Проблем с парното и климатика.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Ок да предположим, че е от това за което не съм 100% убеден.
Зареждането на климатичната система не само на колите това се отнася за всички видове климатични системи е строго специфично и абсолютно точно не искам да казвам нищо за колегата но се зарежда толкова колкото е колчеството на система 680+-10 г. за всички дизелови модели на е46 и 740+-25 за всички бензинови това е не може и грам по-малко или повече за това е дадено тази норма +- в тези граници.
Такова зареждане на око въобще няма това са аматьорски изпълнения как ще знае на манометри по налягане колко е заредил фреона се влияе от външната температура на студено показва ниски налягания на топло ако е зареждал да речем около 30 градуса гаранция не е заредил колкото трябва, защото ще му покаже по високо налягане и той ще спре да вкарва фреон в следствие на презареждане се получава хидравличен удър/втечняване на фреона/ и компресора е аут.
Не се става специалист по климатична техника с два манометъра и бутилка фреон трябва учене, четене и мерак.
Мой съвет към колегата slitter смени майстора или искай да ти източи системата да вакумира, вкара масло, най добре и оцветител което не знам дали ще може да го направи така както ми описа с какво разполага още повече ти смени компресора трябва поне 100 мл. масло синтетично полиестерно масло за R 134-a иначе рискуваш пак да сменяш компресора
.
Оборотите на двигателя са високи и когато работи системата само с фреон както е при теб с компресора ще стане образно казано таратор.
Дано съм бил полезен ако се съмняваш в думите ми може да отидеш да се посъветваш ама найстина със специялисти в някой от големите сервизи ще ти го потвърдят без станция или машина или везна не се зарежда.
Зареждането на климатичната система не само на колите това се отнася за всички видове климатични системи е строго специфично и абсолютно точно не искам да казвам нищо за колегата но се зарежда толкова колкото е колчеството на система 680+-10 г. за всички дизелови модели на е46 и 740+-25 за всички бензинови това е не може и грам по-малко или повече за това е дадено тази норма +- в тези граници.
Такова зареждане на око въобще няма това са аматьорски изпълнения как ще знае на манометри по налягане колко е заредил фреона се влияе от външната температура на студено показва ниски налягания на топло ако е зареждал да речем около 30 градуса гаранция не е заредил колкото трябва, защото ще му покаже по високо налягане и той ще спре да вкарва фреон в следствие на презареждане се получава хидравличен удър/втечняване на фреона/ и компресора е аут.
Не се става специалист по климатична техника с два манометъра и бутилка фреон трябва учене, четене и мерак.
Мой съвет към колегата slitter смени майстора или искай да ти източи системата да вакумира, вкара масло, най добре и оцветител което не знам дали ще може да го направи така както ми описа с какво разполага още повече ти смени компресора трябва поне 100 мл. масло синтетично полиестерно масло за R 134-a иначе рискуваш пак да сменяш компресора

Оборотите на двигателя са високи и когато работи системата само с фреон както е при теб с компресора ще стане образно казано таратор.
Дано съм бил полезен ако се съмняваш в думите ми може да отидеш да се посъветваш ама найстина със специялисти в някой от големите сервизи ще ти го потвърдят без станция или машина или везна не се зарежда.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте,колеги.Следя внимателно темата и не се намесих,защото нямах време да драсна няколко реда.За проблема с духането на топло и студено едновременно при нас го решаваме до голяма степен с презареждане на системата с газ.Искам да кажа,че при 80% от случайте.Моя съвет кам колегите с тези сиптоми е да си презередят климатика както си пише по книгите, и ако не се оправи тогава се отива на диагностика и се търси проблема извън климатичната система.
Сега се обръщам към колегата oci,като чета постовете,които си писал, си правя изводи, чи си разбираш от работата и на тебе може да се разчита.Аз лично бих се възползвал от услугите за климатика,и се обръщам към всички колеги,които търсят добро обслужване - oci е вашия човек.А за пълненето с маркуч и два манометара е остаряло и едва ли има човек,който да го прави прецизно.Както го написа oci при грешка гърми компресора.Навремето нямаше точни станций и като правиш някакъв нестандартен хладилник сам си изчисляваш обема на фреона и с двата манометара го пълниш и работеха дълги години без проблем,но затова трябва много знания и опит.Затова аз не бих се доверил на човек с маркуч и два манонетъра,дори ако аз трябва да го правя.Вие си правете изводите.
Успех на всички.
Сега се обръщам към колегата oci,като чета постовете,които си писал, си правя изводи, чи си разбираш от работата и на тебе може да се разчита.Аз лично бих се възползвал от услугите за климатика,и се обръщам към всички колеги,които търсят добро обслужване - oci е вашия човек.А за пълненето с маркуч и два манометара е остаряло и едва ли има човек,който да го прави прецизно.Както го написа oci при грешка гърми компресора.Навремето нямаше точни станций и като правиш някакъв нестандартен хладилник сам си изчисляваш обема на фреона и с двата манометара го пълниш и работеха дълги години без проблем,но затова трябва много знания и опит.Затова аз не бих се доверил на човек с маркуч и два манонетъра,дори ако аз трябва да го правя.Вие си правете изводите.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
ето oci потвърждава това, което си мисля и което си мислех още първия път - майстора ми е калпав. И понеже си мислех, че си въобразявам, явно не съм. Гледал съм го кво прави в ръцете и ви казвам, че вече ме побиват тръпки как някой аматьор се учи на колата ми, а аз плащам за неговите опити. Да не говориме, че сега като стана ДУМА ЗА МАСЛО и не съм напълно сигурен, но ми каза, че слагал някакво ново масло и ако не се лъжа каза, че било минерално. Сега разбирам, че трябвало синтетично. Е сега вече ще се биеме май, щото компресора ми работи, ама на мене ми се струва, че работи шумно. Полудех вече! Знаех си аз, че нещо не е наред, ама викам айде нема да има се бъркам на хората в работата!
Значи, съвет от мене! Аз съм от Младост. Видях рекламата на този майстор в близост до Бизнес Парка. Той се намира в Лозен. Никой да не ходи в Лозен за КЛИМАТИК! Аман от селяци!!!!!!!!!!!!
Значи, съвет от мене! Аз съм от Младост. Видях рекламата на този майстор в близост до Бизнес Парка. Той се намира в Лозен. Никой да не ходи в Лозен за КЛИМАТИК! Аман от селяци!!!!!!!!!!!!
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
slitter написа:ето oci потвърждава това, което си мисля и което си мислех още първия път - майстора ми е калпав. И понеже си мислех, че си въобразявам, явно не съм. Гледал съм го кво прави в ръцете и ви казвам, че вече ме побиват тръпки как някой аматьор се учи на колата ми, а аз плащам за неговите опити. Да не говориме, че сега като стана ДУМА ЗА МАСЛО и не съм напълно сигурен, но ми каза, че слагал някакво ново масло и ако не се лъжа каза, че било минерално. Сега разбирам, че трябвало синтетично. Е сега вече ще се биеме май, щото компресора ми работи, ама на мене ми се струва, че работи шумно. Полудех вече! Знаех си аз, че нещо не е наред, ама викам айде нема да има се бъркам на хората в работата!
Значи, съвет от мене! Аз съм от Младост. Видях рекламата на този майстор в близост до Бизнес Парка. Той се намира в Лозен. Никой да не ходи в Лозен за КЛИМАТИК! Аман от селяци!!!!!!!!!!!!
Колега, чел си темата то е ясно. Ами защо не потърси друг майстор? Даже и в тази тема колегата oci предлагаше на кого ли не да му допълни системата!!! Да момчето дойде с 2 манометъра и един термометър

пп.Благодаря ти oci още един път. Другата година пак по същото време

vavilon написа:Колега, чел си темата то е ясно. Ами защо не потърси друг майстор? Даже и в тази тема колегата oci предлагаше на кого ли не да му допълни системата!!! Да момчето дойде с 2 манометъра и един термометърНо определено си знеше работата повярвай ми. Аз съм инжинер по машиностреене и ми се набива на очи работата на другите дали са мърлячи и некъдърници. Е oci не е от тях!!! Дори това момче ме попита не се ли съмнявам в него по въпроса за компетентноста му' (много хора се съмняват в този форум, разбирам ги напълно). Но компетентните хора си личат отдалече. Е моята приценка за компетентността и доброто обслужване на това момче се оказа вярна дойде на място по взаимна преценка и направи всичко за 20 мин.!!! Сега немога да си познач климатика. Даде ми съвет за въздуховодите да ги напръскам с препарат (шрей пяна от месю бриколаж) за 12 лв. и вече колата ми не мирише на плесе. Явно този твоя майстор е един от тези, за които говоря по -горе за твое и наше съжеление.
пп.Благодаря ти oci още един път. Другата година пак по същото време
Koлега като отидох при този майстор още не знаех за ОЦИ, а и жегите настанаха малко след това. Аз просто видях една реклама в близост до моя блок и се възползвах, щото не обичам да се вайкам много. Само дето едно вайкане после стана. После, аз по принцип действам така - като ида при един и докато не реши проблема само при него ходя, мислейки си, че само той си знае какво е творил. Не ми се искаше, а и не ми е от компетенцията да обяснявам на друг майстор даругия майстор какво е творил, щото не разбирах, а сега ми се наложи да попрочета малко и да разбера. Е, наложи се да сменя майстора и това стана днес. Влязох в един голям сервиз, имаха качествена апаратура, поне на външен вид, обясних каквото можах и ето резултата: изляха фреона от колата ми, който бе 350 гр., вакуумираха наново 20 мин., направиха тест на системата, доляха синтетично масло с оцветител по спецификация, наляха 740гр. фреон и колата заспа!!!!!! И компресора стана супер тих, и от всички клапи излиза супер студ и климата работи чудесно в момента. Важното е, че всичко е добре, когато завършва добре!
И като цяло да обобщим за темата:
1. Ако има разлика в температурата на духане в двете страни на автомобила е необходимо да се допълни фреон.
2. Ако в средата духа студено, а на стъклото и в краката долу топло - да се провери водния клапан, който често дава дефекти при е46
В допълнение за темата може да изчакаме колегата, пуснал темата, ако се справи с ремонта на клапана да каже как го е направил, щото е цифра.
vavilon написа:Колега, чел си темата то е ясно. Ами защо не потърси друг майстор? Даже и в тази тема колегата oci предлагаше на кого ли не да му допълни системата!!! Да момчето дойде с 2 манометъра и един термометърНо определено си знеше работата повярвай ми. Аз съм инжинер по машиностреене и ми се набива на очи работата на другите дали са мърлячи и некъдърници. Е oci не е от тях!!! Дори това момче ме попита не се ли съмнявам в него по въпроса за компетентноста му' (много хора се съмняват в този форум, разбирам ги напълно). Но компетентните хора си личат отдалече. Е моята приценка за компетентността и доброто обслужване на това момче се оказа вярна дойде на място по взаимна преценка и направи всичко за 20 мин.!!! Сега немога да си познач климатика. Даде ми съвет за въздуховодите да ги напръскам с препарат (шрей пяна от месю бриколаж) за 12 лв. и вече колата ми не мирише на плесе. Явно този твоя майстор е един от тези, за които говоря по -горе за твое и наше съжеление.
пп.Благодаря ти oci още един път. Другата година пак по същото време
Koлега като отидох при този майстор още не знаех за ОЦИ, а и жегите настанаха малко след това. Аз просто видях една реклама в близост до моя блок и се възползвах, щото не обичам да се вайкам много. Само дето едно вайкане после стана. После, аз по принцип действам така - като ида при един и докато не реши проблема само при него ходя, мислейки си, че само той си знае какво е творил. Не ми се искаше, а и не ми е от компетенцията да обяснявам на друг майстор даругия майстор какво е творил, щото не разбирах, а сега ми се наложи да попрочета малко и да разбера. Е, наложи се да сменя майстора и това стана днес. Влязох в един голям сервиз, имаха качествена апаратура, поне на външен вид, обясних каквото можах и ето резултата: изляха фреона от колата ми, който бе 350 гр., вакуумираха наново 20 мин., направиха тест на системата, доляха синтетично масло с оцветител по спецификация, наляха 740гр. фреон и колата заспа!!!!!! И компресора стана супер тих, и от всички клапи излиза супер студ и климата работи чудесно в момента. Важното е, че всичко е добре, когато завършва добре!
И като цяло да обобщим за темата:
1. Ако има разлика в температурата на духане в двете страни на автомобила е необходимо да се допълни фреон.
2. Ако в средата духа студено, а на стъклото и в краката долу топло - да се провери водния клапан, който често дава дефекти при е46
В допълнение за темата може да изчакаме колегата, пуснал темата, ако се справи с ремонта на клапана да каже как го е направил, щото е цифра.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Е това е колега радвам се, че си реши проблема сега карай смело и без аварийно през горещите летни дни.
Вече можеш да си спокоен за компресора, честно казано не знам как изобщо е работил с 350 гр фреон а за минералното масло не коментирам явно е бил на прага.
Вече можеш да си спокоен за компресора, честно казано не знам как изобщо е работил с 350 гр фреон а за минералното масло не коментирам явно е бил на прага.

- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Здравейте Колеги,при мен проблема е същия,отляво духа студено,а от дясно както си иска.Работата е там,че преди 6 м. зареждах климатика в сервиз на BMW .Понеже не съм компетентем,моля за съвет,през колко време се прави сервиз на климатика ,и възможно ли е да са ме прекарали.Дали е възможно да изтече газът по някакъв начин?Защото ,око не ,ще ходя да вдигам скандал.Предварително благодаря!Само да уточня, с десен волан съм.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
колега най добре отиди пак да ти проверят системата ако е намалял фреона значи е от това щом си ходил преди 6 месеца най-добре пак я провери. Ако фреона е в норма значи клапана се е прецакал.
За твойта кола количеството на фреона е 740+-25гр. , масло 150 +-10.
Искай в сервиза с точно толкова да го напълнят защото някой майстори си спестяват 100, 200 гр като казват, че това било по добре за системата
За твойта кола количеството на фреона е 740+-25гр. , масло 150 +-10.
Искай в сервиза с точно толкова да го напълнят защото някой майстори си спестяват 100, 200 гр като казват, че това било по добре за системата

- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Мерси Колега,склонен съм да мисля,че е клапан.Не мисля,че тук, в UK биха ме излъгали в сервиз на BMW.Днес го проверих,струва 67 п. и като го гледам не е труден за смяна.Само бих те помолил,ако има нещо особенно при ремонта да мо подскажеш!Иначе и при нас е жега.Учудва ме само факта,защо само от едната страна духа студено,междудругото,всеки ден по-слабо.
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани