Върти, но не пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 22 Авг 2009, 10:30

Archangel написа:Аз така и не разбрах помпата *под* седалката ли е, или някакси е набутана зад нея, отстрани на багажника.
Само знам, че е от пасажерската страна.




Май е повече по средата :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 22 Авг 2009, 14:32

Мдааа, подкарах ИНПАта, прочете грешките, чистих ги.
Колата запали от първия път, работи на празен ход 10на мин докато разглеждам ИНПА-та и когато тръгнах да излизам от паркинга изгасна и дотам.
Ето скрийнчета със снимки на грешките, че нещо не разгадах как ставя цялата врътка със запазването им в лог.

С две приказки - Camshaft VANOS и Crankshaft. Превеждам си го като "четирицифрена сума за ремонт". Малко по-техническо инфо няма да ми дойде зле от някой, който може да ги разчете самите грешки и данните.

Изображение

Изображение
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 22 Авг 2009, 14:48

Според мен датчика ти на коляновия вал е за смяна. Мисля, че от проблем с датчика на разпределителния вал колата все пак ще си запали, ама в авариен режим.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 22 Авг 2009, 16:14

Някой от двата датчика е.
Или на коляновия , или на разпределителния. Не са евтини (особено първия), но не мисля че за Н42 ще са чак четрицифрени ;)

BaHka написа:Според мен датчика ти на коляновия вал е за смяна. Мисля, че от проблем с датчика на разпределителния вал колата все пак ще си запали, ама в авариен режим.
При прецакан дачик на разпределителния колата пали (трудно , но пали) , но изгасва доста често... (поне при М43)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 22 Авг 2009, 16:42

Колата е в сервиз до понеделника, когато ще я гледат. Днес нямаше откъде да намерят момчетата датчици.
Крисо се включи с компетентно мнение и съм спокоен ;)

А дали са евтини...100лв. за този на коляновия вал. Такава сума се въртеше за оригинал.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 22 Авг 2009, 16:42

с 200 лв ще се отървеш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 23 Авг 2009, 14:10

Ако са заминали и двата едновременно..което ми се струва крайно невъзможно...

13 62 7 568 422
Sensor
123,35лв.
- разпределителен вал;

13 62 7 548 994
Speed sensor
91,25лв.
- колянов вал.

Интересна ми е грешката в ДСЦ-то в момента. Но май са си свързани нещата де, защото се появяваше след всяко изчистване веднага щом почна да въртя, не и преди това.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 26 Авг 2009, 11:08

Вдигам си темата с финалната диагноза. Дано да послужи на някого в бъдеще -

Датчик колянов вал - 100лв.
Работа - 100лв.(не в официален сервиз), защото за да се свали датчика трябва или да си факир-йога в ръцете, или по-лесният вариант - разглобява се половината карантия по двигателя:
- пластмасите отгоре(акустична изолация);
- капака на колекторите;
- стартера се разхлабва;

Самата смяна на датчика е 5 минути работа, от които 4 развиване на болтчето му.
Грешката на разпределителния вал се появява явно след скапване на този на коляновия, така че ако на някого му изникне такова нещо - първо да смени датчик колянов вал.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 27 Авг 2009, 11:30

Archangel написа:Ако са заминали и двата едновременно..което ми се струва крайно невъзможно...

13 62 7 568 422
Sensor
123,35лв.
- разпределителен вал;

13 62 7 548 994
Speed sensor
91,25лв.
- колянов вал.

Интересна ми е грешката в ДСЦ-то в момента. Но май са си свързани нещата де, защото се появяваше след всяко изчистване веднага щом почна да въртя, не и преди това.


Тъй Тъй колега,съжелявам че не съм я видял тая тема по рано за да ти помогна по рано при мен и двата на момента капутираха и незапали колата,двата датчика бяха.
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook