Запотяване на стъклата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
Re: Запотяване на стъклата
mirman написа:чета за въпросната влага в купето , при мен от няколко дни сутрин си е мн запотено цялата кола и днес пипам аз стелката до шофьорската седалка а тя мокра , та питането ми е дали от там минават някакви траби4ки ли де да знам дето може да са спукани ? на пръв поглед и пипане мокрее при десния праг около свивлата на купето на друго място няма
някои ако има някаква идея ще му бъда безкрайно благодарен ако я сподели
quote="RadioDJ"]И при мен имаше този проблем и понеже много ме дразнеше, а няма логика ако не си на клима да се запотява предното стъкло и започнах да търся проблема, и открих следното
Над филтъра за климатика има една пластмаса капак, а над/зад него е пласмасата под предния джам и чистачките - при мен се оказа че като завали дъжд от предното стъкло към пластмасата под чистачките се стича вода и мокри филтъра за купето. Той като се намокри хибаво и вкарва яко влага в колата. Съответно само климата е решение. Махнах пластмасата, която има отдолу гумено уплътнение точно за да не влиза вода към филтъра за купето. При мен беше леко накъсано и деформирано. Разкарах го цялото и залепих 2-3 слоя дебела двойнолепяща лепенка. След това монтирах тази пласмаса и оттогава няма потене, влага и тн. и съответно не пускам и климатика.
Съвета ми е някой ден махни капака на филтъра за купето и поливай с вода предното стъкло. Ако водата стига до филтъра, значи и при теб проблема е такъв. Ако не значи от някъде другаде влиза влага в купето.
Поздрави
колега и при мен положението е сащото , днес свалих въпросния капак на филтара на купето и видях че е мокър след обилно поливане с вода , тече ми от отвора на дясната чистачка право върху филтъра , иначе и самата пластмасова кора между стъклото и чистачките не е прилепнало хубаво за стъклото, ето няколко снимки за какво говоря значи съмото уплатнение не е захванато въобще за купето , и дали е възможно от това да е проблема с мокрия под на дясната предна седалка , сега вече не е толкова мокро , но при поливането на стъклото за да проверя дали тече във филтъра проверих пак там и ми се стори леко влажно но дълеч по- малко от преди дали има въриант двете неща да са свързани,иначе парното и климата си работят нормално[/quote]
Колега, аз говоря за едно уплътнение, което се намира под голямата пласмаса, дето е над предното стъкло и под чистачките. Трябва да свалиш 2 те чистачки за
да махнеш голямата пластмаса / теча върху филтъра става под въпросната/ която има гумено поресто упълтнение, което би трябвало да уплътнява добре за да не минава вода между пласмасата и долната част под стъклото. След това единя вариант е да смениш уплътнението с двойнолепяща пореста лепенка, или да сложиш друго уплътнение ( става напр. от гумени ленти за уплътнение на врати ( на Теса напр.).
За теча в купето нямам идея, чесно казано при мен не е имало никога. Дано ме разбра какво имам предвид, но мисля че като махнеш голямата пласмаса ще разбереш за кое говоря.
Поздрави
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- ludax
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 6.10.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е36 316 sedan
- Мечтае да кара: BMW 850 csi
Re: Запотяване на стъклата
Аз имам същият проблем!
Дори като включа парното за части от секундата стане непрогледна преграда и веднага спирам за да изсуша стъклото!
Когато търсих филтъра разбрах, че той липсва....
имам климатик, който по думи на майстори, приятели ( които имат дълги години е36-ци) ми казаха, че този климатик е допълнително слаган, и нарочно е махнат филтъра за купето ( който се намира под чистачките) с цел целият поток въздух да минава през някаква мембранна клапа за климатика, също която е дослагвана! Моля ви да ми дадете съвет, който се е сблъсквал с такъв проблем.... Колата ми е 316 седан 95 година! Мога да кача снимки да ви покажа какво намерих под чистачките...
Използвам тази тема защото тя е вече захваната сериозно!
Като пусна парното мирише на влага прекалено многооо чак те задушава!
Дори като включа парното за части от секундата стане непрогледна преграда и веднага спирам за да изсуша стъклото!
Когато търсих филтъра разбрах, че той липсва....
имам климатик, който по думи на майстори, приятели ( които имат дълги години е36-ци) ми казаха, че този климатик е допълнително слаган, и нарочно е махнат филтъра за купето ( който се намира под чистачките) с цел целият поток въздух да минава през някаква мембранна клапа за климатика, също която е дослагвана! Моля ви да ми дадете съвет, който се е сблъсквал с такъв проблем.... Колата ми е 316 седан 95 година! Мога да кача снимки да ви покажа какво намерих под чистачките...
Използвам тази тема защото тя е вече захваната сериозно!
Като пусна парното мирише на влага прекалено многооо чак те задушава!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Запотяване на стъклата
Може, може...при Е36-ците може и да е така
Тука обаче иде реч за Е46-ци

Тука обаче иде реч за Е46-ци

- mirman
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: m43b19
- Мечтае да кара: 330i e46 натъпкана с екстри:)
Re: Запотяване на стъклата
RadioDJ написа:mirman написа:чета за въпросната влага в купето , при мен от няколко дни сутрин си е мн запотено цялата кола и днес пипам аз стелката до шофьорската седалка а тя мокра , та питането ми е дали от там минават някакви траби4ки ли де да знам дето може да са спукани ? на пръв поглед и пипане мокрее при десния праг около свивлата на купето на друго място няма
някои ако има някаква идея ще му бъда безкрайно благодарен ако я сподели
quote="RadioDJ"]И при мен имаше този проблем и понеже много ме дразнеше, а няма логика ако не си на клима да се запотява предното стъкло и започнах да търся проблема, и открих следното
Над филтъра за климатика има една пластмаса капак, а над/зад него е пласмасата под предния джам и чистачките - при мен се оказа че като завали дъжд от предното стъкло към пластмасата под чистачките се стича вода и мокри филтъра за купето. Той като се намокри хибаво и вкарва яко влага в колата. Съответно само климата е решение. Махнах пластмасата, която има отдолу гумено уплътнение точно за да не влиза вода към филтъра за купето. При мен беше леко накъсано и деформирано. Разкарах го цялото и залепих 2-3 слоя дебела двойнолепяща лепенка. След това монтирах тази пласмаса и оттогава няма потене, влага и тн. и съответно не пускам и климатика.
Съвета ми е някой ден махни капака на филтъра за купето и поливай с вода предното стъкло. Ако водата стига до филтъра, значи и при теб проблема е такъв. Ако не значи от някъде другаде влиза влага в купето.
Поздрави
колега и при мен положението е сащото , днес свалих въпросния капак на филтара на купето и видях че е мокър след обилно поливане с вода , тече ми от отвора на дясната чистачка право върху филтъра , иначе и самата пластмасова кора между стъклото и чистачките не е прилепнало хубаво за стъклото, ето няколко снимки за какво говоря значи съмото уплатнение не е захванато въобще за купето , и дали е възможно от това да е проблема с мокрия под на дясната предна седалка , сега вече не е толкова мокро , но при поливането на стъклото за да проверя дали тече във филтъра проверих пак там и ми се стори леко влажно но дълеч по- малко от преди дали има въриант двете неща да са свързани,иначе парното и климата си работят нормално
Колега, аз говоря за едно уплътнение, което се намира под голямата пласмаса, дето е над предното стъкло и под чистачките. Трябва да свалиш 2 те чистачки за
да махнеш голямата пластмаса / теча върху филтъра става под въпросната/ която има гумено поресто упълтнение, което би трябвало да уплътнява добре за да не минава вода между пласмасата и долната част под стъклото. След това единя вариант е да смениш уплътнението с двойнолепяща пореста лепенка, или да сложиш друго уплътнение ( става напр. от гумени ленти за уплътнение на врати ( на Теса напр.).
За теча в купето нямам идея, чесно казано при мен не е имало никога. Дано ме разбра какво имам предвид, но мисля че като махнеш голямата пласмаса ще разбереш за кое говоря.
Поздрави[/quote]
евала колега

реших проблема след твоя съвет , а и проблема с теча вътре в купето ( свалих подкалниците ,един маркуч и какво да видя 4/5 малки колко орех дипчици дето мн боклук вътре и естествено запушени , почистих ги добре и вече водата не се задържаше ,въпросните канали са под акумулатора и от другата страна при ай би ес_a ,като ме предупредиха да пахна маркуча с постоянно течаща струя така на вътре към подкалниците а НЕ да пръскам ,че можело да намокря ай би ес_a и да стане кофти , незнам какво може да му стане ама аз доста вода полях там и нямах проблем

поздрави

34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани