БМВ-то ми забива
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Реших тук да пиша за да не отварям нова тема ... тази мисля ,че е сходна с моя проблем (а може и да не е проблем)
Карах по магистрала "Тракия" посока Пловдив. Скоростта ми беше 210 км/ч. Колата ми е 320 дизел 136 коня 1999 г. Светна индикатора за накладките седмица преди въпросното пътуване (знам ,че е на предните
) Та както си карах с 210 една "гугутка", на не повече от 300 метра пред мен(може и по-малко не можах да преценя, но си беше доста близко за тази скорост) , реши да изпреварва един ТИР ... със сигурно 100-120 км едвам едвам ... разбира се моята реакция беше рязко намаляване на скоростта на около 130 км/ч ... както и да е след това леко екстремно намаляване на скоростта колата не искаше да даде газ ... държа педала на 130 иии обороти не мърдат и никаква газ ... помпам педала няма резултат ... даже започна да намалява леко ... все едно карам по инерция
) ... Та въпроса ми е имали някакъв блокаж от страна на бордовия комп. поради рязко намаляване на скоростта и светещата лампа на накладките
Май доста писах

Карах по магистрала "Тракия" посока Пловдив. Скоростта ми беше 210 км/ч. Колата ми е 320 дизел 136 коня 1999 г. Светна индикатора за накладките седмица преди въпросното пътуване (знам ,че е на предните



Май доста писах

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Pehata написа:Реших тук да пиша за да не отварям нова тема ... тази мисля ,че е сходна с моя проблем (а може и да не е проблем)![]()
Карах по магистрала "Тракия" посока Пловдив. Скоростта ми беше 210 км/ч. Колата ми е 320 дизел 136 коня 1999 г. Светна индикатора за накладките седмица преди въпросното пътуване (знам ,че е на предните) Та както си карах с 210 една "гугутка", на не повече от 300 метра пред мен(може и по-малко не можах да преценя, но си беше доста близко за тази скорост) , реши да изпреварва един ТИР ... със сигурно 100-120 км едвам едвам ... разбира се моята реакция беше рязко намаляване на скоростта на около 130 км/ч ... както и да е след това леко екстремно намаляване на скоростта колата не искаше да даде газ ... държа педала на 130 иии обороти не мърдат и никаква газ ... помпам педала няма резултат ... даже започна да намалява леко ... все едно карам по инерция
) ... Та въпроса ми е имали някакъв блокаж от страна на бордовия комп. поради рязко намаляване на скоростта и светещата лампа на накладките
Май доста писах
и бая си топгиър




Колата няма чип, а и според мен тези 210 са и предела
айде 215 по документи
) Ами значи намалих на 110 минах на 4-та предавка и пак нищо спадна под 100 и пак подадох газ и се оправи без да я гася
После пак си вдигна 210 ... лошото е ако е някакъв вид съвпадения цялата тази случка и аз да се заблуждавам с някакъв вид блокаж
И друго нещо ми направи впечатление ... както си е на 90 градуса понякога на дълъг път се случва да пада на примерно 70 ... тва май също не е нормално
Да не се окаже след време ,че е дебитомер
) .... ааа и забравих да кажа ,че на връщане за София пак ми се случи този проблем ... но тогава не намалих драстично скоростта ... от 160 на 140 и пак давам газ не иска ... падна под 100 и се оправя









- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Съмнявам се да е Дебитомер, може нещо нафтата да е кофти или дюзи за момент! За да върви сток кола със 210км/ч трябва доста да е стегната. Аз минавам 230 ама е с много сериозен чип и надувано турбоо!!
Това за спадането на температурата е или защото нямаш печка или защото имаш, но не работи. Има едни автоматични печки (Webasto Thermo TOP Z/C -D), те се включват само автоматично и имат за цел както първоначалното подгряване на антифриза, така и поддържането на работната температура при дълъг път
Pehata написа:Колата няма чип, а и според мен тези 210 са и пределаайде 215 по документи
) Ами значи намалих на 110 минах на 4-та предавка и пак нищо спадна под 100 и пак подадох газ и се оправи без да я гася
После пак си вдигна 210 ... лошото е ако е някакъв вид съвпадения цялата тази случка и аз да се заблуждавам с някакъв вид блокаж
И друго нещо ми направи впечатление ... както си е на 90 градуса понякога на дълъг път се случва да пада на примерно 70 ... тва май също не е нормално
Да не се окаже след време ,че е дебитомер
) .... ааа и забравих да кажа ,че на връщане за София пак ми се случи този проблем ... но тогава не намалих драстично скоростта ... от 160 на 140 и пак давам газ не иска ... падна под 100 и се оправя
![]()
колега 6том не ти поддържа 90 градуса зна4и термостата на AGR-a е за смяна.И моита бе6е така на дълъг път на изванградско температутата спада и колта запо4ва да варви по тромаво и не ускорява добре>Смених го този малкия термостат , обезваздуших системата и ся вси4ко е ок.И варви пове4е и гори по малко !!! това е от мен.Успех 

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани