Климатроник-хлади по малко

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 26 Май 2009, 11:39

oci написа:Колеги няма проблем да ви проверя климатиците и при необходимост да ги заредим. Най-добре на лични да се уточним.
За колеги от форума 50 лв в удобно за вас време.
Единствено ме интелесува колата като марка, модел, година и двигател:D

Колега а при теб колко време трая процедурата?
Колко време държиш системата в условия на вакум?
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 26 Май 2009, 14:36

Колега Е. Димитров, предварително ли си записа час за Бош сервиз или те поеха веднага и колко време трая цялата процедура? Благодаря предварително за отговора!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 26 Май 2009, 14:57

majstorapetkov написа:Колега Е. Димитров, предварително ли си записа час за Бош сервиз или те поеха веднага и колко време трая цялата процедура? Благодаря предварително за отговора!


Колега,никакви часове,аз отидох с един приятел за неговата кола,да проверят едни неща,без да сме записали часове,докато чакахме,чух че оправяли на някаква кола климатика,попитах за моята и те ми казаха,"няма проблем" ,веднага я приеха а беше 17ч вечерта,за 30 минути беше всичко готово,много са компетентни.
На колегата колата също я приеха без записан час.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 26 Май 2009, 15:01

Е.Димитров написа:за 30 минути беше всичко готово,

Е.Димитров написа:много са компетентни.

голям оксиморон е това ... минимум 45 минути трябва да е под вакум ... отделно са тегленето, пълненето, оцветяването.... всичко останало е претупване на работата
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 26 Май 2009, 15:41

tankishev написа:
Е.Димитров написа:за 30 минути беше всичко готово,

Е.Димитров написа:много са компетентни.

голям оксиморон е това ... минимум 45 минути трябва да е под вакум ... отделно са тегленето, пълненето, оцветяването.... всичко останало е претупване на работата


Ми аз съм доволен,казаха ми че всичко е ок по автомобила,надявам се да е така.

Понеже "бай Иван" дето взима по незнам си колко с една бутилка с фреон и 2 монометъра пред блока ги прави-невярвам да им слага оцветител,пък за вакум .. :D :D :D

Както и да е,аз споделих,доволен съм,в духа на сайта-имаш грижа-питаш-правиш-споделяш

Благодаря на всички дето помагаха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 26 Май 2009, 17:47

Не че искама да кажа нещо за колегите ама
фреон е около 20 лв, масло-3 до 4 ако е изпуснал напълно и повече лв като сложиш оцветител и егати 38 лева дето са ти взели едва ли са ти сложили всички тия неща дето ти изброй и труда отива на вятъра/това лесно може да се провери всеки работи с интернет/.
Цената 80 лв си е реална аз за форума с тия 50 си спестявам от труда, но цени всякакви и услуги всякакви важното е клиента да е доволен.
За тия пари и аз мога да ти заредя 100 гр повече фреон и си готов вади 7 градуса, но не искам да водя безумни спорове.
Това за вакуума и времето за което системата се държи под вакуум не е критерии за качествено свършена работа всичко зависи от това в какво състояние е системата и какво ще се прави по климатика, дали са 45 минути или 15 мин. + това изтеглянето на фреона зависи и от мощността на станцията,но това го знаят колегите които си занимават с климатична техника. Абе с две думи всеки сам си знае важното е да е доволен от крайния резултат.
Поздрави :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 26 Май 2009, 18:08

oci написа:Не че искама да кажа нещо за колегите ама
фреон е около 20 лв, масло-3 до 4 ако е изпуснал напълно и повече лв като сложиш оцветител и егати 38 лева дето са ти взели едва ли са ти сложили всички тия неща дето ти изброй и труда отива на вятъра/това лесно може да се провери всеки работи с интернет/.
Цената 80 лв си е реална аз за форума с тия 50 си спестявам от труда, но цени всякакви и услуги всякакви важното е клиента да е доволен.
За тия пари и аз мога да ти заредя 100 гр повече фреон и си готов вади 7 градуса, но не искам да водя безумни спорове.
Това за вакуума и времето за което системата се държи под вакуум не е критерии за качествено свършена работа всичко зависи от това в какво състояние е системата и какво ще се прави по климатика, дали са 45 минути или 15 мин. + това изтеглянето на фреона зависи и от мощността на станцията,но това го знаят колегите които си занимават с климатична техника. Абе с две думи всеки сам си знае важното е да е доволен от крайния резултат.
Поздрави :D


цените са :
20 лева проверка на климатик с машина
5 лева -масло в компресора
8 лева -фреон 100 грама
5 лева -оцветител

след 300 км.безплатна проверка на системата

резултата-аз съм доволен-ако ще лай**на да са сложили,компресора е по тих след интервенцията и температурата е около 7 градуса без форсиране
Аз не правя никаква реклама,просто съм един доволен клиент,който споделя с колеги от форума,въпрос на личен избор е да дадеш 50-80 или повече лева.
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 26 Май 2009, 19:13

Ок няма да споря с теб прав си щом си доволен така е нали това ти написах и аз. Но ако системата е празна каква ще е цената така, както си дал ти ценоразписа като бензинката събира 740+-25гр, а дизела 680+-10гр, май ще мине и 80лв за това на някой са му взели 80 а на друг 90 при мен е 50 дори за напълно празна система.
С това слагам край на тоя спор поне от моя страна.
Извинявам се ако съм засегнал някой.
Поздрави :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 26 Май 2009, 23:45

Не спорете, удобството при oci е, че идва на място ( ако си от софия или перник) и взима не повече от 55 зависи ... ако му идеш на удобно за него място .. и с 45 ще минеш. Пич е момчето лично съм го виждал вече. Не искам да звучи като реклама. Мене ми сложи 600гр + проверка за 45 лева.... лято е даже го съветвам под 50 да не пада :))) а зимата да пълни за 30 :)
Поздрави !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 27 Май 2009, 9:16

Уважавам труда,ако не бях отишъл в този сервиз в Пловдив,щях да се обърна към oci заради удобството от посещение на място,наистина,ако някой ме посети на място-50 лева са си нищо пари!
Поздрави към Oci

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 27 Май 2009, 15:24

Е.Димитров написа:Уважавам труда,ако не бях отишъл в този сервиз в Пловдив,щях да се обърна към oci заради удобството от посещение на място,наистина,ако някой ме посети на място-50 лева са си нищо пари!
Поздрави към Oci


Даже и си полафихме малко :) :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 27 Май 2009, 16:01

Аз друго искам да попитам.Температурата на изходящия въздух след изпарителя на празен ход е нормално да е 7-8 градуса.Тя зависи ли от градусите,на които е настроен климатроника-т.е ако сложен на 16 или 22 ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 28 Май 2009, 23:46

не зависи градусите ако си настройл климатроника на 22 и на ауто има датчик за температурата в купето когато ги достигне вентилатора си намалява оборотите така регулира температурата в купето иначе няма значение градусите след изпарителя са едни и същи само силата на въздушния поток се регулира при положение че си на ауто на вентилатора.
Но за да ги достигне от 6 до 8 градуса колата при външна температура около 30 както днес трябва да работи поне 10 минути климатика за да се охлади добре изпарителя и тогава ще мериш температурата. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 29 Май 2009, 12:54

Благодаря за отговора.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook