Малък електрически проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 01 Юни 2009, 14:21

Понякога просто Ви се чудя на акъла! Що не вземете да си наемете и Кубица за шофьор, по скъпо е - няколко милиона на година, ама си заслужава. Сори за оффтопика. А сега по същество: акумулаторите имат гаранция, ако този се окаже, че не работи както трябва иди и си го смени. На мен също ми се е случвало да ми се падне дефектен акумулатор и са ми го сменяли. Ако заради акумулатора има някакви изменения в него и в работата на колата стискай палци да може да се докаже. На тези коли цената им както гледам пада с часове и влагането на средства излишни ми се струва глупаво.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 01 Юни 2009, 14:21

Справка за част
Номенклатурен номер : 61217555719
Описание : АКУМУЛАТОР БМВ АГМ 80AH
Ед.цена (с ДДС) : 574.79 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


Сигурен ли си за цената? :roll:
Моят сегашният е 80А

изключено е да докажа каквото и да е било за стария акумулатор - той си зарежда, работи, но в моята кола не му е мястото (може би)
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:46, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 17.02.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306

Мнение от prel » 01 Юни 2009, 14:52

Хайде и аз да дам предположения:
1. Не добре сложени/затегнати клеми на акумулатора
2. Слаба връзка в някоя букса, например уплътнението се е спукало и вътре се е напълнило с вода...
3. Проблем с алтернатора, съмнява ме много

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 01 Юни 2009, 14:58

© написа:
Справка за част
Номенклатурен номер : 61217555719
Описание : АКУМУЛАТОР БМВ АГМ 80AH
Ед.цена (с ДДС) : 574.79 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


Сигурен ли си за цената? :roll:
Моят сегашният е 80А

изключено е да докажа каквото и да е било за стария акумулатор - той си зарежда, работи, но в моята кола не му е мястото (може би)


И аз платих толкова за моя. По принцип АГМ, или гел акумулаторите, се водят за коли със завишена консумация при спрян двигател и живота им е по-голям от този на нормалните.
Колега slitter, има разлика между неоправдани разходи и разходи за нещо наистина качествено, което ще ти служи в следващите 5-7 години. По твойта логика и маниер на изказване - Купете си Искра и го сменяйте всяка година, защото е евтинийка.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 01 Юни 2009, 15:12

BMW не произвеждат акумулатори ,този който продават най вероятно е на Бош така че сумата от близо 600 лв е безумна .. аз съм имал акумулатор БМВ ,най обикновен е и си почина също така нормално както и други акумулатори 5 пъти по евтини - мъртва клетка..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 01 Юни 2009, 15:20

Archangel написа:
© написа:
Справка за част
Номенклатурен номер : 61217555719
Описание : АКУМУЛАТОР БМВ АГМ 80AH
Ед.цена (с ДДС) : 574.79 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


Сигурен ли си за цената? :roll:
Моят сегашният е 80А

изключено е да докажа каквото и да е било за стария акумулатор - той си зарежда, работи, но в моята кола не му е мястото (може би)


И аз платих толкова за моя. По принцип АГМ, или гел акумулаторите, се водят за коли със завишена консумация при спрян двигател и живота им е по-голям от този на нормалните.
Колега slitter, има разлика между неоправдани разходи и разходи за нещо наистина качествено, което ще ти служи в следващите 5-7 години. По твойта логика и маниер на изказване - Купете си Искра и го сменяйте всяка година, защото е евтинийка.


С Монтана Батъри съм изкарвал 3 години, колкото си карах е36цата и с него я продадох на един циганин после. Ако не я е размазал някъде, може би още кара с нея... В момента карам с TOPLA /чешки/ и няма проблеми засега, а колкото до това, че ще карам тази кола още 5-7години, мисълта за това може да ме депресира ужасно.... бих искал колкото е възможно по-скоро да се кача на новата тройка или новата петица... всеки сам преценява, ти си решил да караш с оригинален БМВ акумулатор, твоя воля, само че тая кошница не го заслужава, щото остарява морално и поевтинява безумно, колкото и грубо да звучи. Да не си помислите, аз съм фен и съм карал само БМВта досега, но за съжаление свръхпроизводството накара вещите адски бързо да губят стойността си и влагането на излишни средства /според мен/ в един бързообезценяващ се актив при наличие на заместители с не по-ниско качество, но с по-добра цена е икономически нецелесъобразно. Акумулатора е консуматив. Помисли само защо Дару кар не държът на склад: щото никой не ги купува. 500 и отгоре лева са около 4 акумулатора. Не ми се вчрва да се наложи да се сменяват всяка година. Поне на мен не ми се е случвало, а и не съм чувал на някой да му се е случвало. Но дори и да се случи по-добре за 3те години, в които ще караш тази кола да дадеш 300 за акумулатори, отколкото 500. Мисля, че ми е верна логиката, не ме изкарвай малоумник.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 01 Юни 2009, 20:19

клеймите на акумулатора са проверени вече няколко пъти
там всичко е наред, включително и масата към купето. Все пак акумулатора е в багажника, а там е чисто и сухо. Оригиналният акумулатор трябва да е на 6 години и може би скоро ще го сменя :roll: Все пак с него е излишно да гледам 9.0 Battery voltagе, защото е или 13.9 в началото или 14.0 при каране на повече от 10 мин. Климатик, фарове и халогени не оказват никакво влияние
Може би този акумулатор на който съм попаднал все пак има някакъв дефект? Или може пък отново да се окаже, че не съм открил проблема..
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:48, променена общо 2 пъти

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 03 Юни 2009, 21:49

След три дни и около 250 км, окончателната диагноза ще излезе акумулатор :help:
никакви проблеми с оригиналния, явно регулатора на напрежение съм го сменял излишно
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:39, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 08 Юни 2009, 19:54

Ако бях прочел темата преди няколко дни нямаше и аз да обикалям сервизите :mhihi: При мен проблемът е сходен, но се получава само като си включа халогените. Цялото табло светва за секунда и се рестартира. Акумулаторът ми е за смяна принципно, вижда ми се малко странно, защото токът е достатъчен да запали, след това алтернаторът си работи добре...
И аз съм се насочил към Бош, защото цената в М-Кар е направо убийствена.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook