Не иска да запали! 320Д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: Не иска да запали! 320Д
Малко ъпдейт:
Благодарение на колегата milennyc
, колата е отново
на колела
. След няколкото дена телефонни разговори обобщението е следното:
Първо колата ми БМВ е46 320д 99' спря да пали. Не завърташе въобще стартера и се чуваше един характерен "клик" звук при завъртане на стартер (еднократно!). Казвам характерен защото се оказва че е такъв(след двете нощи прекарани в четене на нашия и чужди форум се споменава на доста места точно този click звук). На едно място прочетох че ако колата "кликва" при запалване означава че стартера си е заминал! Оказа се че е така. Тук искам да добавя че същото това кликване съм го чувал при 525цата на един приятел, когато му се беше скапал акомулатора, така че ако тока е ОК значи стартера си е заминал. В крайна сметка стартера дойде днес, вече е в колата и стискам палци скоро да не ми се налага посещение при чичко доктор. Относно теча: оказа се че един от маркучите за обратната нафта се е спукал
.
Пожелавам на всички колеги безаварийно каране и само заспали полицаи на пътя!
Благодарение на колегата milennyc



Първо колата ми БМВ е46 320д 99' спря да пали. Не завърташе въобще стартера и се чуваше един характерен "клик" звук при завъртане на стартер (еднократно!). Казвам характерен защото се оказва че е такъв(след двете нощи прекарани в четене на нашия и чужди форум се споменава на доста места точно този click звук). На едно място прочетох че ако колата "кликва" при запалване означава че стартера си е заминал! Оказа се че е така. Тук искам да добавя че същото това кликване съм го чувал при 525цата на един приятел, когато му се беше скапал акомулатора, така че ако тока е ОК значи стартера си е заминал. В крайна сметка стартера дойде днес, вече е в колата и стискам палци скоро да не ми се налага посещение при чичко доктор. Относно теча: оказа се че един от маркучите за обратната нафта се е спукал

Пожелавам на всички колеги безаварийно каране и само заспали полицаи на пътя!
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Не иска да запали! 320Д
на колко ти стъпи стартера колега???
питам от любопитство
моят го смених преди седмица в Испания и ми излезе на 350 еъро със смяната,
просто искам да знам в БГ колко са?
питам от любопитство
моят го смених преди седмица в Испания и ми излезе на 350 еъро със смяната,
просто искам да знам в БГ колко са?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: Не иска да запали! 320Д
Стартер + рециклиране - 220лв.
И 70 лв смяна плюс смяна на маркуч за обратната нафта.
Общо дадох 300 лв(10лв Еконт).
Сега забелязах на два пъти: когато завъртя на контакт и после на стартер... нищо!??! Нито цъка нито върти. След няколко секунди пробвам пак пали ?!? Дали е от имобилайзера
? Или нещо от компютъра... Ще я закача на диагностика за да видя дали няма грешки когато се прибера в Плд.
И 70 лв смяна плюс смяна на маркуч за обратната нафта.
Общо дадох 300 лв(10лв Еконт).
Сега забелязах на два пъти: когато завъртя на контакт и после на стартер... нищо!??! Нито цъка нито върти. След няколко секунди пробвам пак пали ?!? Дали е от имобилайзера

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани