Малък електрически проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Понякога просто Ви се чудя на акъла! Що не вземете да си наемете и Кубица за шофьор, по скъпо е - няколко милиона на година, ама си заслужава. Сори за оффтопика. А сега по същество: акумулаторите имат гаранция, ако този се окаже, че не работи както трябва иди и си го смени. На мен също ми се е случвало да ми се падне дефектен акумулатор и са ми го сменяли. Ако заради акумулатора има някакви изменения в него и в работата на колата стискай палци да може да се докаже. На тези коли цената им както гледам пада с часове и влагането на средства излишни ми се струва глупаво.
Справка за част
Номенклатурен номер : 61217555719
Описание : АКУМУЛАТОР БМВ АГМ 80AH
Ед.цена (с ДДС) : 574.79 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Сигурен ли си за цената?

Моят сегашният е 80А
изключено е да докажа каквото и да е било за стария акумулатор - той си зарежда, работи, но в моята кола не му е мястото (може би)
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:46, променена общо 1 път
- prel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Хайде и аз да дам предположения:
1. Не добре сложени/затегнати клеми на акумулатора
2. Слаба връзка в някоя букса, например уплътнението се е спукало и вътре се е напълнило с вода...
3. Проблем с алтернатора, съмнява ме много
1. Не добре сложени/затегнати клеми на акумулатора
2. Слаба връзка в някоя букса, например уплътнението се е спукало и вътре се е напълнило с вода...
3. Проблем с алтернатора, съмнява ме много
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
© написа:Справка за част
Номенклатурен номер : 61217555719
Описание : АКУМУЛАТОР БМВ АГМ 80AH
Ед.цена (с ДДС) : 574.79 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Сигурен ли си за цената?![]()
Моят сегашният е 80А
изключено е да докажа каквото и да е било за стария акумулатор - той си зарежда, работи, но в моята кола не му е мястото (може би)
И аз платих толкова за моя. По принцип АГМ, или гел акумулаторите, се водят за коли със завишена консумация при спрян двигател и живота им е по-голям от този на нормалните.
Колега slitter, има разлика между неоправдани разходи и разходи за нещо наистина качествено, което ще ти служи в следващите 5-7 години. По твойта логика и маниер на изказване - Купете си Искра и го сменяйте всяка година, защото е евтинийка.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
BMW не произвеждат акумулатори ,този който продават най вероятно е на Бош така че сумата от близо 600 лв е безумна .. аз съм имал акумулатор БМВ ,най обикновен е и си почина също така нормално както и други акумулатори 5 пъти по евтини - мъртва клетка..
Archangel написа:© написа:Справка за част
Номенклатурен номер : 61217555719
Описание : АКУМУЛАТОР БМВ АГМ 80AH
Ед.цена (с ДДС) : 574.79 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Сигурен ли си за цената?![]()
Моят сегашният е 80А
изключено е да докажа каквото и да е било за стария акумулатор - той си зарежда, работи, но в моята кола не му е мястото (може би)
И аз платих толкова за моя. По принцип АГМ, или гел акумулаторите, се водят за коли със завишена консумация при спрян двигател и живота им е по-голям от този на нормалните.
Колега slitter, има разлика между неоправдани разходи и разходи за нещо наистина качествено, което ще ти служи в следващите 5-7 години. По твойта логика и маниер на изказване - Купете си Искра и го сменяйте всяка година, защото е евтинийка.
С Монтана Батъри съм изкарвал 3 години, колкото си карах е36цата и с него я продадох на един циганин после. Ако не я е размазал някъде, може би още кара с нея... В момента карам с TOPLA /чешки/ и няма проблеми засега, а колкото до това, че ще карам тази кола още 5-7години, мисълта за това може да ме депресира ужасно.... бих искал колкото е възможно по-скоро да се кача на новата тройка или новата петица... всеки сам преценява, ти си решил да караш с оригинален БМВ акумулатор, твоя воля, само че тая кошница не го заслужава, щото остарява морално и поевтинява безумно, колкото и грубо да звучи. Да не си помислите, аз съм фен и съм карал само БМВта досега, но за съжаление свръхпроизводството накара вещите адски бързо да губят стойността си и влагането на излишни средства /според мен/ в един бързообезценяващ се актив при наличие на заместители с не по-ниско качество, но с по-добра цена е икономически нецелесъобразно. Акумулатора е консуматив. Помисли само защо Дару кар не държът на склад: щото никой не ги купува. 500 и отгоре лева са около 4 акумулатора. Не ми се вчрва да се наложи да се сменяват всяка година. Поне на мен не ми се е случвало, а и не съм чувал на някой да му се е случвало. Но дори и да се случи по-добре за 3те години, в които ще караш тази кола да дадеш 300 за акумулатори, отколкото 500. Мисля, че ми е верна логиката, не ме изкарвай малоумник.
клеймите на акумулатора са проверени вече няколко пъти
там всичко е наред, включително и масата към купето. Все пак акумулатора е в багажника, а там е чисто и сухо. Оригиналният акумулатор трябва да е на 6 години и може би скоро ще го сменя
Все пак с него е излишно да гледам 9.0 Battery voltagе, защото е или 13.9 в началото или 14.0 при каране на повече от 10 мин. Климатик, фарове и халогени не оказват никакво влияние
Може би този акумулатор на който съм попаднал все пак има някакъв дефект? Или може пък отново да се окаже, че не съм открил проблема..
там всичко е наред, включително и масата към купето. Все пак акумулатора е в багажника, а там е чисто и сухо. Оригиналният акумулатор трябва да е на 6 години и може би скоро ще го сменя

Може би този акумулатор на който съм попаднал все пак има някакъв дефект? Или може пък отново да се окаже, че не съм открил проблема..
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:48, променена общо 2 пъти
След три дни и около 250 км, окончателната диагноза ще излезе акумулатор
никакви проблеми с оригиналния, явно регулатора на напрежение съм го сменял излишно

никакви проблеми с оригиналния, явно регулатора на напрежение съм го сменял излишно
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:39, променена общо 1 път
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Ако бях прочел темата преди няколко дни нямаше и аз да обикалям сервизите
При мен проблемът е сходен, но се получава само като си включа халогените. Цялото табло светва за секунда и се рестартира. Акумулаторът ми е за смяна принципно, вижда ми се малко странно, защото токът е достатъчен да запали, след това алтернаторът си работи добре...
И аз съм се насочил към Бош, защото цената в М-Кар е направо убийствена.

И аз съм се насочил към Бош, защото цената в М-Кар е направо убийствена.

Realize..
Real eyes..
Real lies..
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани