Проблем с ксенон
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ксенон
Здравейте!
Изчетох всички теми свързани с ксенонови проблеми, които успях да намеря тук. Изчетох и всичко по немските форуми. И все още нямам решение за проблема си.
От скоро карам е46 320Д преди фейслифт. Супер количка, запазена и т.н. Никакви пробеми нямах до преди 2 седмици. Когато включа късите, си светват нормално, не виждам никакви премигвания. След известно време обаче десният фар гасне. Бордовият компютър веднага се обажда. След като изключа светлините и пак ги включа проблема в повечето случай изчезва. Понякога се налага да приложа процедурата няколко пъти, което сериозно съкращава живота на крушките.
Фаровете са си оригинални, както и крушките не са китайски
.
Това което за момента съм събрал като информация е:
- дефектен запалител
- дефектен модул за управление
- крушката се сбогува
- трябва да се изтрият грешките от паметта
- да се напръскат контактите със спрей
Нито едно от тези решения не е униреверсално. Има хора, който дори и след всички тези процедури продължават да се оплакват от същият проблем.
Има ли някои, който се е сблъсквал с подобен проблем и може да ми даде съвет.
Поздрави!
Изчетох всички теми свързани с ксенонови проблеми, които успях да намеря тук. Изчетох и всичко по немските форуми. И все още нямам решение за проблема си.
От скоро карам е46 320Д преди фейслифт. Супер количка, запазена и т.н. Никакви пробеми нямах до преди 2 седмици. Когато включа късите, си светват нормално, не виждам никакви премигвания. След известно време обаче десният фар гасне. Бордовият компютър веднага се обажда. След като изключа светлините и пак ги включа проблема в повечето случай изчезва. Понякога се налага да приложа процедурата няколко пъти, което сериозно съкращава живота на крушките.
Фаровете са си оригинални, както и крушките не са китайски

Това което за момента съм събрал като информация е:
- дефектен запалител
- дефектен модул за управление
- крушката се сбогува
- трябва да се изтрият грешките от паметта
- да се напръскат контактите със спрей
Нито едно от тези решения не е униреверсално. Има хора, който дори и след всички тези процедури продължават да се оплакват от същият проблем.
Има ли някои, който се е сблъсквал с подобен проблем и може да ми даде съвет.
Поздрави!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
още една тема за ксенон
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=28872
На мен този пост ми реши проблема, въпреки че чистих крушки, букси заради друго, но след "щракването" отново на крушката проблема изчезна.
Иначе точно десният фар при мен стартираше от втори-трети път понякога.
Сега имам друг проблем, обаче за него все още не съм открил решение.
т.е. фаровете ми премигват след което единият гасне. Но само понякога, например за няколко часа каране на фарове може да се случи веднъж. Може би имам някакъв проблем в колата, а не във фаровете, защото забелязвам че и ейнджъл айс понягока мига леко и от там може би гаснат крушките. Това диагностика дали може да го "хване"?

Здрасти колега,
До колкото разбирам си с оригинален Ксенон, т.е. D2S са твоите крушки. По новите стандарти за келвините в Европа, цветовата температура на крушки за оригинално вграждане е 3900К. Ефекта за съжаление е доста по-жълта светлина, гледайки директно във фара (на пътя свети бяло). Това не трябва да те притеснява толкова за външният вид, все пак тези готинини отблясъци в различни цветове се предизвикват от оптиката на колата, не от цвета на крушката. Светлината по края на лещата е почти невъзможно да бъде фокусирана перфектно, без да заслепява насрещното движение, затова лещите за ксенонова оптика се произвеждат с призми по ръба на лещата които намаляват силата на светлината и "разпадат" светлината на съставните и цветове. Така се получава този готин "ефект". Затова рефлекторните ксенонови фарове и тези с ретрофит китове (където оптиката не е за ксенон) не могат да предизвикат color фликове. С две думи, красотата на ксенона при теб ще се запази дори на 3900к. Не ти препоръчвам крушки на 6000к-10 000к, при тях светлината на пътя е много по-слаба (няма да задълбавам за зависимоста с келвините), и е доста по-синя (т.е. по-тъмна). Отделно ако вземеш в предвид че чувствителноста на човешкото око е доста по-малка към синия цвят (в сравнение с белия), извода е един - не виждаш добре на пътя.
Засега стига теория. По твоя въпрос: силно се съмнявам да намериш в Германия крушки на 4100к (освен залежали някаде), вече продават на 3900к. Плюса е че са по-евтини, минуса е че светят "по-малко красиво". Ако намериш на 4100к ти ги препоръчвам горещо, все пак ти си вътре в колата, ще виждаш по-добре. Ако все пак желаеш по-гъзарски външен вид (или не намериш на 4100к) ти препоръчвам да погледнеш PHILIPS Color Match, които са на 5000к. Идеята при тях е да се ползва при смяна на една крушка, за да няма голяма разлика в цвета спрямо другата, работила вече крушка (която е "посиняла" 4100к). Но при теб вече се налага да купуваш две (ако не бъркам), така че не е проблем да вземеш комплект. PHILIPS Color Match светят доста по-добре на пътя сравнени с 6000к крушки (дори на Филипс), да не говорим за "ментетата" на 8000к-12000к.
Това е, надявам се да съм бил полезен...
Поздрави,
Све.
П.П. Ефекта на "примигване" и стартиране от втори/трети път когато палиш фаровете, при Е39 се получава някой път при лош контакт на цокъла спрямо ксеноновата крушка. Тогава сработва защитата на стартера (най често LVQ 212 на Филипс, или HELLA 5DV) и не позволява стартиране. Това "примигване" скъсява живота на крушката. Лечението е просто да се "щракне" добре конектора (тип P32d) за крушката.
П.П.П. Референтен номер на PHILIPS Color Match - 85122CM
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=28872
На мен този пост ми реши проблема, въпреки че чистих крушки, букси заради друго, но след "щракването" отново на крушката проблема изчезна.
Иначе точно десният фар при мен стартираше от втори-трети път понякога.
Сега имам друг проблем, обаче за него все още не съм открил решение.

- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Имах същия проблем.Със оригинален биксенон съм и на мен дясната ми светлина премига докато в един момент не спря на цяло.Проблема ми беше във изгорял баласт.Смених го със Луксима баласт (поради простата пречина че оригиналния е доста скъпичак) макар че мисля скоро да си взема оригинален.Това е от мен и успех!
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Номенклатурен номер : 63127176068
Описание : STEUERGARAET XENON-LICHT
Ед.цена (с ДДС) : 632.28 BGL
Няма наличност
Mай е това.
Описание : STEUERGARAET XENON-LICHT
Ед.цена (с ДДС) : 632.28 BGL
Няма наличност
Mай е това.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
Archangel написа:Номенклатурен номер : 63127176068
Описание : STEUERGARAET XENON-LICHT
Ед.цена (с ДДС) : 632.28 BGL
Няма наличност
Mай е това.
Мерси за полезните отговори. Архангел, това не е бласта, а управляващият модул (Номерата на бластера са: 63126904548 до 09/01 , 63126907504 след 09/01 и 63126925648 след 09/02
). Той наистина е най-скъпата част, която може да дава проблеми. Дано да не е от него. Ако трябва да дам 300 евро, по добре направо да си купя фар от ebay.de.
А къде в БГ мога да намеря бласт, който да замести оригиналният. Някаква страничка на достачици... Сорка, за елементарните въпроси, но изобщо не съм запознат със ситуацията в БГ все още.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани