електро схема на WEBASTO

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Re: електро схема на WEBASTO

Мнение от МАЧКАТОР » 10 Май 2010, 22:58

alexsch написа:....е добре де- като взема печката от друго, аналогично на моето бмв, - електрониката на печката не е ли на бмв?- на бмв е!

:D Да, ама трябва да е ултрааналогично :mhihi:

Описах ти нещата на лични, каквото ме попита, смятам вече си наясно какво те очаква :D Тук ще ти отговоря и на другия въпрос от личното съобщение, за да не се повтарям. От Е39 2.5ТДС печката няма нищо общо с от на Е39 525Д, има 530Д на Е39 пък със съвсееем различна електроника, а пък между Е39 и Е46 отоплителите имат огромна разлика в електрониката. Кофти е, че трябва да се повтарям по 100000 пъти, ама карай, за ваше добро е, и за мое :mhihi: Сега пък искате по по-горната схема с таймер- ами става , няма проблеми, но пък климатроника как ще подкарате, тоест има как, ама е много трънски подход и няма да е по КАН, а по някакъв ужасен и силов метод с релета и диоди, демек мегацигания. После си трябва кадърно връзване на горивото, това, което си ми писал за тройник, вместо сонда в резервоара-да, става, ама, ако няма помпа в резервоара и няма вредни трептения от двигателя, докато работи, в противен случай ще имаш една димка, а не печка :mhihi: Не ме разбирай погрешно- няма невъзможни неща, но има одобрени и хомологирани неща, има и такива в стил ТНТМ, аз предпочитам първото :D

Значи пиша за последно в тая тема-

Монтаж на някаква печка от нещо в Е46 и тн.... Става с нормален таймер и печка с управление +12 волта на 1-ви крак. Водната инсталация си я връзвате, като се въоражавате с достатъчно фантазия, или просто използвате готова схема от Е46 с отоплител. Другото е описано в по-горните схеми от афтърмаркет отоплителя. За климатроника трябва управление на клапите, както и на вентилатора, най-добре е просто да се накара да работи без контакт, като самият отоплител го пуска силово през реле, или там някаква проста схема. Обаче тука имаме проблем със "заспиването" на колата и още някоя и друга "екстра", ама нали си имате спецове по електрониката на БМВ-ще се оправят :D Горивото също с повечко въображение си го връзвате, но е най-добре с независима сонда в резервоара. С ауспусите, горивопроводите и тн... Нямам никаква идея как ще се оправите, без да се дават пари, ама както виждам всичко ви е на схема с донори и няма да ви мисля. Друго........ не се сещам, поне е добре, когато направите нещо да напишете в темата, защото обикновенно всичко става много лесно, пък после тия теми замират, мине се година, пак някой ме прокълне, пък досега не ми се е случвало да съм сгрешил :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Re: електро схема на WEBASTO

Мнение от alexsch » 11 Май 2010, 8:02

благодарско колега! като чета- нямада стане така, както си го мислех! това с релетата и силовото пускане на климатроника ХИЧ не ми се нрави....много ми се искаше да бодна една такава печка, ама явно ако не намеря ама 100% същото бмв като моето с печка, която да сваля от него, няма да се хващам! мислех си, че стават (имам предвид по кан шина) печките от 5-ци и Х5-ци, обаче явно НЕ! затова по-добре да не си вкарвам зорлян таралеж!
благодаря още веднъж на Мачкатор!
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook