Потропва
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Потропва
Здравейте!Искам да Ви питам едно въпросче! Миналия месец ходих и ми смениха окачването,но си имаше едно претропване от дясно,смисал чува се на завой или в дупка.Прегледаха ми пак окачването и ми казаха,4е всичко било ОК и не само един сервиз.Значи от какво може да е потропването ,така леко туп-туп в завой претропва,само ако има неравност .??????
- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: Потропва
Рейка? Нея можеш да я провериш и на място като размърдаш волана- ако усетиш неравномерен луфт/тропане може от нея да е...Или пък тампони на амортисъорите....
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Потропва
Аз го имам същия проблем. Смених преди месец всичко по предницата, а още има едно тропане като от задни тампони на носачите. Почти 99% е от рейката за съжаление аз го имам същия проблем!
Трябва да търсиме рециклиране май май
Трябва да търсиме рециклиране май май
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Потропва
Вижте си хубаво тампоните на стабилизиращата щанга - номер 2:bscsystem написа:Аз го имам същия проблем. Смених преди месец всичко по предницата, а още има едно тропане като от задни тампони на носачите. Почти 99% е от рейката за съжаление аз го имам същия проблем!
Трябва да търсиме рециклиране май май
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
На мен ми похлопваше от там. Като навия волана в крайна позиция и като хвана с ръка щангата и раздрусам се усещаше луфта. Ремонтът на тия тампони е доста евтин.

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Потропва
Аз много се чудя дали да не ги сменя точно тези четирите тампончета, че имам едно похлопване в предницата и си мисля, че може да е от тях. Все не намирам време да кача колата на подемник и да я огледам...
Si non confectus, non reficiat.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Потропва
Днес ми прегледаха окачването - опасенията ми, че шарнирите си заминават не се оправдаха. Най-вероятно е то тези тампони на макферсона - ще трябва да ги сменям.
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Потропва
Шарнир няма как да се обърка, нито тампон на носача.
Трябва само да се вдигне колата на подемник - хващате гумата в горния и долния край и редувате бутане-дърпане-бутане-дърпане .... ако има ход=шарнир.
Тампона е още по-лесен - виждате го къде се намира, хващате тънкия край на носача, който влиза в тампона и пак по същия начин - дърпате към вас (на доло), а после бутате силно - ако мръдне дори и малко .... тампона е за смяна.
Аз няколко пъти в годината отивам в сервиз, вдигат я и докато момчетата гледат генерация, масла и т.н. си ги проверявам...
Трябва само да се вдигне колата на подемник - хващате гумата в горния и долния край и редувате бутане-дърпане-бутане-дърпане .... ако има ход=шарнир.
Тампона е още по-лесен - виждате го къде се намира, хващате тънкия край на носача, който влиза в тампона и пак по същия начин - дърпате към вас (на доло), а после бутате силно - ако мръдне дори и малко .... тампона е за смяна.
Аз няколко пъти в годината отивам в сервиз, вдигат я и докато момчетата гледат генерация, масла и т.н. си ги проверявам...
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Потропва
Щом два пъти е гледана в сервиз колата и ти казват, че няма нищо, най-вероятно е рейка...мое предположение. Тук във форума можем само да гадаем. 

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Потропва
Колега какви пари ти взеха за смяната и реглаш правиха ли?Миналия месец ходих и ми смениха окачването
Re: Потропва
Загаси колата,волана да е в права позиция и го разклати.Ако не тропа кански не мисля че е рейка,мойта си тропа сериозно в средно положение,обаче като е запален мотора и има налягане в рейката - нямам ядове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Потропва
BoT написа:Загаси колата,волана да е в права позиция и го разклати.Ако не тропа кански не мисля че е рейка,мойта си тропа сериозно в средно положение,обаче като е запален мотора и има налягане в рейката - нямам ядове.
Аз до колкото съм запознат хидравлична рейка се проверява за луфтове само на работещ двигател поне в сервиза в който ходя за окачване така ми я провериха.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани