези коли и разкъсването при закрепрането на дифа. За съжаление не реших проблема на време и вмомента при задния ляв болт (тампон?) имам разкъсване и се чува е дно неприятно скърцане и пукане през цялото време докато карам. Гледах го на канал и разкъсването ми се видя малко. От дясно иглежда добре.
Сега спешният въпрос. Днес трябва да реша дали да пътувам с тази кола 2000 километра или да търся друго решение. Ясно е че проблемът трябва да се реши, но не може да стане бързо :-(
Просто никак не съм компетенте в поддръжката и не знам колко е опасно да карам така. В смисъл за мен и пътниците. Някак не ме притеснява много ако колата спре, но ако се рацепи и блокира или изпадне някаде на магистрала...

Имам e46 320i преди фейслифта (началото на '99). Знам за слабостта на тези коли и разкъсването при закрепрането на дифа. За съжаление не реших проблема на време и вмомента при задния ляв болт (тампон?) имам разкъсване и се чува е дно неприятно скърцане и пукане през цялото време докато карам. Гледах го на канал и разкъсването ми се видя малко. От дясно иглежда добре.
Сега спешният въпрос. Днес трябва да реша дали да пътувам с тази кола 2000 километра или да търся друго решение. Ясно е че проблемът трябва да се реши, но не може да стане бързо :-(
Просто никак не съм компетенте в поддръжката и не знам колко е опасно да карам така. В смисъл за мен и пътниците. Някак не ме притеснява много ако колата спре, но ако се рацепи и блокира или изпадне някаде на магистрала...

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
Оправи я - не е хубаво да караш толкова дълъг път с отпран мост.
Si non confectus, non reficiat.
- BustaDrives
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.04.2010
- Пол: Мъж
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
За хубаво и дума да няма! Въпросът е дали е лошо. Иначе състоянието на колата е добро. Малко се е разтропала, но иначе амортисьорите са добре. Днес я покарах малко със спряно радио. Имам чувството че всичко си е ок, но се притеснявам до колко може да се влошат нещата. Естествено говорим за нормално каране.
- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
Заварка + подсилване. Не става бързо защото всичко отзад би трябвало да падне, ако се направи компетентно ?
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
Аз мисля, че при нормално каране ще издържи, разбирасе ще се разпори още, но ще издържи.
Смея да давам такива прогнози, защото си пред свършен факт и, ако пътуваш да си поне малко спокоен, може да стане някаква беля, но това също няма как да го знам.
Смея да давам такива прогнози, защото си пред свършен факт и, ако пътуваш да си поне малко спокоен, може да стане някаква беля, но това също няма как да го знам.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
Колега, качи колата на канал... , влез в канала отдолу и накарай някой да тръгне малко по-рязко от обикновеното !
Тогава ще разбереш колко "лоша идея"е да пътуваш 2К км
На старата ми кола пак '99 по същия начин, макар че аз също не го оправих навреме, и сигурно минах 500 км но само градско преди да го направя и имах чувството че някъде ще си видя всички чарколяци отзад в задното огледал
Има много теми за това как се оправя....
Минах през 10 сервиза докато намеря читав майстор за това.
всички казваха - цялата задница трябва да падне !
Тъкмо се бях отчаял, когато ме свързаха с човек, който за 5-6 часа направи всичко.
Свали гърнето, свали и малка част само от задните части и го завари.
Тогава го питах за подсилване и той ми отговори - и 20 мм ламарина да сложа, ще се откъсне там където съм заварявал. Незнам до колко е вярно и с каква ламарина ми го направи, но карах след това 15К км без проблем и така си я продадох.
Взе ми някъде по спомен ... 80 или 180 лв... нещо такова беше...но си спомням че имаше някаква разлика с другите от порядъка на 300-400 лв
Лично аз не ти препоръчвам да караш тази кола на толкова дълъг път с такъв проблем. Ако пък решиш.... не вдигай повече от 110-120 !
Тогава ще разбереш колко "лоша идея"е да пътуваш 2К км
На старата ми кола пак '99 по същия начин, макар че аз също не го оправих навреме, и сигурно минах 500 км но само градско преди да го направя и имах чувството че някъде ще си видя всички чарколяци отзад в задното огледал

Има много теми за това как се оправя....
Минах през 10 сервиза докато намеря читав майстор за това.
всички казваха - цялата задница трябва да падне !
Тъкмо се бях отчаял, когато ме свързаха с човек, който за 5-6 часа направи всичко.
Свали гърнето, свали и малка част само от задните части и го завари.
Тогава го питах за подсилване и той ми отговори - и 20 мм ламарина да сложа, ще се откъсне там където съм заварявал. Незнам до колко е вярно и с каква ламарина ми го направи, но карах след това 15К км без проблем и така си я продадох.
Взе ми някъде по спомен ... 80 или 180 лв... нещо такова беше...но си спомням че имаше някаква разлика с другите от порядъка на 300-400 лв

Лично аз не ти препоръчвам да караш тази кола на толкова дълъг път с такъв проблем. Ако пък решиш.... не вдигай повече от 110-120 !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
Аз мисля че при толкова дълъг път и натоварена кола,може да се откъсне и от другата страна.Не си заслужава да рискуваш да останеш на пътя.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
защо трявба да застрашаваш и друг живот ,не е нормално колата да е с откъснат мост и ти да питаш дали може даминеш 2 000 км, 

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
ясен николов написа:защо трявба да застрашаваш и друг живот ,не е нормално колата да е с откъснат мост и ти да питаш дали може даминеш 2 000 км,

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: Спешно! Нужда от съвет. Проблем с окачването на дифа.
Мамка му и кирилизатор !
Проблема е лесен за решаване .
1во - Колата се качва на повдигач , намира се една дълга дъска
2ро , развиват се амортисьорите ... , маха се крайното гърне . . .
3то подпира се моста отзаде и се развиват 4 болта
что колата се вдига на горе и дифф с магарето падат на долу около 30 см . Има вече супер голям просвет да се работи
5то Успех на заварчика , трябва да е много опитен , защото се възстановява част от гредата с планката. Маже се с body 999 или друг як грунд
що сглобява се на обратно
7мо искат ти 80лв , оставяш 100лв . Да караш буммер е безценно . . . .
Цялата манипулация е за около 3-4h, Знам го от опит от преди няколко часа
Ако има кой да му обърне мнението на кирилица , получава една бира от мен , като доде на морето
Проблема е лесен за решаване .
1во - Колата се качва на повдигач , намира се една дълга дъска
2ро , развиват се амортисьорите ... , маха се крайното гърне . . .
3то подпира се моста отзаде и се развиват 4 болта
что колата се вдига на горе и дифф с магарето падат на долу около 30 см . Има вече супер голям просвет да се работи
5то Успех на заварчика , трябва да е много опитен , защото се възстановява част от гредата с планката. Маже се с body 999 или друг як грунд
що сглобява се на обратно
7мо искат ти 80лв , оставяш 100лв . Да караш буммер е безценно . . . .
Цялата манипулация е за около 3-4h, Знам го от опит от преди няколко часа


Ако има кой да му обърне мнението на кирилица , получава една бира от мен , като доде на морето



- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани