проблем с парното на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- dobata1010
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31.03.2009
проблем с парното на е46
имам проблем с вентилатора на парното на 320д 2000г. Като е поставен бушона на парното вентилатора работи постоянно, дори и ключа да не е поставен на таблото. какъв може да е проблема???
- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Знам, че за таралежа има много писано, но все пак искам да споделя мойте оплаквания.
Парното и килматика си работят с температурата която съм задал, обикновено го ползвам на ауто и си играя с градусите или го изключвам, проблема идва от това, че на каквито и градуси да го наглася (и на отопение и на климатик-студено) духа много силно иначе температурата си е ок, никога не е спирало, но напоследък почна да ми шуми но съвсем леко (едвам доловимо) и след като изгася колата.
В сервиза ми казаха, че проблема е от някакъв резистор, който никак не бе евтин, но като прочетох малко повечко тук се замислих дали не е от толкова често срещания проблем с таралежа, не ми се набутват пари за профилактична смяна на здрава част.
Въпроса ми е можете ли да ме ориентирате какви са признаците при проблем с резистора? И естествено да ми кажете според вас кое от двете е по вероятно?
Парното и килматика си работят с температурата която съм задал, обикновено го ползвам на ауто и си играя с градусите или го изключвам, проблема идва от това, че на каквито и градуси да го наглася (и на отопение и на климатик-студено) духа много силно иначе температурата си е ок, никога не е спирало, но напоследък почна да ми шуми но съвсем леко (едвам доловимо) и след като изгася колата.
В сервиза ми казаха, че проблема е от някакъв резистор, който никак не бе евтин, но като прочетох малко повечко тук се замислих дали не е от толкова често срещания проблем с таралежа, не ми се набутват пари за профилактична смяна на здрава част.
Въпроса ми е можете ли да ме ориентирате какви са признаците при проблем с резистора? И естествено да ми кажете според вас кое от двете е по вероятно?
- alexandrovi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: РВ
- Пол: Мъж
вероятно имат предвит таралежа той се води ..електронен блок за управление оборотите на вентилатора.. когато моя го смених стария правеше същото независимо какво задаваш на упралението силата на струята сам си я сменя.150лв струваше миналото лято в бош сменя се за 10-15мин,относно шумовете и при мен е така мисля че някакви клапи се затварят след като изгасиш колата.успех.
- dobata1010
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31.03.2009
при мен е друг проблема. сложен ли е бушона вентилатора си работи дори и да е спрян климатроника и без ключ на таблото. просто все едно има директен плюс от акумулатора. от какво може да бъде това .. реле, блок за управление ... ??? и евентуално къде се намиира в колата ... ????? благодаря предварително!
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
dobata1010 написа:при мен е друг проблема. сложен ли е бушона вентилатора си работи дори и да е спрян климатроника и без ключ на таблото. просто все едно има директен плюс от акумулатора. от какво може да бъде това .. реле, блок за управление ... ??? и евентуално къде се намиира в колата ... ????? благодаря предварително!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13086
- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
alexandrovi написа:вероятно имат предвит таралежа той се води ..електронен блок за управление оборотите на вентилатора.. когато моя го смених стария правеше същото независимо какво задаваш на упралението силата на струята сам си я сменя.150лв струваше миналото лято в бош сменя се за 10-15мин,относно шумовете и при мен е така мисля че някакви клапи се затварят след като изгасиш колата.успех.
Първо: благодаря колега!
Второ: незнам и аз вече какво са имали в предвид но ще ги питам, за да стигнем до причината.
Трето: не мисля, че шумовете са от клапите, защото тях си ги знам и преди да се появи проблема и ми е познато, а това е все едно върти съвсем леко вентилаторът и едвам се чува.
Все пак, ако някой знае нещо за резистора да сподели, четох нещо за него, но не при е46?
Толкова от мен, няма смисъл да въртим и да сучем за едни и същи неща.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани