относно прегряване на БМВ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 14.03.2009

Мнение от Svetliodimov » 14 Мар 2009, 21:53

мерси много дано да е така ще следя анифриза и останалите работи които ме посъветваха другите колеги и ще видим какво ще стане този форум се оказа голяма работа много са готини и отзифчиви всички до днес не го знаех ама вече редовно ще го посещавам. Ако някои има различно предложение относно моя проблем нека пи6е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 14 Мар 2009, 22:01

Прегряването е следствие, причината е друга.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 10.07.2008

Мнение от diko » 15 Мар 2009, 20:09

Аз също имъх такъв проблем...точно сащия. В дару кар приемчика ми каза че не мога за толкова кратко време да прегрея двигателя....затварял се веднага термостата и водата си остава в двигателя.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 14.03.2009

Мнение от Svetliodimov » 15 Мар 2009, 20:41

ами даноа да е така за сега не губя нито антифриз нито имам някакви проблеми а ати имаш ли някакви проблеми от тогава

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.05.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320D , 2002г.

бмв

Мнение от ronnin » 15 Мар 2009, 21:18

Имах подобен проблем , казвам подобен , защото при мен се губеше по малко антифриза , по малко но за около 4-5 месеца , докато започна да губи здраво , 1000 км - 1л което си е много , мислех че има теч , добър вариант , но не . Проверявах с въпросната пипетка за наличие на изгорели газове в антифриза , но на първият тест нямаше , нито пуши бяло нито ,хвърля от капачката , нито тече !?
Свалихме главата и я дадохме за проверка , резултата спукана на 6 места ... Това е моята история по случая , продължението нова глава и всичко ОК , за сега . В моя случай нямаше как да е от гарнитура (дизел съм) ,защото гарнитурата е метална ....
В обобщениe и съвет , ако не ти светва лампата за нивото , не пипай нищо и си карай!
Успех!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 15 Мар 2009, 23:11

колега провери си оназ перка , която е отпреде зад радиатора 6тото на нея има един ел. блок които сдава багажа и може да не се е вклю4ила да охлажда и да е прегряла колата>Има6е такъв слу4ай тука вав Варна.Струва солени4ко кам 700лв. +/- 60лв.Нея може да я провери6 като отиде6 някаде да ти замерят налягането на кл. в системата,ако е мн по голямо налягането там 100% ел блок на перката се е прецакал.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 14.03.2009

Мнение от Svetliodimov » 15 Мар 2009, 23:42

проверих перката сработвва сигурен съм в това но все пак мерси за съвета

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 15 Мар 2009, 23:51

колега тя може да сработва ама пак да не е добре!!!!
За6тото аз доколкото знам тя работи на разли4ни режими,при разли4но натоварване на разли4ни обороти (27 разли4ни нива на работа).Мн натоварена 4аст е. Ако не си ходил отиди до някои сервиз за авто климатици да замерят налягането в системата. На моя познат ту му работе6е( и се 4ува6е 4е се вкл) ама няма сила и колата прегряла.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 18 Мар 2009, 21:40

kitenov написа:нека и аз да се изкажа не е вярно твърдението че от пригряване на охладителната течност ще се спука разшерителния съд за охладителната течност но нее изключено и това макар че неми се вярва в наи честите случаи при такав проблем и съм склонен да варвам че е така .В следствие на спукания разширителен резервоар както е във твоя случаи колега се е получила въздушна възглавница някаде из системата което моментално лъже датчика и стрелката забива точно в червеното на 99% съм сигорен че е станало така и те саветвам да несе притесняваш но пак си следи автомобила а АКО СЕ ОКАЖЕ ПРОТИВНОТО НА МОИТО ТВЪРДЕНИЕ ИСКАМ ЛИЧНО ДА МИ СЪОБЩИШ БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО
:yes: въздушна възглавница от неизправна капачка която не е изпуснала налягането ,вследствие пука казанчето.Смени си капачката на радиатора и следи маслото дали не става на боза, защото има вероятност да е издухала гарнитура и да вкарва антифриз в маслото. :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 30.03.2009

бмв е36

Мнение от bleidar » 23 Май 2009, 15:50

Здравейте колеги. бмв-то ми Е36 96година . Преди 2 дни я карах за 15 20 минути и след като я прибрах в гаража започна да тече вода , изтече кам 1,5 литра . Сигурно е прегряла ,тогава не погледнах температурата , долях си антифриз ,вода . Когато я карам не загрява стрелката си е на средата но след като я изгася и започва да капе антифриз ,като гледам е от капачката. Според вас каде е проблема ?

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook