Имам нужда от техническа информация за BMW 330d E46 2000 г
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- tiberia
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17.06.2010
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 D M57
- Детайли за колата: BMW E46 330 D 2000 г
Имам нужда от техническа информация за BMW 330d E46 2000 г
Става въпрос за техническа информация за смяна на обтегачи , ролки и ремъците на алтернатора , климатика и охлаждането
Също така и за обезвъздушаване на охладителната с-ма
Благодаря предварително !!!
Също така и за обезвъздушаване на охладителната с-ма
Благодаря предварително !!!
- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: Имам нужда от техническа информация за BMW 330d E46 2000 г
Ето ти малко инфо с оригиналните парт.номера...все пак ако ти трябва нещо друго по-конкретно....питай!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Имам нужда от техническа информация за BMW 330d E46 2000 г
Ако имаш проблем с номер 7 (обтегача) на колегата от схемата ще мога да ти помогна, защото го подменях и проблема не е в него а в ремъка и алуминиевия маркуч на турбо пътя, които по неразбираеми за мен причини се опираха един в друг.
Проблема не е сложен за отстраняване стига да си намериш части за 330д защото оригинални са скъпи, а в моргите трудно се намират. На 320д захващането със скобите е различно и за това не си пасват.
btw: Не знам кой хитрец е смятал разтоянието между ремъка и турбо пътищата, но то е толкова малко, че при една не прецизна корекция тия две части се залепят и ефекта след 1месец търкане е УАУуууусспффф
Дано не забравя, но по-късно ще пусна снимки на стария маркуч.
Проблема не е сложен за отстраняване стига да си намериш части за 330д защото оригинални са скъпи, а в моргите трудно се намират. На 320д захващането със скобите е различно и за това не си пасват.
btw: Не знам кой хитрец е смятал разтоянието между ремъка и турбо пътищата, но то е толкова малко, че при една не прецизна корекция тия две части се залепят и ефекта след 1месец търкане е УАУуууусспффф

Дано не забравя, но по-късно ще пусна снимки на стария маркуч.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- tiberia
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17.06.2010
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 D M57
- Детайли за колата: BMW E46 330 D 2000 г
Re: Имам нужда от техническа информация за BMW 330d E46 2000 г
Благодаря ти много за инфото !!!! Другата седмица смятам да сменям всичко що е обтегач и ремък с един приятел който работи в сервиз , а до колкото до частите те не са проблем работил съм 4 год в магазин за авточасти
))) Ще ти бъда благодарен ако ми пратиш снимка на проблемното място !!!

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Имам нужда от техническа информация за BMW 330d E46 2000 г
Това е дупката, която се появява при търкането на ремъка в турбо пътя.

Ето този е маркуча

Kапака се вдига и гледаш от дясно на перката за охлаждане в посока обтяжната ролка разтоянието между ремъка и маркуча, ако се опират лошо, но се коригира лесно. Обикновенно от там идва съпротивлението което чупи оста на обтяжната ролка.
Получава се при износени тампони на двг. и като се мести напред назад и става каша, ако се кара дълго време така.

Ето този е маркуча

Kапака се вдига и гледаш от дясно на перката за охлаждане в посока обтяжната ролка разтоянието между ремъка и маркуча, ако се опират лошо, но се коригира лесно. Обикновенно от там идва съпротивлението което чупи оста на обтяжната ролка.
Получава се при износени тампони на двг. и като се мести напред назад и става каша, ако се кара дълго време така.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани