Проблем с паленето! 320D 136к.с. Помагайте!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от bebekrisss » 07 Юли 2009, 8:55

Тогава се извинявам за подозренията и отново благодаря на всички за вниманието! Днес имам час при един разбирач на BMW... да видим какво ще излезе! После ще пиша какво става!
Хиляди благодарности към всички вас! :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от bebekrisss » 08 Юли 2009, 9:13

Понеже много колеги откликнаха на промлема ми на лични - ще пиша тук какво излезе вчера при майстора.
Та на този май може да му се вярва - излезе умната дюза и вентил на турбото. Сега се започва с ходенето по мъките - като и чух цената на тая дюза и направо ме заболя сърцето... сега ще се разровя да видим май има вариант за лекуване... щото иначе...
А с турбото пък странно - досега не е имало никакви усетени проблеми!
Сега на първо четене е дюзата, а после ще видим какво правя и с турбото!
И още веднъж благодарности на всички отзовали се! :bowdown:
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 08 Юли 2009, 12:33

Клапана на турбото така или иначе е хубаво да се смени, тук повечето колеги вече са го направили, както и аз миналия месец :D имаше осезаемо подобрение, само че твоя проблем с паленето не е в него. Дюзата може и наистина да се е прецакала, но щом има теч първо може да се смени медната дифтунга на дюзата - струва 2-3 лева, да се затегне хубаво, и ако вече пак има проблем тогава да се мисли за смяна на самата дюза. Предупреждавам те защото случаите в които се сменят здрави части сърсем не са редки 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от bebekrisss » 08 Юли 2009, 12:47

Я обясни малко по-точно за тази медна дифтунга?!
От къде да я купя?
И колко струва ремонта на клапана на турбото, щом скоро си го правил?
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 08 Юли 2009, 13:42

Клапана е 170 лв + около 20 лв. труд
Медната дифтунга представлява една малка шайба, която уплътнява мястото където дюзата ляга на главата и по-тясната й част продължава още около 1 см към цилиндъра, смяната й не е много трудоемка, 10-15 минути. При мен имаше теч от дюзата и след смяната вече го няма, но пък не съм имал проблем с паленето преди това :roll:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook