проблем с парното на е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 31.03.2009

проблем с парното на е46

Мнение от dobata1010 » 31 Мар 2009, 21:33

имам проблем с вентилатора на парното на 320д 2000г. Като е поставен бушона на парното вентилатора работи постоянно, дори и ключа да не е поставен на таблото. какъв може да е проблема???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 31 Мар 2009, 22:30

ТАРАЛЕЖА-опитай с търсачката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 01 Апр 2009, 15:52

Знам, че за таралежа има много писано, но все пак искам да споделя мойте оплаквания.
Парното и килматика си работят с температурата която съм задал, обикновено го ползвам на ауто и си играя с градусите или го изключвам, проблема идва от това, че на каквито и градуси да го наглася (и на отопение и на климатик-студено) духа много силно иначе температурата си е ок, никога не е спирало, но напоследък почна да ми шуми но съвсем леко (едвам доловимо) и след като изгася колата.
В сервиза ми казаха, че проблема е от някакъв резистор, който никак не бе евтин, но като прочетох малко повечко тук се замислих дали не е от толкова често срещания проблем с таралежа, не ми се набутват пари за профилактична смяна на здрава част.
Въпроса ми е можете ли да ме ориентирате какви са признаците при проблем с резистора? И естествено да ми кажете според вас кое от двете е по вероятно?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 01 Апр 2009, 23:33

вероятно имат предвит таралежа той се води ..електронен блок за управление оборотите на вентилатора.. когато моя го смених стария правеше същото независимо какво задаваш на упралението силата на струята сам си я сменя.150лв струваше миналото лято в бош сменя се за 10-15мин,относно шумовете и при мен е така мисля че някакви клапи се затварят след като изгасиш колата.успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Апр 2009, 23:35

Затварят се клапите като изгасиш колата винаги задане влиза въздух отвън ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 31.03.2009

Мнение от dobata1010 » 02 Апр 2009, 0:15

при мен е друг проблема. сложен ли е бушона вентилатора си работи дори и да е спрян климатроника и без ключ на таблото. просто все едно има директен плюс от акумулатора. от какво може да бъде това .. реле, блок за управление ... ??? и евентуално къде се намиира в колата ... ????? благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 02 Апр 2009, 9:22

dobata1010 написа:при мен е друг проблема. сложен ли е бушона вентилатора си работи дори и да е спрян климатроника и без ключ на таблото. просто все едно има директен плюс от акумулатора. от какво може да бъде това .. реле, блок за управление ... ??? и евентуално къде се намиира в колата ... ????? благодаря предварително!


http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13086

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 02 Апр 2009, 11:38

alexandrovi написа:вероятно имат предвит таралежа той се води ..електронен блок за управление оборотите на вентилатора.. когато моя го смених стария правеше същото независимо какво задаваш на упралението силата на струята сам си я сменя.150лв струваше миналото лято в бош сменя се за 10-15мин,относно шумовете и при мен е така мисля че някакви клапи се затварят след като изгасиш колата.успех.


Първо: благодаря колега!
Второ: незнам и аз вече какво са имали в предвид но ще ги питам, за да стигнем до причината.
Трето: не мисля, че шумовете са от клапите, защото тях си ги знам и преди да се появи проблема и ми е познато, а това е все едно върти съвсем леко вентилаторът и едвам се чува.

Все пак, ако някой знае нещо за резистора да сподели, четох нещо за него, но не при е46?
Толкова от мен, няма смисъл да въртим и да сучем за едни и същи неща.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook