Турбината ми проговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Турбината ми проговори

Мнение от dimodi » 15 Юли 2010, 10:41

При мен се чуваше едно свирукане от турбината, след това започна да се чува едно подрънкване от генерацията докато колата работи на място и гърнето се тресеше като лудо. Сега свирукането от турбината не се чува, генерацията дрънчи/трака вече много сериозно, а и на всичко отгоре колата позагуби от мощността си. :roll: Меката връзка е сменяна преди 6-7 месеца уж с хубава и досега нямаше никакви проблеми. Дали се е разкачило или скъсало нещо отдолу? :roll: Колата е 320д 150 к.с.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 15 Юли 2010, 13:37

dimodi написа:При мен се чуваше едно свирукане от турбината, след това започна да се чува едно подрънкване от генерацията докато колата работи на място и гърнето се тресеше като лудо. Сега свирукането от турбината не се чува, генерацията дрънчи/трака вече много сериозно, а и на всичко отгоре колата позагуби от мощността си. :roll: Меката връзка е сменяна преди 6-7 месеца уж с хубава и досега нямаше никакви проблеми. Дали се е разкачило или скъсало нещо отдолу? :roll: Колата е 320д 150 к.с.


Ти си 4-ти или 5-ти дето казва ,че след проблем с тръбите губи мощност ,включително и аз ...
По-назад има мнения на някой колеги дето разправят ,че нямало общо :kuku:

А! за меката връзка ... личния ми опит показва ,че тия с 2-ни 3-ни оплетки рано или късно дават "фира" (повечето са менте) ,аз съм с гофре с единична оплетка и засега се държи ...
като цяло обаче съм на мнение ,че ако са затлачени катализаторите (по-скоро 2-рия)
се създава голямо налягане и каквато и да е меката в-ка ,рано или късно избира и започва да прегаря с времето! Пример: като я форсираш и гледаш връзката (колата на канала) ,тя започва да се издува лекичко !

като се скъса и почват пушаците около двигателя ,миризми в купето , дрънкане на тръбите ,загуба на мощност, а като работи много на место и завърта пушилка под капака оттам и въздушния филтър се зацапва ...

Затова ,траа се мисли веднага щом се появят кофти признаци
:duel:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Турбината ми проговори

Мнение от dimodi » 15 Юли 2010, 13:59

Ами като сменях меката връзка сложихме по-хубавата и майстора уж гарантира, че повече няма да имам проблеми с нея. И наистина всичко беше супер, докато не почна да се чува свирукането на турбината и по-късно дрънченето от генерацията. Но пък си мисля, че тампоните на двигателя ми не са сменяни и по всяка вероятност не са в особено добро състояние (попретриса при гасене и палене), та може затова пак да се е прецакала меката връзка. Тоя път мисля да сменя тампони на двигател, мека връзка и да изкормя поне първия катализатор. :roll:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Турбината ми проговори

Мнение от Dimitroff » 15 Юли 2010, 14:13

Ако твърдо си решил да махаш катализатори - махай и двата, не само единия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от v_V_v » 15 Юли 2010, 14:14

gocho_ написа:По-назад има мнения на някой колеги дето разправят ,че нямало общо :kuku:

като се скъса и почват пушаците около двигателя ,миризми в купето , дрънкане на тръбите ,загуба на мощност, а като работи много на место и завърта пушилка под капака оттам и въздушния филтър се зацапва ...

:nono:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 15 Юли 2010, 14:48

dimodi написа:Ами като сменях меката връзка сложихме по-хубавата и майстора уж гарантира, че повече няма да имам проблеми с нея. И наистина всичко беше супер, докато не почна да се чува свирукането на турбината и по-късно дрънченето от генерацията. Но пък си мисля, че тампоните на двигателя ми не са сменяни и по всяка вероятност не са в особено добро състояние (попретриса при гасене и палене), та може затова пак да се е прецакала меката връзка. Тоя път мисля да сменя тампони на двигател, мека връзка и да изкормя поне първия катализатор. :roll:


То 2-рия (големия дето е в средата на колата) създава налягане/напрежение
ърху меката връзка.
А 1-вия (радиевия) той пък като се затлачи създава обратно налягане към турбината !!!

v_V_v: :nono:


Колега, "v_V_v" виждам ,че не си съгласен и сладко махаш с пръстче ,
но аргоментирай се/обясни ,пък може и да грешим някъде .
:duel:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от v_V_v » 15 Юли 2010, 14:53

Колко пъти?
Явно не четеш.... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 15 Юли 2010, 15:07

v_V_v написа:Колко пъти?
Явно не четеш.... ;)



:OT: Ми чета ,виждат се пръстчета ( :nono: ) на няколко места
и ,че "аспуха не е турбо път".

Насреща имаш мнения на няколко човека
"спад в мощността при пробив в генерацията"
и става въпрос за мнения от опит или в реално време ....

Пак ти казваш вземи се аргоментирай .
Всеки се учи от опита на останалите ,
та нали затова е форума , но от полвинчати изказвания няма
как да се разбере нищо конкретно...
:duel:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от v_V_v » 15 Юли 2010, 18:59

Да започнем първо с това...
Правиш ли разлика м/у турбо пътища и генерация?
От скъсана мека връзка неможе да има спад в мощността.
Това разбираш ли го?
Какво повече да ти се обяснява.Няколко страници назад са изброени всички възможни причини за проблема ти.
Ама ти не та не.....
....ок от меката връзка е. :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 16 Юли 2010, 14:07

v_V_v написа:Да започнем първо с това...
Правиш ли разлика м/у турбо пътища и генерация?
От скъсана мека връзка неможе да има спад в мощността.
Това разбираш ли го?
:shock: НЕ ОБЯСНИ МИ !!!
Какво повече да ти се обяснява.
Няколко страници назад са изброени всички възможни причини за проблема ти.
Ама ти не та не.....
....ок от меката връзка е. :wink:


а! ЗА РАЗЛИКАТА
металните тръби ("турбо пътища") бяха прегледани обстойно - м/у другото първо тях проверявах.
Та ,дефинирам "спад в мощността" :
При мене проблема беше следния.... давам газ колата си върви ..
.. натискам съединителя (същевременно остускам педала на газта) ...
тогава се чуваше прословътото "Виууу" (все едно се разтоварва турбото)...
осеща се все едно оборитите падат много по-бързо от нормалното и като превключиш на по-голяма предавка ,колата някакси няма тая сила да наеме и да продължи плавно ..
(по-скоро иска много бързо да сменяш предавките ,като за много кратко време отпускаш газта за да върви нормално)
в крайна сметка .... турбото е като ново , маркучите на вакума са идеални , тръбите излизащи от студения охлюв са АБСОЛюТНО здрави.... оказа се отворен фланец между колектора и 1-вия катализатор и скъсана мека връзка .
Демек духа пушаци отляво и отдясно...
Така ... като установих проблема ... оттам при един дето се занимава с гърнета
нов болт , затаягане здраво , смяна на мека връзка.
Та оттогава колата върви нормално с малко газ ,и плавно превключвам скоростите .

СЕГА ми кажи ,като всичко се оправи след интервенции само по генерацията
и като това беше мнението и на механика и на диагнистика ,и на тоя дет с турбини се занимава и натоя дето заваря тръбите.... и като тук има хора които са имали същия проблем и са го решили по същия начин... Обясни ми пак ,че неразбирам ,моля !!!

И сега се чака някое "КУХО" изказване от рода на "не е там проблема" :не е вярно това" или пък просто пръстче " :nono: " , все такива кратички без особен смисъл ,но носят бройки в мненията :!:
:duel:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от v_V_v » 16 Юли 2010, 16:01

Пишеш дълги и безсмислен постове на които трябва да се отговори съответно с дълъг и СМИСЛЕН.
Но за какво?
Това че си технически неграмотен не е лошо.
Лошо е че за разлика от нормалните хора не искаш да се ограмотиш.
Тътнеш едни и същи глупости и не приемаш чуждо мнение.
Как да ти помогна?
Това което съм написал може и да е кратко,но е достатъчно(ако си нормален човек)да го разбереш.
Искам преди да напишеш следващия си пост да научиш Що е то "мека връзка",за какво е....и ала бала.
Как да ти опиша синия цвят....като виждаш само черно и бяло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 16 Юли 2010, 16:37

хихиих ти на поема го одари ....
"Как да ти опиша синия цвят....като виждаш само черно и бяло." :mhihi: :mhihi: :mhihi:
пък оценки за грамотност раздаваш гледам ...
както и да е ... И пак нищо не отговори по темата :nono: ,
нещо се засегна и го одари на лично май май :lol:

Моля колегите да простят за :OT: ми ,но все още си мисля ,
че тука не е место за изказвания от рода "ДА"/"НЕ" ...
съгласен/несъгласен ,вярно/невярно и т.н.
Нали трябва да има дискусия и мненията да дъдат подплатени с
някакви доказателства , на база на опит и т.н.

п.с. Колега ,нищо лично ,но всякакви ГОЛИ мнения приличат на гадаене
(другия път 1-во ще мина през врачка да ми направи диагностиката)
или на избори за селски кмет (Да/Не без обяснение защо) !
:duel:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Турбината ми проговори

Мнение от Dimitroff » 16 Юли 2010, 16:52

От вчера следя темата и се чудя кога ще пиша 1 ЛС на колега-Модератор в този раздел...обръщате го на детска градина!
Спрете се и двамата!

gocho_ ти убеден ли си, че не смесваш понятието загуба на мощност с понятията заслабен респонд и липса/спад на налягането в генерацията?

v_V_v - не изпадай в подобни спорове - ако ти се пише - обясни (макар и за пореден път), ако не ти се пише - подмини поста на колегата.

Всяка тема е градивна и може да се научи нещо от нея до момента, в който двама/трима/петима потребители започват да спорят в нея - на човек, който чете му се отщява. (а на всичкото отгоре се създава допълнителна работа на модератора, който после минава и чете пост по пост, за да реши кой да изтрие и кой да остави.)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от gocho_ » 16 Юли 2010, 17:03

Колега Димитров ,прав си ... спираме

относно това :
gocho_ ти убеден ли си, че не смесваш понятието загуба на мощност с понятията заслабен респонд и липса/спад на налягането в генерацията?

баш тва е - по-горе съм го описъл подробно :smoke:

изтрий ги ненужните постове и вс. Ок :yes:
:duel:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook