странно прекъсване на Е46...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: бургас
Пол: Мъж
Кара: 99'е46 318i
Мечтае да кара: самолет

странно прекъсване на Е46...

Мнение от anubis7744 » 27 Апр 2009, 21:35

привет на всички.колеги имам един малък проблем а може и да не е...като си карам бавареца318i/99г., и подавам плавно/бавно газ, колата прекъсва...това става между 2500 и 3000 оборота.благодаря за всяко мнение! :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 27 Апр 2009, 21:38

Колега опиши малко по-подробно прекъсването :roll: Не че през монитора бихме могли да ти дадем много качествен съвет, но...
Свещи сменял ли си? Кабелите ? Бобините . Това ми идва на първо четене.
Също така ако го прави при студен двигател проблема може да е в дюзите :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: бургас
Пол: Мъж
Кара: 99'е46 318i
Мечтае да кара: самолет

Мнение от anubis7744 » 28 Апр 2009, 10:30

колега прекъсва в момент на движение...мотора е загрял,правиго на 2-ра,3-та...5-та при плавно подаване на газ...като натисна педала на газта до дупка не го осещам.не съм сменял нито свещи нито кабели......имам съмнения че може да е от това! :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 28 Апр 2009, 14:03

Също така е възможно и да е дебитомера. Но там много трудно се диагностицира, така че като начало защо не си смениш свещите, не са скъпи и си е хубаво да си знаеш кога си ги сложил ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 28 Апр 2009, 14:45

kriso85 написа:Също така е възможно и да е дебитомера. Но там много трудно се диагностицира, така че като начало защо не си смениш свещите, не са скъпи и си е хубаво да си знаеш кога си ги сложил ;)

Ок не разбирам много, но можеш ли да ми обясниш какво трябва да им има на свещите, че ра си цъкат под 2500 и над 3000 а точно на тези обороти да му прекъсва на колегата?
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 28 Апр 2009, 18:41

tankishev написа:
kriso85 написа:Също така е възможно и да е дебитомера. Но там много трудно се диагностицира, така че като начало защо не си смениш свещите, не са скъпи и си е хубаво да си знаеш кога си ги сложил ;)

Ок не разбирам много, но можеш ли да ми обясниш какво трябва да им има на свещите, че ра си цъкат под 2500 и над 3000 а точно на тези обороти да му прекъсва на колегата?

Ми и аз не знам точно, но при условие че не ги е сменил, е хубаво да ги смени. Ако свеща си работи, но има доста нагар и изтъняване на електрода, искрата може да не е в нормите и от там да дава някаква несигурност в работата на мотора точно в тези обороти.
Като цяло доста нелогични неща могат да предизвикат определени проблеми. Дюзите когато се задръстят примерно само при студен двигател правят проблем (при М43) , като мине синята зона колата излита...
Също така има и 100 вида проблеми които предизвиква развален дебитомер.
А свещите са си консуматив при бензиновия мотор, трябва да се сменят при покупка, така се спестяват доста ядове и т.н.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook