БМВ-то ми забива

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: София

Мнение от mikfena » 12 Мар 2009, 1:56

И аз имам същия проблем и досега си мисля че е от горивната помпа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.08.2008
Местоположение: София

Мнение от Pehata » 16 Мар 2009, 19:10

Реших тук да пиша за да не отварям нова тема ... тази мисля ,че е сходна с моя проблем (а може и да не е проблем) :)
Карах по магистрала "Тракия" посока Пловдив. Скоростта ми беше 210 км/ч. Колата ми е 320 дизел 136 коня 1999 г. Светна индикатора за накладките седмица преди въпросното пътуване (знам ,че е на предните :) ) Та както си карах с 210 една "гугутка", на не повече от 300 метра пред мен(може и по-малко не можах да преценя, но си беше доста близко за тази скорост) , реши да изпреварва един ТИР ... със сигурно 100-120 км едвам едвам ... разбира се моята реакция беше рязко намаляване на скоростта на около 130 км/ч ... както и да е след това леко екстремно намаляване на скоростта колата не искаше да даде газ ... държа педала на 130 иии обороти не мърдат и никаква газ ... помпам педала няма резултат ... даже започна да намалява леко ... все едно карам по инерция :)) ... Та въпроса ми е имали някакъв блокаж от страна на бордовия комп. поради рязко намаляване на скоростта и светещата лампа на накладките :)
Май доста писах :mhihi:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Мар 2009, 19:21

Pehata написа:Реших тук да пиша за да не отварям нова тема ... тази мисля ,че е сходна с моя проблем (а може и да не е проблем) :)
Карах по магистрала "Тракия" посока Пловдив. Скоростта ми беше 210 км/ч. Колата ми е 320 дизел 136 коня 1999 г. Светна индикатора за накладките седмица преди въпросното пътуване (знам ,че е на предните :) ) Та както си карах с 210 една "гугутка", на не повече от 300 метра пред мен(може и по-малко не можах да преценя, но си беше доста близко за тази скорост) , реши да изпреварва един ТИР ... със сигурно 100-120 км едвам едвам ... разбира се моята реакция беше рязко намаляване на скоростта на около 130 км/ч ... както и да е след това леко екстремно намаляване на скоростта колата не искаше да даде газ ... държа педала на 130 иии обороти не мърдат и никаква газ ... помпам педала няма резултат ... даже започна да намалява леко ... все едно карам по инерция :)) ... Та въпроса ми е имали някакъв блокаж от страна на бордовия комп. поради рязко намаляване на скоростта и светещата лампа на накладките :)
Май доста писах :mhihi:



и бая си топгиър :), колата дали е сток? или е с чип че тези 210км/ч са много съмнителни. А по въпроса с някакви блокажи няма такива. А после колата оправи ли се? И по точно след като я загаси и после пак като я запали вървеше ли със 210? :) :P ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.08.2008
Местоположение: София

Мнение от Pehata » 16 Мар 2009, 19:27

Колата няма чип, а и според мен тези 210 са и предела :) айде 215 по документи :)) Ами значи намалих на 110 минах на 4-та предавка и пак нищо спадна под 100 и пак подадох газ и се оправи без да я гася :) После пак си вдигна 210 ... лошото е ако е някакъв вид съвпадения цялата тази случка и аз да се заблуждавам с някакъв вид блокаж :) И друго нещо ми направи впечатление ... както си е на 90 градуса понякога на дълъг път се случва да пада на примерно 70 ... тва май също не е нормално :) Да не се окаже след време ,че е дебитомер :)) .... ааа и забравих да кажа ,че на връщане за София пак ми се случи този проблем ... но тогава не намалих драстично скоростта ... от 160 на 140 и пак давам газ не иска ... падна под 100 и се оправя :shock: :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Мар 2009, 19:31

Съмнявам се да е Дебитомер, може нещо нафтата да е кофти или дюзи за момент! За да върви сток кола със 210км/ч трябва доста да е стегната. Аз минавам 230 ама е с много сериозен чип и надувано турбоо!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.08.2008
Местоположение: София

Мнение от Pehata » 21 Мар 2009, 22:53

Май ще излезне, че е от горивния :) Не е много качествен :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от fleppy » 22 Мар 2009, 0:50

Това за спадането на температурата е или защото нямаш печка или защото имаш, но не работи. Има едни автоматични печки (Webasto Thermo TOP Z/C -D), те се включват само автоматично и имат за цел както първоначалното подгряване на антифриза, така и поддържането на работната температура при дълъг път

Pehata написа:Колата няма чип, а и според мен тези 210 са и предела :) айде 215 по документи :)) Ами значи намалих на 110 минах на 4-та предавка и пак нищо спадна под 100 и пак подадох газ и се оправи без да я гася :) После пак си вдигна 210 ... лошото е ако е някакъв вид съвпадения цялата тази случка и аз да се заблуждавам с някакъв вид блокаж :) И друго нещо ми направи впечатление ... както си е на 90 градуса понякога на дълъг път се случва да пада на примерно 70 ... тва май също не е нормално :) Да не се окаже след време ,че е дебитомер :)) .... ааа и забравих да кажа ,че на връщане за София пак ми се случи този проблем ... но тогава не намалих драстично скоростта ... от 160 на 140 и пак давам газ не иска ... падна под 100 и се оправя :shock: :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 22 Мар 2009, 19:02

колега 6том не ти поддържа 90 градуса зна4и термостата на AGR-a е за смяна.И моита бе6е така на дълъг път на изванградско температутата спада и колта запо4ва да варви по тромаво и не ускорява добре>Смених го този малкия термостат , обезваздуших системата и ся вси4ко е ок.И варви пове4е и гори по малко !!! това е от мен.Успех :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.08.2008
Местоположение: София

Мнение от Pehata » 23 Мар 2009, 13:47

Имам печка, но имам чувството, че нещо не и е в ред термостата :) Понякога не се включва веднага при студено време или пък не спира веднага след изгасване на двигателя. Но ще се провери и термостата на АГР-а задължително ;) Благодаря за съветите колеги! Безаварийно каране 8)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook