проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- venelinpetkov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.01.2010
- Пол: Мъж
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Здравеите, смених акумолатора и сега лампата за подгряване свети нормално ( когато е по-студено 10 сек.) Но остава проблема с ваздуха които се вижда по маркуча които идва от двигателя и влиза вав филтара. Те са два такива маркуча и на двата имам сложени вазвратни клапани но това не помага и сутрин не иска да запали, докато не избута въздуха. Държа я на контакт няколко минути и чак тогава спира да се вижда въздух по маркуча и колата пали! Ако някой има идея от каде се взима този въздух и как мога да го спра, моля кажете.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Смуче въздух за това а не че възвратните клапанчета не вършат работа!!! А от къде смуче.... вече само на место колега
- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Е.Димитров написа:Значи,моят акумолатор е зрав,свещите са добре,проблема е че когато на вън не е много студено,лампата за подгрев светне буквално за секунда и тогава по-трудно пали,ако подгрея 2 пъти,пали на половин оборот,когато е студено-2 градуса,лампата свети по-дълго време и пали от раз.
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне
Може да е от релето за подгряване,когато е студена колата той се включва колкото му е нужно и палиш от раз,но когато е загряла в синьото-колата лъже релето че е загряла и то се включва секунда както казваш и тогава започва лудото въртене.
Виж релето за подгряване,пробвай да сложиш от др.46ца да пробваш дали ще се оправи
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
bozukov_a написа:Е.Димитров написа:Значи,моят акумолатор е зрав,свещите са добре,проблема е че когато на вън не е много студено,лампата за подгрев светне буквално за секунда и тогава по-трудно пали,ако подгрея 2 пъти,пали на половин оборот,когато е студено-2 градуса,лампата свети по-дълго време и пали от раз.
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне
Може да е от релето за подгряване,когато е студена колата той се включва колкото му е нужно и палиш от раз,но когато е загряла в синьото-колата лъже релето че е загряла и то се включва секунда както казваш и тогава започва лудото въртене.
Виж релето за подгряване,пробвай да сложиш от др.46ца да пробваш дали ще се оправи

Само някой ако може да каже къде е това реле ще съм много благодарен
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
От пред при кутията на бордовия ком.Едно бяло пише на него Сименс.Ето и снимка как точно изглежда:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
новият ми номер: 0877787835
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
marto853. написа:От пред при кутията на бордовия ком.Едно бяло пише на него Сименс.Ето и снимка как точно изглежда:

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани