Клатене на обороти(M52B20TU)Продължение...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Клатене на обороти(M52B20TU)Продължение...
Колеги, имам следния проблем 320i(M52B20TU):
При стартиране на мотора, оборотите играят до към 1500 и до долу и така докато не чукна леко педала на газта, после заковават и не мърдат.В движение и като спра няма проблеми, само като запаля!?Друго, което ми направи впечатление, сега като е по-топло, като запаля и ми замирисва на бензин и отзад изпушва съвсем малко!??
Може ли да е "богата смес"?На диагностика ще се разбере ли когато ми го прави само при запалване на мотора и после оборотите "спят"и разхода е нормален?

При стартиране на мотора, оборотите играят до към 1500 и до долу и така докато не чукна леко педала на газта, после заковават и не мърдат.В движение и като спра няма проблеми, само като запаля!?Друго, което ми направи впечатление, сега като е по-топло, като запаля и ми замирисва на бензин и отзад изпушва съвсем малко!??
Може ли да е "богата смес"?На диагностика ще се разбере ли когато ми го прави само при запалване на мотора и после оборотите "спят"и разхода е нормален?


Последна промяна titto на 23 Юни 2009, 23:44, променена общо 2 пъти

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Клатене на обороти 320i(M52TU)
titto написа:Колеги, имам следния проблем 320i(M52TU):
При стартиране на мотора, оборотите играят до към 1500 и до долу и така докато не чукна леко педала на газта, после заковават и не мърдат.В движение и като спра няма проблеми, само като запаля!?Друго, което ми направи впечатление, сега като е по-топло, като запаля и ми замирисва на бензин и отзад изпушва съвсем малко(пак само при първи старт на матора)!??
Дали има връзка с това, че съм сменил дебитомера и може би не се е адаптирал като хората, защото ми се струваше, че преди със стария не го правеше това с оборотите(но пък прекъсваше в движение)?
Може ли да е "богата смес"?На диагностика ще се разбере ли когато ми го прави само при запалване на мотора и после оборотите "спят"и разхода е нормален?
![]()
При старт на колата при студен двигател е нормално това - компа винаги подава по-богата смес и оборотите са малко по-високи. При мен при старт сутрин, за около 15-20 сек държи около 1000-1100 оборота, след което си падат на 800 и двигателя замърква подканващо...

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Това го знам, но не ги държи просто малко по-високи, а играят нагоре-надолу 5-6 пъти и след това заспиват, а и не мисля че е нормално да замирисва на бенз.и да припушва като я запаля!?
Сега ще я гледам тия дни дали го прави на всяко палене, или само на студен мотор...
Ако е стъпково моторче, или ламбда сонда нали проблема ще го има винаги, не само при палене и после да се оправя?


Ако е стъпково моторче, или ламбда сонда нали проблема ще го има винаги, не само при палене и после да се оправя?




--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
titto написа:Това го знам, но не ги държи просто малко по-високи, а играят нагоре-надолу 5-6 пъти и след това заспиват, а и не мисля че е нормално да замирисва на бенз.и да припушва като я запаля!?Сега ще я гледам тия дни дали го прави на всяко палене, или само на студен мотор...
Ако е стъпково моторче, или ламбда сонда нали проблема ще го има винаги, не само при палене и после да се оправя?
![]()
![]()
Ламбда ако е заминала щеше да усетиш 1-2л разлика в разхода, стъпковия ако не е наред, при всяко спиране на свободна ще играят оборотите... Отиди на една диагностика - и 2-те неща се хващат много лесно дали работят...

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
При адаптиране към дебитомера след изчистване на грешките прави така, но би трябвало за 20-30км и няколко паления да се оправи.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
при студен старт ламбдата не играе никаква роля тъй като не е подгряла още и ЕКУто елиминира показанията и ,така че не е тя проблема
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Мерси колеги, май ще се ходи на диагностика, няколко мои приятели "разбирачи"ми казаха, че е "богата смес"...мисля, че започна да го прави малко след като смених дебитомера, не веднага, колата я прави Веско от "Юве" и съм склонен да вярвам, че се е адаптирала!?
Пали от зъб, върви според мен прилично нормално, но това изпушване след запалване ме влудява, добре, че не е синичко да го е.а!


Пали от зъб, върви според мен прилично нормално, но това изпушване след запалване ме влудява, добре, че не е синичко да го е.а!



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
След 1 мес. :
Така, вече съм почти склонен да вярвам, че е голяма загадка проблема с моята кола!
Ходих на диагностика в "Юве"и първо даде някаква грешка за недостиг на въздух, писаха романи 15 мин.на Лаптопа и ми казаха, че са ми "оправили"параметрите за сместа и трябва всичко да е наред....3-4 дни ОК и след това, пак същото!
Върнах се пак, казаха ми, че софтуера дава някакви бъгове ("като компа ти вкъщи може да зацикли..."!???)и трябва да се смени, даже щяла да стане по-добре, защото новия софт.бил ъпдейтван от БМВ всяка год.с вс.му подобрения и т.н...Взех колата, 1 седм.не забелязах гореизброените смущения в мотора при палене, НО СЕГА ПАК ПОЧНА да се е.а в каръка!На всичкото отгоре се чува нещо като "аванса"на времето както притракваха колите на баир без мн.газ...!?Сипвам и бензин от различни бенз.и все същото.
Не се вманиачавам, просто не мога да я гледам как не може да си поеме въздух душичката понякога!Клати оборотите 3-4 пъти и отзад изпушва леко, след това заспиват!??
Моля, някой от наистина разбиращите тук люде (Бат Кольо от Люлин, Явор и др.)да споделят от какво може да е и къде да я закарам, където ще я оправят, а не само да ми вземат парата!?

Така, вече съм почти склонен да вярвам, че е голяма загадка проблема с моята кола!
Ходих на диагностика в "Юве"и първо даде някаква грешка за недостиг на въздух, писаха романи 15 мин.на Лаптопа и ми казаха, че са ми "оправили"параметрите за сместа и трябва всичко да е наред....3-4 дни ОК и след това, пак същото!

Върнах се пак, казаха ми, че софтуера дава някакви бъгове ("като компа ти вкъщи може да зацикли..."!???)и трябва да се смени, даже щяла да стане по-добре, защото новия софт.бил ъпдейтван от БМВ всяка год.с вс.му подобрения и т.н...Взех колата, 1 седм.не забелязах гореизброените смущения в мотора при палене, НО СЕГА ПАК ПОЧНА да се е.а в каръка!На всичкото отгоре се чува нещо като "аванса"на времето както притракваха колите на баир без мн.газ...!?Сипвам и бензин от различни бенз.и все същото.

Не се вманиачавам, просто не мога да я гледам как не може да си поеме въздух душичката понякога!Клати оборотите 3-4 пъти и отзад изпушва леко, след това заспиват!??
Моля, някой от наистина разбиращите тук люде (Бат Кольо от Люлин, Явор и др.)да споделят от какво може да е и къде да я закарам, където ще я оправят, а не само да ми вземат парата!?





--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
Re: Клатене на обороти(M52B20TU)Продължение...
здравеите и аз имам съштия проблем обаче ми свети чека нехарчи и набива грешки богата смес 227 и 228 са грешките какво да правия и имам 4 ламбди сонди и два катализатора плис за савет



- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: Клатене на обороти(M52B20TU)Продължение...
Ако на диагностиката се окаже дебитомер-сменяй САМО с оригинален, че после уж работи, ма не работи.....!




--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
Re: Клатене на обороти(M52B20TU)Продължение...
на диагностика казва само богата смес 227 и 228 грешки и нищо дрого нз какво да правия студена се дави и чуди на кои целиндар да хване около една минута форсирасе сама до 1500 оборота и заспива покасно ниакои пат светва чека след това палиш ниаколко пати топла и гасне сам чека ниама други грешки не харчи много 11 литра грацко без климатик ти как оправи твоита?
маиче си ми клиент за климатика ако на снимката е твоята кола обаче несам сигурен в младост е сервиза

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: Клатене на обороти(M52B20TU)Продължение...
Да, бях при теб, още духа студено....!cassparrr написа:на диагностика казва само богата смес 227 и 228 грешки и нищо дрого нз какво да правия студена се дави и чуди на кои целиндар да хване около една минута форсирасе сама до 1500 оборота и заспива покасно ниакои пат светва чека след това палиш ниаколко пати топла и гасне сам чека ниама други грешки не харчи много 11 литра грацко без климатик ти как оправи твоита?маиче си ми клиент за климатика ако на снимката е твоята кола обаче несам сигурен в младост е сервиза



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
Re: Клатене на обороти(M52B20TU)Продължение...
не знаят бях на 6 маистора и все казват богата смес 227 228 са ти грешките и няма други неможем да ти помогнем казват и затова питам по форома ако ниако се е збласквал 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани