запитване

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

запитване

Мнение от hhhman » 09 Авг 2009, 20:35

на е46 двоика дизел нормално ли е да му се втвардяват мъркучите за водното ухлаждане
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 13 Авг 2009, 9:08

колега аз карам такава но несъм обърнал внимание,но по пътя на логиката би трябвало да са корави,на една стара кола преди така ставаха,и нали водата като загрее се разширява и прави налягане,и следователно>>>>>>>>
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 13 Авг 2009, 20:30

Колко твърди са?
Водната система работи под налягане 1,4АТМ така ,че трябва да са твърди ,но не трябва да са като камък. Ако са камък значи главата ти е спукана или гарнитурата ти е издухана, провери си маслото да не ти е пресечено, също така да не би да ти цапа антифриза с масло.
Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 14 Авг 2009, 12:22

колеги няма никакви признаци освен трабие и като е запалена и е отвартена капачката на раширителния сат неизлиза нито прави балончета.това значи ли че е добре
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 14 Авг 2009, 12:56

не колега значи е прегрявана и ти е духнала или главата или гарнитура
Последна промяна marto853. на 30 Сеп 2009, 13:30, променена общо 1 път
новият ми номер: 0877787835

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Авг 2009, 13:01

marto853. написа:не колега значи е прегрявана и ти е духнала или главата или фарнитура


Що плашиш колегата, вместо да четеш какво е написал!?!?
Като овтови капачката НЯМА балончета и т.н.

Как точно разбра, че е духнал гарнитура?

Към автора - колега стисни силно маркучите - ако подават малко - наред си, ако са бетон - не е добре работата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 14 Авг 2009, 13:07

сори колега не сам прочел правилно помислих ,че ти прави балончета :uups:
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 14 Авг 2009, 14:38

Имах сходен проблем с Е36 - надуваше маркучите повече от нормалното, а маслото беше чисто. Но имаше изгорели газове във водната система. Това се установява с някакъв препарат. Като сменяха гарнитура, старата изглеждаше наред, обаче имаше релефни образувания по отворите (изглеждаха като нагар). Главата се оказа крива, просто сме хванали аварията навреме. Така че колега, следи колко ти надува маркучите, нивото на водата (дали губи течност) и разпитай за тоя препарат, с който се установява наличието на изгорели газове в системата. Само че действай по-бързо, да не стане фал. Дано съм бил полезен.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook