Филтър картерни изпарения ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Филтър картерни изпарения ?
Колеги , някои може ли да ми каже по подробно в какво се изразява запушен филтър на картерните газове и имали на4ин да разбера дали е за смяна или не? Питам защото днес ходих до София и забелязах 4е при рязко подаване на газ , турбината избу4ава ,оборотите рязко се вдигат но не зацепва веднага колата .Има едно много неприятно забавяне на реакцията на турбото и после яко изтегляне.От какво може да е така? Съединителя ми не е износен - от др идва проблема, но прили4а на приплъзване , но само в на4алото и после си върви като бензинка да 4000 об. Полу4ава се на 4-та и 5-та предавка.Някои имал ли е подобен проблем???
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
Re: Филтър картерни изпарения ?
Vanio_bmw написа:Колеги , някои може ли да ми каже по подробно в какво се изразява запушен филтър на картерните газове и имали на4ин да разбера дали е за смяна или не? Питам защото днес ходих до София и забелязах 4е при рязко подаване на газ , турбината избу4ава ,оборотите рязко се вдигат но не зацепва веднага колата .Има едно много неприятно забавяне на реакцията на турбото и после яко изтегляне.От какво може да е така? Съединителя ми не е износен - от др идва проблема, но прили4а на приплъзване , но само в на4алото и после си върви като бензинка да 4000 об. Полу4ава се на 4-та и 5-та предавка.Някои имал ли е подобен проблем???
Дори и да ти е яко запушен, няма как да води до този проблем. А и не ми прилича на проблем, а по-скоро си за по голям двигател. Ако си с 320д просто на 4-та и 5-та толкова си може. Самия филтър може да не го сменяш, а просто да го свалиш и да измиеш елемента хубаво с нафта - цялото наслоено масло( маслени пари) пада и готово.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани