Маншон на предна полуоска - 330ХД

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Маншон на предна полуоска - 330ХД

Мнение от ангелски » 13 Юни 2009, 17:35

Здравейте, скъсан ми е маншона на предната полуоска и трябва да се смени. Вапроса ми е, как се маха карето, за да влезне новия маншон, проблема е от страната на колелото, този към двигателя е добре.Благодаря Ви предварително.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Мнение от optimist » 13 Юни 2009, 22:43

Е ти сам ли мислиш да го сменяш :roll:
Доста кофти работа е и ще си потрошиш ръцете ако нямаш подходящи инструменти и подход.
На моята ги смених и двата през различно време ама за 20-30 лв труд не бих го направил сам :roll:
Съвет зимата не тръгвай брутално докато не си я потъркалял малко щот въпросния маншон се усуква :shock: и може да замине даже и нов понеже греста в него е на буца в началото 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 13 Юни 2009, 23:04

Съжалявам за тъпият въпрос оабаче XD e 4x4 ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 13 Юни 2009, 23:32

tOnkO_lOnkO написа:Съжалявам за тъпият въпрос оабаче XD e 4x4 ли?


:D
Изображение Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Мнение от K_Ilkov » 13 Юни 2009, 23:34

tOnkO_lOnkO написа:Съжалявам за тъпият въпрос оабаче XD e 4x4 ли?


x - 4x4
d - diesel

има XI и XD
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 13 Юни 2009, 23:55

Сори за оффтопика:
ами ако е купе и е 4х4 трябва да бъде:
CXD
CXI
:shock:

:mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 13 Юни 2009, 23:56

Изображение
Здравеите, става дума за номер 5. Сам ще го сменям, не е сложно, само искам да знам как се разглобява кардана, с чукане или има някакъв пиниз, не ми се губи време да умувам. За други марки коли няма проблем, но BMW ще ми е севте. Колега optimist при рязко потегляне нищо не се случва, няма усукване, ако се получи тогава работата е сериозна сменясе цялата полуоска.
Колега tOnkO_lOnkO да 4х4 е ХД.
Ако има колеги които са го сменяли сами или знаят как се прави да споделят, много ще съм Ви благодарен.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 14 Юни 2009, 21:03

Не съм виждал как се сменя но предполагам процерурата е следната:
1. отвиваш полуоската от главината и я вадиш
2. режеш маншона и вземаш аварийния чук(по добре го извади с един удар с голям чук от колкото с 30 с малък)
3. Съветваш карето докато излезе.

ПС: ако си купил оригинален маншон виж какво има в комплекта, т.е зегерка има ли вътре. Винаги има вариант да се смяня по педалски начин.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Мнение от optimist » 15 Юни 2009, 23:19

Щом казваш Аз ти споделих какво се случва щот съм го видял с очите си на моята а полуоските са си на 6. Греса се натрупва и при минусови Т при рязко потеглане е възможно да замине маншона.
Колегата motor го е описал как става няма спор етусиаст си
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 16 Юни 2009, 8:23

Здравейте колеги, проблема го реших с едни универсални маншони,които се разтягат като ластици и с помоща на спецялна машина се слагат без да се пипа карето. Това е временно, защото има малко луфт в полуоските и то главно на карето към двигателят и скоро ще се сменят. Много ми е странно да се разбият полуоски и то предни.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook