Два въпроса за фаровете и!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 20 Апр 2009, 23:31

всички пишете че е стъкло,а то не е :idea: за стъкло съм съгласен че може да се направят тези неща,но за тази пластмаса :roll: лично мойте ги смених точно поради факта че преди мен (в германия) са ги правили по този начин,отначало бяха найстена като нови и си мислех че са сменeни НО точно след два месеца се нацепиха и точно затова ви казвам че ме е яд,че нямам снимки да ви покажа за какво говоря,сега сте на мнение че няма какво да им стане,аз нямам намерение да споря с всички,времето ще си покаже.Успех на всички ;)

P.s едно от обесненията на ефекта поради който са се нацепили според доста бояджий бяха именно че като са ги шкурили на места пластмасата се нагрява с различна темперетура и там се получава слабо място,след като карах с 200км/ч с пуснати светлини през деня,греенето на крушката и въздушната струя от скоростта се получават две различни темперетури и като спрях и двата фара бяха нацепени по един и същ начин,в кръгове :idea: както казах нямам снимки да ви покажа за какво става дума...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 13.06.2008

Мнение от kasico » 01 Май 2009, 13:00

VRPerformance написа:всички пишете че е стъкло,а то не е :idea: за стъкло съм съгласен че може да се направят тези неща,но за тази пластмаса :roll: лично мойте ги смених точно поради факта че преди мен (в германия) са ги правили по този начин,отначало бяха найстена като нови и си мислех че са сменeни НО точно след два месеца се нацепиха и точно затова ви казвам че ме е яд,че нямам снимки да ви покажа за какво говоря,сега сте на мнение че няма какво да им стане,аз нямам намерение да споря с всички,времето ще си покаже.Успех на всички ;)

P.s едно от обесненията на ефекта поради който са се нацепили според доста бояджий бяха именно че като са ги шкурили на места пластмасата се нагрява с различна темперетура и там се получава слабо място,след като карах с 200км/ч с пуснати светлини през деня,греенето на крушката и въздушната струя от скоростта се получават две различни темперетури и като спрях и двата фара бяха нацепени по един и същ начин,в кръгове :idea: както казах нямам снимки да ви покажа за какво става дума...


Много жалко че така се е получиоло но явно причината е в това как са ти ги били направили фаровете. Щото гледам че на брат ми са вече на 5-6 месеца след тази процедура и няма този ефект който ти описвая че се е случил при теб. Колкото до нагряването от шкурката.. ами нали затова се използва водна шкурка и се мокри постоянно а не Еднократно. Другото което е много важно да се използват много ниски обороти на въртене (ако е бормашинаили ел. отвертка.) за да не се нагрява стъклото/пластмасата. И накрая ако се пастира добе се получава доста добър ефект като самата паста нанася и предпазен слой върху стъклото.Но както казах и преди..всеки има глава на раменете и взима най-дорото решение което го устройва :). Успех.

кандидат ентусиаст
Мнения: 105
Регистриран на: 20.02.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: E34-M30/B35

Мнение от BUHALA » 01 Юни 2009, 23:12

Много особени проблеми виждам тука..........
От 10 години вече се занимавам професионално с полиране и пастиране и досега такова чудо не се е случвало.
Изгаря заводския лак на фаровете - той е нанесен за да е мек фара и да не се наранява от камъчета - обаче след време прегаря от слънцето и помътнява яко.
Процедурата е сваляне на лака - с доста по-груба шкурка от споменатите в темата........... аз почвам с 80 или 120 - суха
Докарва се през 50-100 единици до около 2000 - 2500 водно - след това се полира.
(Забележете - има голяма разлика м-у полиране и пастиране, и абразивните пасти за пастиране на боя верно могат да лъснат фара само временно) за полиране на пластмасовия фар си има други магарий.
Нищо не пречи след полирането да се пастира с обикновенна финална паста с някакъв УВ филтър, но е абсолютно без значение - и без УВ защита нищо няма да му стане.
Ефекта след приключване на работата е - като чисто нови - от магазина.
По-податливи са на камъчета по магистралата при високи скорости - но с едно профилактично "лъсване" през 2 години проблема е никакъв.
Супер-податливи на надраскване - както някой спомена - няма такъв филм - ако колата се кара само по макадам като на рали и е в екстремни прашни и песъкливи условия - може и да се матират , ама те и новите ще се матират така, пук и боя няма да остане при такива условия
За качествено полиране са необходими около 3-4 часа на фар - работи се 90% машинно - на ръка се търка само водното

Ето тука някой нещица..... има и доста работи на колеги от форума, но не съм ги качил никъде....... :uups:


Изображение

Изображение



Изображение

Изображение
Добрите момчета обичат реда, а лошите владеем и управляваме хаоса.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook