Ту пали,ту не пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Ту пали,ту не пали
проблема е 4е светна лампата за акумулатора и помислих 4е се е охлабил някаде,отворих клемите бяха стегнати но ми помрадваше този кабел върху + заклещих го хубаво влизам вартя и само цъка като на преебан акумулатор,подадоха ми ток същата работа,сложих друг акумулатор пак само цъка и не варти,бутнаха ме и запали от раз,загасих я пак и ве4е си въртеше,а в4ера като ми направи така само размърдах акумулатора и запали веднага,погледнах кабелите не са оголени,възможно ли е от някакви грешки да е или........абе ще я карам на диагностика и на ремонт новзимам заплата 4ак на 1-ви, така 4е ще съм благодарен на всеки който има представа за какво иде ре4
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: Ту пали,ту не пали
Провери много хубаво кабелите. Имах същия проблем с една Е36 ца. Оказа се + совия кабел, беше се прокъсал от вътре та се наложи да го наставя. Също така може да е и стартер или четки.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
Re: Ту пали,ту не пали
утре пак 6те проверя кабелите по обстойно но ми се видяха напално здрави,а има логика някой да е заминал за6тото цъкаше като на паднал акумулатор а след забутването си палеше
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Ту пали,ту не пали
И на мен ми цъкаше и така и решението беше нов акумулатор
100А на 830 няма цъкане вече 


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани