Помагайте е46 318 1.9

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.12.2008

Помагайте е46 318 1.9

Мнение от dani dm » 27 Май 2009, 15:07

Колата е 318 1.9 двигател автомат. Проблема е следния:
Сутрин когато я запаля работи супер нестабилно все едно на 3 цилндъра. След 10-15 мин се пооправя малко поне на празен ход работи равномерно. Но когато подадеш гас се дави и както мине 2000 оборота глъхне. Ако пуснеш педала и пак го натиснеш се мъчи да загасне. :( Сменях горивен филтър и маркуча на картерните газове и почистих клапанчето. Проблема не е там.Махнахме катализатора, но не е и от него.Снощи с едно момче замерихме и дюзите и си показваха нормални параметри. Закачахме колата на компютър но нищо не показваше. Казват, че може да е от бобини и свещи,но не е било сигурно.Ако някои има идея или е имал такъв проблем ще съм му много благодарен да сподели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 27 Май 2009, 15:16

Мас метър ( дебитомер ).

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.12.2008

Мнение от dani dm » 27 Май 2009, 15:21

Колега ако е дебитомера нямаше ли да ми излезе като грешка когато се тестваше с компютър? :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 27 Май 2009, 16:04

Не.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 27 Май 2009, 16:07

Дебитомер не се хваща на обикновена диагностика.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.12.2008

Мнение от dani dm » 27 Май 2009, 16:23

Някой дали ще му се занимава да разменим за тест дебитомерите, че да дам 200-300 лв. и да не е от това малко ще ми е задна.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.12.2008

Мнение от dani dm » 28 Май 2009, 20:38

Днес свалих дебитомера и го духнах с згъстен въздух и го сложих. Колата работи нормално около 10сек. и започнаха да падат оборотите супер много даже гасне. Ако я придържам гаста се фурсира идеално не както преди, но недържи оборотите.Отидох до една морга и ги помолих да пробвам с друг депитомер как е. Беше същото както преди.Неможе да се изреже и при повторно подаване на газ се дави. Незнам какво да правя вече. Дали и този дебитомер е скапан дето ми го дадоха :( незнам. Дайте някаква идея какво да правя. Има и още нещо с моя дебитомер ми свети едно зъбно колело до цифрите на скоростите. :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 28 Май 2009, 21:16

aбе човек, откачи буксата на дебитомера, запали колата покарай я и ако нема грижи сменяй дебитомера, това си е консуматив. при мене беше същото като се прецака. смених го и заспа!!!! не троши повече пари в глупости. ако не е това, тогава пиши да мислиме други варианти, ама съм на 90% сигурен, че е това.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.12.2008

Мнение от dani dm » 28 Май 2009, 21:19

Ок колега утре ще откача буксата и ще пробвам. Мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 29 Май 2009, 14:17

Ако питате мене е клапана на картерните газове,много неща се оправиха след като го смених,вклучително и проблемите на колегата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: София

Мнение от niki CA 2925 KB » 29 Май 2009, 21:33

Дебитомер
(ЕЦВАНЕ)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 9.12.2008

Мнение от dani dm » 30 Май 2009, 12:31

Колеги проблема се оказа в дебитомера. Смених и клапана, но не е от него, а и дефакто няма какво да му стане на този клапан освен гумичката, която оплътнява да му се скапе, но е малко вероятно.Едно малко по обилно чистене му е нужно и е като нов. На мен ефекта от новите части дойде чак когато свалих колекторите и дроселната клапа и ги почистих ама ЯКО до блясък. :D При мен имаше доста сериозно полепване върху детайлите.Другото място което чистих е точно под този клапан при мен се беше запушила едната страна от боклуците който бяха изпаднали от стария маркуч. Сега колата върви супер и няма замисляне както преди. Ако някой колега има съмнения в този клапан да звънне един телефон. На мен ми остана един работещ на 100% клапан. Да не прави същата грешка като мен да си хвърля парите на вятъра.Благодаря на всички които дадоха идей каде може да е проблема. :)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook