При спряна кола на скорост двигателят изтърва - 316i

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 23 Апр 2009, 21:29

Колега, някъде из форума бях чел за един подобен проблем и решението се оказало супер олигофренско - кожения маншон на ск. лост не е бил оригинален и бил бая къс и опънат. Та той държал лоста под непрекъснато напрежение. Провери дали и при теб не е така.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.02.2009

ре

Мнение от Rymen » 28 Апр 2009, 22:50

spower написа:колега да не би съединителя да пробуксува :idea: и от там да е проблема, това ще го разбереш, ако не превърта двигателя /коляновия вал/ иначе толкова мн не я мисли колата колегата по горе правилно написа, че не трябва чак толкова да се вглежадаме и да робуваме на колите все пак те са да ни служат ;)
да така е те да ни служат ама зашто и да не си я глезя,и на мен ми го прави тва с изпускането на скорост ама дурпам ручна и тва е какво да направя :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 02 Май 2009, 12:42

Никой ли не е имал подобен проблем и да го е разрешил?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 02 Май 2009, 13:36

аз карам М43 ,няма такива проблеми стои на наклон постоянно понеже живея на такава улица .. 15° е сериозен наклон между другото

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 03 Май 2009, 16:57

Още не е изяснено на какво може да се дължи проблемът, но не е в калъфа на скоростния лост - не се изключва от скорост, стои си включена, просто изтърва и подскача надолу. Наклон от 15 градуса май наистина си е много ... по-скоро 10 съм имал предвид, че да не кажа даже и 5 :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: кара Е46

Мнение от panafon » 03 Май 2009, 18:06

според мен трябва нов съединител,и при мен е така аз знам със сигурност че моя е за смяна,сутрин не може да вкараш първа и първо отиваш на трета четвърта и после първа влиза без проблем ,няма зима няма лято нон стоп е така,съединител 100%
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 04 Май 2009, 13:55

Съединителят може и да е заминал, но не съм забелязал...
отделя си нормално, не приплъзва и скоростите си влизат лесно - всичките :)

Лошото е, че ръчната спирачка си е заминала или трябва да се натяга - не знам още откъде, но ще трябва да се провери - не ме питайте как я спирам под наклон - не я спирам, просто си търся равно място или камъняк :)))

Да питам още нещо, че да не отварям нова тема..
Имате ли представа това пусто радио как може да бъде пуснато, ако колата не е на контакт??? Задължително ли трябва да е на контакт, за да работи? При вас как е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: кара Е46

Мнение от panafon » 07 Май 2009, 21:26

до колкото знам за ръчната спирачка се натяга от зад при дисковете и вътре в купето се сваля барчето и при самата ръчка също се натяга,поне при мен тази беше процедурата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 09 Май 2009, 2:11

колега, като паркирам и обикновено дърпам ръчната по инерция. днес опитах да не я дърпам и установих, че и при мене изтърва, а наклона не е голям. съединитела не ми е за смяна. според мене е нещо нормално това, защото ако се замислиш може просто скоростната кутия да е така направена. демек твойта (и мойта) първа да е като например втора при друга кола (опел корса например). демек заради добре сметнатия двигател да е по дълга първата скорост и да има по-малко съпротивление с наклона. колата няма никакви приблеми в движение. аз след толкова време чак сега му обръщам внимание на това. според мен това не е проблем. карай си колата и си свиркай! пожелавам хиляди безаварийни километри!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook