Два въпроса за фаровете и!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
всички пишете че е стъкло,а то не е
за стъкло съм съгласен че може да се направят тези неща,но за тази пластмаса
лично мойте ги смених точно поради факта че преди мен (в германия) са ги правили по този начин,отначало бяха найстена като нови и си мислех че са сменeни НО точно след два месеца се нацепиха и точно затова ви казвам че ме е яд,че нямам снимки да ви покажа за какво говоря,сега сте на мнение че няма какво да им стане,аз нямам намерение да споря с всички,времето ще си покаже.Успех на всички
P.s едно от обесненията на ефекта поради който са се нацепили според доста бояджий бяха именно че като са ги шкурили на места пластмасата се нагрява с различна темперетура и там се получава слабо място,след като карах с 200км/ч с пуснати светлини през деня,греенето на крушката и въздушната струя от скоростта се получават две различни темперетури и като спрях и двата фара бяха нацепени по един и същ начин,в кръгове
както казах нямам снимки да ви покажа за какво става дума...



P.s едно от обесненията на ефекта поради който са се нацепили според доста бояджий бяха именно че като са ги шкурили на места пластмасата се нагрява с различна темперетура и там се получава слабо място,след като карах с 200км/ч с пуснати светлини през деня,греенето на крушката и въздушната струя от скоростта се получават две различни темперетури и като спрях и двата фара бяха нацепени по един и същ начин,в кръгове

VRPerformance написа:всички пишете че е стъкло,а то не еза стъкло съм съгласен че може да се направят тези неща,но за тази пластмаса
лично мойте ги смених точно поради факта че преди мен (в германия) са ги правили по този начин,отначало бяха найстена като нови и си мислех че са сменeни НО точно след два месеца се нацепиха и точно затова ви казвам че ме е яд,че нямам снимки да ви покажа за какво говоря,сега сте на мнение че няма какво да им стане,аз нямам намерение да споря с всички,времето ще си покаже.Успех на всички
P.s едно от обесненията на ефекта поради който са се нацепили според доста бояджий бяха именно че като са ги шкурили на места пластмасата се нагрява с различна темперетура и там се получава слабо място,след като карах с 200км/ч с пуснати светлини през деня,греенето на крушката и въздушната струя от скоростта се получават две различни темперетури и като спрях и двата фара бяха нацепени по един и същ начин,в кръговекакто казах нямам снимки да ви покажа за какво става дума...
Много жалко че така се е получиоло но явно причината е в това как са ти ги били направили фаровете. Щото гледам че на брат ми са вече на 5-6 месеца след тази процедура и няма този ефект който ти описвая че се е случил при теб. Колкото до нагряването от шкурката.. ами нали затова се използва водна шкурка и се мокри постоянно а не Еднократно. Другото което е много важно да се използват много ниски обороти на въртене (ако е бормашинаили ел. отвертка.) за да не се нагрява стъклото/пластмасата. И накрая ако се пастира добе се получава доста добър ефект като самата паста нанася и предпазен слой върху стъклото.Но както казах и преди..всеки има глава на раменете и взима най-дорото решение което го устройва

- BUHALA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E34-M30/B35
Много особени проблеми виждам тука..........
От 10 години вече се занимавам професионално с полиране и пастиране и досега такова чудо не се е случвало.
Изгаря заводския лак на фаровете - той е нанесен за да е мек фара и да не се наранява от камъчета - обаче след време прегаря от слънцето и помътнява яко.
Процедурата е сваляне на лака - с доста по-груба шкурка от споменатите в темата........... аз почвам с 80 или 120 - суха
Докарва се през 50-100 единици до около 2000 - 2500 водно - след това се полира.
(Забележете - има голяма разлика м-у полиране и пастиране, и абразивните пасти за пастиране на боя верно могат да лъснат фара само временно) за полиране на пластмасовия фар си има други магарий.
Нищо не пречи след полирането да се пастира с обикновенна финална паста с някакъв УВ филтър, но е абсолютно без значение - и без УВ защита нищо няма да му стане.
Ефекта след приключване на работата е - като чисто нови - от магазина.
По-податливи са на камъчета по магистралата при високи скорости - но с едно профилактично "лъсване" през 2 години проблема е никакъв.
Супер-податливи на надраскване - както някой спомена - няма такъв филм - ако колата се кара само по макадам като на рали и е в екстремни прашни и песъкливи условия - може и да се матират , ама те и новите ще се матират така, пук и боя няма да остане при такива условия
За качествено полиране са необходими около 3-4 часа на фар - работи се 90% машинно - на ръка се търка само водното
Ето тука някой нещица..... има и доста работи на колеги от форума, но не съм ги качил никъде.......

От 10 години вече се занимавам професионално с полиране и пастиране и досега такова чудо не се е случвало.
Изгаря заводския лак на фаровете - той е нанесен за да е мек фара и да не се наранява от камъчета - обаче след време прегаря от слънцето и помътнява яко.
Процедурата е сваляне на лака - с доста по-груба шкурка от споменатите в темата........... аз почвам с 80 или 120 - суха
Докарва се през 50-100 единици до около 2000 - 2500 водно - след това се полира.
(Забележете - има голяма разлика м-у полиране и пастиране, и абразивните пасти за пастиране на боя верно могат да лъснат фара само временно) за полиране на пластмасовия фар си има други магарий.
Нищо не пречи след полирането да се пастира с обикновенна финална паста с някакъв УВ филтър, но е абсолютно без значение - и без УВ защита нищо няма да му стане.
Ефекта след приключване на работата е - като чисто нови - от магазина.
По-податливи са на камъчета по магистралата при високи скорости - но с едно профилактично "лъсване" през 2 години проблема е никакъв.
Супер-податливи на надраскване - както някой спомена - няма такъв филм - ако колата се кара само по макадам като на рали и е в екстремни прашни и песъкливи условия - може и да се матират , ама те и новите ще се матират така, пук и боя няма да остане при такива условия
За качествено полиране са необходими около 3-4 часа на фар - работи се 90% машинно - на ръка се търка само водното
Ето тука някой нещица..... има и доста работи на колеги от форума, но не съм ги качил никъде.......





Добрите момчета обичат реда, а лошите владеем и управляваме хаоса.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани