Пак теч на антифриз от конектора на главата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Пак теч на антифриз от конектора на главата
Колеги пак ми тече антифриз от скапания конектор на главата, дето седи отзад, а съм го смениал, купих го от дару, продадоха ми го за оригинален и пак тече и губи много антифриз. Около литър на 400-500 км. Кво да направя, пак ли да го сменя, то ясно де, ама силикон ли да слагам нещо? Дайте некви предложеня. Може ли от нова част пак да тече!!!!
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Незнам каде си го сменял но според мен не е сложен както трябва този конектор.
Аз сменях същия конектор и с него смених и маркучите за всеки случей. Сега капка не мърда.
Аз сменях същия конектор и с него смених и маркучите за всеки случей. Сега капка не мърда.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Най- напред установи от къде тече- от конектора към главата или към гумения маркуч, може скобата да не е затегната добре. Пак да се е спукал ме съмнява. Хубаво огледай всичко колкото и на шибано място да е. Може при монтажа да е захапано гуменото уплътнение.
от маркучите няма никакъв проблем и от тях няма теч. тече точно от ъгълчето между пластмасата и метала. много ясно се усеща при пипане. а и като го слагах бях изключително внимателен, всичко влвзе много добре. знам ли... между другото и на жена ми на колата протече, макар и нейното да е сменено с ново! еби му майката, много тъпо е направено. пак ще го подменям кво да права, пък да видиме дали пак ще протече!
Колега аз вчера сменях същата част. Ина мен ми губеше доста вода оттам и ще ти кажа какво направих. Махнах старата част и с нещо остро и не чак толлкова твърдо изчистих вътрешносттан на главата. Там където се опира гуменият пръстен. После взех един лист водна шкурка и полирах вътрешността и външната част. Промих системата и преди да монтирам новите маркучи и пласмасовата част намазах малко с грес гумените оплътнители. Като ти казвам малко просто един лек слой. И засега нямам проблеми. Пробвай и се надявам да съм ти помогнал. 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
dani dm написа:Колега аз вчера сменях същата част. Ина мен ми губеше доста вода оттам и ще ти кажа какво направих. Махнах старата част и с нещо остро и не чак толлкова твърдо изчистих вътрешносттан на главата. Там където се опира гуменият пръстен. После взех един лист водна шкурка и полирах вътрешността и външната част. Промих системата и преди да монтирам новите маркучи и пласмасовата част намазах малко с грес гумените оплътнители. Като ти казвам малко просто един лек слой. И засега нямам проблеми. Пробвай и се надявам да съм ти помогнал.
Точно това е проблема и аз го смених директо, но се оказа, че от стария О-пръстен от многото работа се спекъл в леглото дето влиза конектора и трябваше пак да го свалям, чистя както колегата е описал и сега няма проблем. По същия начин се практикува ако се сменя термостата и той има едно уплътнение ако не се почисти добре старото, новото не може да уплътни добре и тече.
Така, че давай смело и без силикон, най-добре смени пак О-пръстена той е около 1 лв.
Успех
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
slitter написа:Абе пичове, а откъде да си взема О пръстен, не ми се чака 10 дена доставка, няма нито в камор, нито в дару!
Ейй тук. http://bgmaps.com/map.aspx?sid=9b69c2f6 ... 8596&tip=1
Магазин за лагери и уплътнения.
п.п. Във всеки магазин за лагери продават семеринги и уплътнения!!!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани