странен проблем с централното и ел. стъклата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: E39 530D automat

странен проблем с централното и ел. стъклата

Мнение от kjivkov » 09 Юни 2009, 19:26

здравейте, проблема е вече една година или 30000 км и вече адски много ме дразни :evil: значи проблемите са три но мисля че са свързани. При заключен автомобил се опитвам да отключа от копчето на ключа но нищо нестава, плафоните светват, от вратите може би но може и да греша се чува леко като притракване но не се отклчва. Колкото и пъти да го натискам едно след друго притракването се чува но нищо. натискам копчето за заключване и плафона загасва, притракването пак се чува но нищо. След като се окажа неприятно изненадан /особенно ако вали/ пъхам ключа в ключалката, завъртам и след като се отключи веднага се смъкват и двете предни стъкла /само отпред съм с ел. стъкла/ след което няколко минути нежелаят да се вдигнат. Дърпам копчетата ама нема никой. И след няколко минути пак мога да ги контролирам след като експериментирам през 20-30 секунди / и след като колата се напулни с вода :D / . От скоро започна да не желае да се сваля предно ляво стъкло. Мисля че ми се е случвало само когато е в най-горно положение. Натискам копчето, чува се същото потракване и мислия че е точно в шофйорската врата, но прозореца си седи затворен. Некви идеи? пробвах да сваля модула за централното или както там му се вика и го отворих, платката не е наводнена, разтопена или квото и да било. Носих ч на едно приятелче което се занимава точно с електроника, зяпа я, мери я и каза че всичко изглежда ОК. Кво да правя ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 10 Юни 2009, 10:19

колега смени си комфорт модула отиди в някоя морга на бмв и пробвай няколко модула докато стане , твоя се намира под жабката в като я свалиш ще видиш една бяла кутия и на нея има 2 или 3 жака с кабели внимавай като ги вадиш единия се дърпа настрани и има една пластмаса за закопчаване в бялата кутия ти е платката на ком.модула отключването ти е от горното реленце с 8крачета малко на сименс ама не се занимавай ами си вземи 2ра ръка направо за 80лв са някъде стават и от е39 ;)
Успех!
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: E39 530D automat

Мнение от kjivkov » 10 Юни 2009, 14:41

въпроса е дали е сигурно че е от модула а не е от някой друг К*Р

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 10 Юни 2009, 15:24

отиди в морга и ще се разбере , ако и с техните модули го направи проблема значи е нещо друго, но както казваш има ток до машинките само остава релетата да не контактуват добре и силата на тока да е по малка или смяна на модула казано по др начин
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: E39 530D automat

Мнение от kjivkov » 10 Юни 2009, 16:44

Проблема е че го прави веднъш на няколко дена и като отида в моргата може и да си работи и да не го хвана ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 15 Юни 2009, 12:22

карай така докато престане да може да отключва и тогава го сменяй пък дотогава и колата може да си сменил ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook