Ту пали,ту не пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: sofia

Ту пали,ту не пали

Мнение от LEON85 » 25 Яну 2010, 19:41

проблема е 4е светна лампата за акумулатора и помислих 4е се е охлабил някаде,отворих клемите бяха стегнати но ми помрадваше този кабел върху + заклещих го хубаво влизам вартя и само цъка като на преебан акумулатор,подадоха ми ток същата работа,сложих друг акумулатор пак само цъка и не варти,бутнаха ме и запали от раз,загасих я пак и ве4е си въртеше,а в4ера като ми направи така само размърдах акумулатора и запали веднага,погледнах кабелите не са оголени,възможно ли е от някакви грешки да е или........абе ще я карам на диагностика и на ремонт новзимам заплата 4ак на 1-ви, така 4е ще съм благодарен на всеки който има представа за какво иде ре4


Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: montana

Re: Ту пали,ту не пали

Мнение от kajata » 25 Яну 2010, 19:47

виж масата на двигателя


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Re: Ту пали,ту не пали

Мнение от ludia » 25 Яну 2010, 19:48

Провери много хубаво кабелите. Имах същия проблем с една Е36 ца. Оказа се + совия кабел, беше се прокъсал от вътре та се наложи да го наставя. Също така може да е и стартер или четки.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: sofia

Re: Ту пали,ту не пали

Мнение от LEON85 » 25 Яну 2010, 22:10

утре пак 6те проверя кабелите по обстойно но ми се видяха напално здрави,а има логика някой да е заминал за6тото цъкаше като на паднал акумулатор а след забутването си палеше

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Ту пали,ту не пали

Мнение от xerial » 26 Яну 2010, 9:30

И на мен ми цъкаше и така и решението беше нов акумулатор :mhihi: 100А на 830 няма цъкане вече :P
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: sofia

Re: Ту пали,ту не пали

Мнение от LEON85 » 26 Яну 2010, 13:56

колега 62А на 3-месеца е не вярвам да е от него!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook