Странен но и голям проблем!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от Zagy » 21 Юни 2010, 19:56

Ако турбината не е тотал щета може успешно да се рециклира, но това само в сервиз за турбини могат да го кажат. Ако оста не е изметната, или перките не са изпочупени, или не е задрала в корпуса, една смяна на втулки и турбото е като ново.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от bscsystem » 22 Юни 2010, 10:37

Е то излиза почти 25% от стойността на колата.

Купи си втора ръка, аз примерно вчера докато си купувах маркуч за турбо пътя го питах, колко пари ще ми даде турбото и ми го даваше за 500лв Това е турбина за 330d по която нямаше масло и в маркучите нямаше масло... а колата беше на 90 000км Така, че цените не са това което бяха
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от KARAIVANOV » 23 Юни 2010, 21:33

Колеги в др.ден ще сменям турбото,трява ли да опрявям др неща или не? купих си чисто ново гарет.някакви гарнитури маркучи,клапани,тая новата не идва ли със вс необходимо?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от Dimitroff » 23 Юни 2010, 22:17

Ново масълце и филтър картерни газове, ако не си сменял скоро и си ти :yes:
П.с. Повярвай ми - направил си най-правилния избор!! НОВО!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от KARAIVANOV » 26 Юни 2010, 15:46

Колеги смених турбото,филтъра на картерните газове и маслото. Всичко уж стана прекрасно,даже колата върви по-добре,турбината свири жестоко,но колата ми започна трудно да пали.Изкючвам че е от смяната на турбото и остава само да е от маслото или да се е счупило нещо друго.Мнения по въпроса?А само да кажа че маслото което сложих е Кастрол 5 на 40 магнетик дизел,закупено от оторизиран магазин на Кастрол в Русе

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от KARAIVANOV » 03 Юли 2010, 18:03

Проблемът с трудното палене изчезна,понеже скоро си купих колата и оня п.....ст.,от които я взех ме ибеди че е сменял масло и горивен филтър му повярвах и да не се изъсвам почече реших само маслен,масло и въздушен да сменя,вчера отварям кората отдолу и какво да видя-на горивния филтър пише 67000км написано с маркер,побеснях.колата ми е на 126000км реални проверени в 2 сервиза оторизирани.Смятаите за какво става на въпрос.невярваите на никои от ония мошеници по автокъщите.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 25.01.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 330d

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от nnniksannn » 04 Юли 2010, 13:46

И за километрите не вярвай :D На 126000 да сменяш турбо....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от kokali praa vsiakvi » 04 Юли 2010, 15:15

Може, зависи от експлоатацията и обслужването. Сгрешил си, че не си сменил маслото.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от Dimitroff » 04 Юли 2010, 19:15

nnniksannn написа:И за километрите не вярвай :D На 126000 да сменяш турбо....


Знам за една Е46 на реални 80к (ама наистина реални!!)...с издухано турбо...

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 25.01.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 330d

Re: Странен но и голям проблем!

Мнение от nnniksannn » 04 Юли 2010, 19:20

Може, ако и маслото е на толкова :driving:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook