странно прекъсване на Е46...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- anubis7744
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 99'е46 318i
- Мечтае да кара: самолет
странно прекъсване на Е46...
привет на всички.колеги имам един малък проблем а може и да не е...като си карам бавареца318i/99г., и подавам плавно/бавно газ, колата прекъсва...това става между 2500 и 3000 оборота.благодаря за всяко мнение! 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега опиши малко по-подробно прекъсването
Не че през монитора бихме могли да ти дадем много качествен съвет, но...
Свещи сменял ли си? Кабелите ? Бобините . Това ми идва на първо четене.
Също така ако го прави при студен двигател проблема може да е в дюзите

Свещи сменял ли си? Кабелите ? Бобините . Това ми идва на първо четене.
Също така ако го прави при студен двигател проблема може да е в дюзите

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- anubis7744
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 99'е46 318i
- Мечтае да кара: самолет
колега прекъсва в момент на движение...мотора е загрял,правиго на 2-ра,3-та...5-та при плавно подаване на газ...като натисна педала на газта до дупка не го осещам.не съм сменял нито свещи нито кабели......имам съмнения че може да е от това! 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Също така е възможно и да е дебитомера. Но там много трудно се диагностицира, така че като начало защо не си смениш свещите, не са скъпи и си е хубаво да си знаеш кога си ги сложил 

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

kriso85 написа:Също така е възможно и да е дебитомера. Но там много трудно се диагностицира, така че като начало защо не си смениш свещите, не са скъпи и си е хубаво да си знаеш кога си ги сложил
Ок не разбирам много, но можеш ли да ми обясниш какво трябва да им има на свещите, че ра си цъкат под 2500 и над 3000 а точно на тези обороти да му прекъсва на колегата?
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
tankishev написа:kriso85 написа:Също така е възможно и да е дебитомера. Но там много трудно се диагностицира, така че като начало защо не си смениш свещите, не са скъпи и си е хубаво да си знаеш кога си ги сложил
Ок не разбирам много, но можеш ли да ми обясниш какво трябва да им има на свещите, че ра си цъкат под 2500 и над 3000 а точно на тези обороти да му прекъсва на колегата?
Ми и аз не знам точно, но при условие че не ги е сменил, е хубаво да ги смени. Ако свеща си работи, но има доста нагар и изтъняване на електрода, искрата може да не е в нормите и от там да дава някаква несигурност в работата на мотора точно в тези обороти.
Като цяло доста нелогични неща могат да предизвикат определени проблеми. Дюзите когато се задръстят примерно само при студен двигател правят проблем (при М43) , като мине синята зона колата излита...
Също така има и 100 вида проблеми които предизвиква развален дебитомер.
А свещите са си консуматив при бензиновия мотор, трябва да се сменят при покупка, така се спестяват доста ядове и т.н.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани