Пак теч на антифриз от конектора на главата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Пак теч на антифриз от конектора на главата

Мнение от slitter » 04 Авг 2009, 22:01

Колеги пак ми тече антифриз от скапания конектор на главата, дето седи отзад, а съм го смениал, купих го от дару, продадоха ми го за оригинален и пак тече и губи много антифриз. Около литър на 400-500 км. Кво да направя, пак ли да го сменя, то ясно де, ама силикон ли да слагам нещо? Дайте некви предложеня. Може ли от нова част пак да тече!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 12.11.2007

Мнение от kokakabana » 04 Авг 2009, 23:22

виж да няма нещо криво по повърностите там с гърнетура или гумено уплатнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 05 Авг 2009, 1:18

kokakabana написа:виж да няма нещо криво по повърностите там с гърнетура или гумено уплатнение.
:D :D :D sorry!!!

някой друг с някви други предложения как да се спре теча. Дали ще стане със силикон за гарнитурите на главите, от този червения?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i

Мнение от kaspar_ivo » 05 Авг 2009, 4:42

Незнам каде си го сменял но според мен не е сложен както трябва този конектор.
Аз сменях същия конектор и с него смених и маркучите за всеки случей. Сега капка не мърда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 05 Авг 2009, 8:27

Най- напред установи от къде тече- от конектора към главата или към гумения маркуч, може скобата да не е затегната добре. Пак да се е спукал ме съмнява. Хубаво огледай всичко колкото и на шибано място да е. Може при монтажа да е захапано гуменото уплътнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 05 Авг 2009, 10:40

от маркучите няма никакъв проблем и от тях няма теч. тече точно от ъгълчето между пластмасата и метала. много ясно се усеща при пипане. а и като го слагах бях изключително внимателен, всичко влвзе много добре. знам ли... между другото и на жена ми на колата протече, макар и нейното да е сменено с ново! еби му майката, много тъпо е направено. пак ще го подменям кво да права, пък да видиме дали пак ще протече!

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.12.2008

Мнение от dani dm » 05 Авг 2009, 14:30

Колега аз вчера сменях същата част. Ина мен ми губеше доста вода оттам и ще ти кажа какво направих. Махнах старата част и с нещо остро и не чак толлкова твърдо изчистих вътрешносттан на главата. Там където се опира гуменият пръстен. После взех един лист водна шкурка и полирах вътрешността и външната част. Промих системата и преди да монтирам новите маркучи и пласмасовата част намазах малко с грес гумените оплътнители. Като ти казвам малко просто един лек слой. И засега нямам проблеми. Пробвай и се надявам да съм ти помогнал. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 05 Авг 2009, 14:43

благодаря колега, ще ползвам твоя прийом при следващата смяна. дано не ти протече, щото и при мене се задържа около два месеца и сега чак протече!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 06 Авг 2009, 22:03

dani dm написа:Колега аз вчера сменях същата част. Ина мен ми губеше доста вода оттам и ще ти кажа какво направих. Махнах старата част и с нещо остро и не чак толлкова твърдо изчистих вътрешносттан на главата. Там където се опира гуменият пръстен. После взех един лист водна шкурка и полирах вътрешността и външната част. Промих системата и преди да монтирам новите маркучи и пласмасовата част намазах малко с грес гумените оплътнители. Като ти казвам малко просто един лек слой. И засега нямам проблеми. Пробвай и се надявам да съм ти помогнал. :)



Точно това е проблема и аз го смених директо, но се оказа, че от стария О-пръстен от многото работа се спекъл в леглото дето влиза конектора и трябваше пак да го свалям, чистя както колегата е описал и сега няма проблем. По същия начин се практикува ако се сменя термостата и той има едно уплътнение ако не се почисти добре старото, новото не може да уплътни добре и тече.
Така, че давай смело и без силикон, най-добре смени пак О-пръстена той е около 1 лв.
Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 07 Авг 2009, 1:21

Абе пичове, а откъде да си взема О пръстен, не ми се чака 10 дена доставка, няма нито в камор, нито в дару! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 07 Авг 2009, 10:30

slitter написа:Абе пичове, а откъде да си взема О пръстен, не ми се чака 10 дена доставка, няма нито в камор, нито в дару! :)


Ейй тук. http://bgmaps.com/map.aspx?sid=9b69c2f6 ... 8596&tip=1
Магазин за лагери и уплътнения.
п.п. Във всеки магазин за лагери продават семеринги и уплътнения!!!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook