Такова нещо не ми се беше случвало
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Такова нещо не ми се беше случвало
Вчера си натягах малко ръчната от двете гайки в купето.Ръчната и се намали хода малко,но като цяло беше нормален след натягането.Вдигаше се около 10-12см.Държането на челюстите не се подобри след това.
На другия ден бях я понатоварил (5човека) няма и 3км. колата започна да тресе всякаш си спукал гума.Явно от товара ръчната се е самонатегнала и взе да мирише задно ляво колело.Проблема се реши като отвих доста гайките.
Трябва да отварям да видя проблема
На другия ден бях я понатоварил (5човека) няма и 3км. колата започна да тресе всякаш си спукал гума.Явно от товара ръчната се е самонатегнала и взе да мирише задно ляво колело.Проблема се реши като отвих доста гайките.
Трябва да отварям да видя проблема
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Предполагам, че проблема който се е получил няма връзка с натоварването толкова, просто си я попритегнал повечко! 


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Освен от вътре в купето ръчната се натяга от самите барабани като се свали диска по добре от там да се обере за да може челюстите да прилягат плътно и след това ако може от купето малко. Аз мойта като свалих диска се наложи да сменя накладките така, че имай го и това в предвид, но сменяш ли ги последователността е следната:
1. Охлабваш до край ръчната от купето
2. Слагаш новите
3. Натягаш челюстите там си има не знам точно как се казвата като дистанционери между двете челюсти ще ги видиш като свалиш диска
Натягаш така, че да може да сложиш дика и после натягаш от купето и си готов.
Забравих да кажа, че има едни пружинки дето държат челюстите трябва добре да си сигурен, че са влезнали и няма да излезната защото при мен така се получи и ми блокира едното колело.
Това е дано съм бил полезен не е трудно въпрос на време е.
1. Охлабваш до край ръчната от купето
2. Слагаш новите
3. Натягаш челюстите там си има не знам точно как се казвата като дистанционери между двете челюсти ще ги видиш като свалиш диска
Натягаш така, че да може да сложиш дика и после натягаш от купето и си готов.
Забравих да кажа, че има едни пружинки дето държат челюстите трябва добре да си сигурен, че са влезнали и няма да излезната защото при мен така се получи и ми блокира едното колело.
Това е дано съм бил полезен не е трудно въпрос на време е.
По принцип можеш да натегнеш ръчната без да махаш гумите дори. Достатъчно е да повдигнеш колата или поне задницата и да махнеш по един болт от двете колелета. После през отворите да намериш едни зъбчатки, които се въртят с дълга отверка и така се натягат челюстите. Това с намирането на зъбчатките обаче е трудно, защото трудно се забелязват. Аз обаче успях. 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Е това вече не ми е ясно нали тези затчатки са вътре в барабана как ще стигнеш до тях без да свалиш барабана не съм сигурен дали ще стана нали челюстите за рачната са вътре в барабана на диска поне на 316 -ката е така а съм сигурен че и на другите е46 -ци е така 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
и на старите модели е така
както ти казва момчето по-напред,сваляш си един болт и въртиш гумата докато видиш зъбите на тресчотката,свети си с диодна запалка,става най-добре,пробваш двете посоки-затягаш докрай първо,да затегне и после отпускаш леко докато освободи
както ти казва момчето по-напред,сваляш си един болт и въртиш гумата докато видиш зъбите на тресчотката,свети си с диодна запалка,става най-добре,пробваш двете посоки-затягаш докрай първо,да затегне и после отпускаш леко докато освободи
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани