Странен проблем!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Странен проблем!!!
Колеги онзи ден ми се отчупи мястото кадето се даржи обтяжното амортесьорче за двигателя...то е някакъв капак на двигателя(предната част),за която се захваща въпросното...та както тръгвах на първа и дадох по рязко газ и гледам светна лампата на акумолатора и викам дай да видя кво става,че преди 2 месеца ми скъса дългия ремък и само го смених и викам айде ще покарам да видим дали пак ще го направи...а ситуацията,когато го скъса беше същата...обтяжните ролки са сменени и амортесьорчето също...за мен остава този проблем да идва от демферната шайба?Вие как мислите?И дали ще може да се завари това парченце с аргон или ще трябва целия капак да търся(нов е 300лв.) 

- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
И аз имам проблем точно с този детаил, само че на мен един майстор ми го счупи. Гледах на чертежите и този капак като че ли може да се свали без да се маха главата. Само трябва да се махне капака на клапаните, дюзите и там всички глупости преди това. И да се отвият болтовете отгоре които го държат. Тези болтове са по-малки от останалите които стягат главата. След това се отвиват болтовете на картера и се махат ролките, водната помпа и компресора. И като че ли нищо не би попречило да се издърпа напред.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Някой да каже прав ли съм или греша. В крайна сметка вече го поръчах и като пристигне ще ходя да ми го сменят, та ще кажа резултата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Някой да каже прав ли съм или греша. В крайна сметка вече го поръчах и като пристигне ще ходя да ми го сменят, та ще кажа резултата.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
ебати гимнастиките за 300лв .... по добре не карайте 1 месец съберете пари ако няма възможност и купето ново ебати ... кви глави кви болтове направо .. не ви разбирам...
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
xerial написа:ебати гимнастиките за 300лв .... по добре не карайте 1 месец съберете пари ако няма възможност и купето ново ебати ... кви глави кви болтове направо .. не ви разбирам...
Въпросът не е дали да се купи нов а дали трябва да се маха главата за да се смени. Едно махане на главата си е сериозна работа, нали заради това ми го счупиха.
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Мисля,че не трябва да се маха главата колега...за да се махне този капак...поне така каза един колега,който е правил тази интервенция 

- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Тоест явно трябва да се маха главата....
Цитат:
Aми аз тогава смених капак, амортисьорчето, водната помпа, ремъци, едни тампони по окачването (тези с ушите) и всичко 700лв без частите само за труд. Понеже за да се смени този капак се маха и главата.
Цитат:
Aми аз тогава смених капак, амортисьорчето, водната помпа, ремъци, едни тампони по окачването (тези с ушите) и всичко 700лв без частите само за труд. Понеже за да се смени този капак се маха и главата.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани