м43б19 има ли филтър за картерни газове???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
м43б19 има ли филтър за картерни газове???
м43б19 има ли филтър за картерни газове??? аз такова нещо не съм сменял до сега и съвсем случайно попаднах на такава тема, но там се говори само за дизели, та не мога да разбера. Предстои ми смяна на консумативи, та ми е интересно какво освен обичайните неща е необходимо да сменя. Има сумати други филтри като например номер 5 на графиката http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=50&hl=6 и разни такива. Благодаря предварително!
- tedier
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 2.10.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: 316I 1999 E46
- Мечтае да кара: всяка М5
да имаш и аз съм с такъв мотор, около 65 лева струва в Дару кар, на гадно място е за смяна, но ако някой ти го посочи може и сам да се справиш (маха се филтъра на климатика и цялото място се освобождава),играе роля ако ти е запушен ,намалява обороти и така, но само да вметна че при мен се почувства смяната чак след като изчистих с една тел и парцал маркуча, който влиза в него!!! не мога да нямеря точно номера но това е от тази схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 маркуча 8(тоя маркуч едното е с антифриз другото е от мотора влиза във филтъра! над деветките е филтъра!!!! продавача в Дару зане за какво става въпрос!
- Zlatex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 5.05.2007
- Местоположение: Шопландия
- Пол: Мъж
- Кара: Бясно
- Мечтае да кара: по добри пътища
- Детайли за колата: Е61, 525D
филтър
Има и играе много важна роля.По време на път ако се пре.... колата започва да губи мощност и като че ли работи на 3 цилиндъра
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
това не е филтър, а клапан за обезвъздушаване на картера на двигателя. Ако е прецакан като отвориш капачката за наливане на масло в двигателя при работещ двигател ще прави вакуум, т.е ще ти е трудно да го отвориш, но ако си духа от капачката значи е здрав и не е нужно да се сменя иначе прави яко ядове колата не работи равномерно. Също се прецаква и маркуча направо се разлага така, че и той се проверява. На първата схема под номер 5 това е филтър на вторичния въздух. 

Сега слязох до колата и проверих: наистина прави вакум и като насила капачката да я махна, колата гасне!!! Въпроса е, че колата не работи никак зле, само понякога когато паля притриса и наистина все едно работи на 3 цилиндъра, но това за секунди се оправя веднага. Трябва да се смени, то е ясно. Маркучите изглеждат здрави, да питам необходимо ли е като се демонтират да се изчистят???? Четох някъде, че някой ги чистил с тел. Това беше колегата от по-предишния пост май.
ПС Демонтирах всичко, свалих клапана и го позачистих. Маркучите бяха сравнително чисти, но все пак и тях позачистих. На самия клапан имаше дата, демек производство 2003г. е. Сега като отворя капачката за наливане на маслото при работещ двигател пак смуче и има вакум. Но колата не гасне вече, работи трудно, но не гасне. Сигурни ли сте, че не трябва да си е така, защото като си седи капачката, оборотите не мърдат и работи много равномерно. Просто има едно притрисане при палене, което си остана. Това само на студен двигател. На топъл не го прави. Дали наистина ми е за смяна тоя клапан???
ПС Демонтирах всичко, свалих клапана и го позачистих. Маркучите бяха сравнително чисти, но все пак и тях позачистих. На самия клапан имаше дата, демек производство 2003г. е. Сега като отворя капачката за наливане на маслото при работещ двигател пак смуче и има вакум. Но колата не гасне вече, работи трудно, но не гасне. Сигурни ли сте, че не трябва да си е така, защото като си седи капачката, оборотите не мърдат и работи много равномерно. Просто има едно притрисане при палене, което си остана. Това само на студен двигател. На топъл не го прави. Дали наистина ми е за смяна тоя клапан???
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
колега минах по твоя път затова ти казах как да го провериш нормално е от там да духа а не да прави вакуум това прави този клапан обезвъздушава картера сега двигатетяля смуче от там и за това е това притрисане и този вакуум.
Другия варианта е ако искаш да не купуваш клапана трябва да го запушиш, а маркуча на долу като едно време на жигулите да духа под мотара ти си преценяваш.
Ама най-добре е да го смениш да не правиш мизерии цената в дару е към 80 лв някъде
Другия варианта е ако искаш да не купуваш клапана трябва да го запушиш, а маркуча на долу като едно време на жигулите да духа под мотара ти си преценяваш.
Ама най-добре е да го смениш да не правиш мизерии цената в дару е към 80 лв някъде
А, много ясно, че ще го сменя, как така ше правиме такива мизерии, да не е 1000лв. Майната му, ще си го купя, за да немам грижи после. Просто исках да си изясня положението, защото това и през ум не ми беше минавало да смням, щото си мисла, че няма проблем. Мислех, че ми притриса от свещи стари или, филтър въздушен или от комбинация от такива едни работи. Но се зачетох и добре, че се зачетох, да знам и него да си го сменя.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани