ПОМОЩ!!! червената лампа на маслото!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Дано не е нито от помпа,нито от лагери-жсе пак изминах над 1000км след като светна тая лампа.Дано проблема е в датчика или някаква компютърна гршка...plamen_hh написа:Лошото е че може да не е от помпата ами от лагерите на вала но както казваш щом не е блокирала и още върви може да е от помпата

- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
айде хора,помагайте!никой ли досега не е имал такъв проблем?Блазе ви!Откакто съм отворил тази тема,не съм се качвал на колата.чак в сряда ще ходя на сервиз,но дотогава всичко ме яде отвътре-дали вече не се е прецакал двигателя сериозно и неща от този сорт...






- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Абе еи сега се връщам от пътуване с колата,понеже беше напълно студена,лампата светна когато позагря малко,двигателя си работи перфектно,нищо и няма на колата.Тва 100% е няква грешка на датчика или компютъра!Иначе досега да нямах двигател...В сряда след сервиза ще пиша как е минало и се надявам да ви бъда полезен 

- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Колеги,бях на сервиз днеска,крисо 85 се оказа наи-прав.Проблема наистина е в датчика,за който изрично попитах,оказва се че един и същ и за нижото,и за налягането.Благодаря на всички ви за съветите.П.С.Казаха ми,че този датчик тука в англиа струва около 200 лири,тоест 400 и някои лев,знаете ли в бг каква му е цената?kriso85 написа:Според мен е датчика.
Първо него виж. Още повече че като се прецака (изгори, развали) може и направо червено да ти свети.
ПП: иначе с какво масло си? смени ли масления филтър?
Ванка, значи имаш 2 датчика за маслото:
1 -вия е горе на масленият филтър - той е за НАЛЯГАНЕ - ако потърсиш по мануалите си има схема как може да закачиш манометър и да провериш дали помпата вдига налягане. Ако не се лъжа при загрял двигател и 2500 оборота е да е 4.3 за 316/318 и 4.0 за 320 ат.
Повредата на този датчик при нормално налягане е свързана с светене на ЧЕРВЕНАТА лампа за масло
2-рия е долу на картера - хвант с 3 болта - - той е за НИВО. Ако нивото по щека е под минимума или над максимума - лампата свети ЖЪЛТО. Обикновенно - след като извадиш контактният ключ - лампата светва за 30 сек. ако нивото на маслото ти е под минимума. АКо ти присветва за 5-10 сек, след старт на топъл двигател - датчика ти е заминал (при условие че имаш масло в ДВГ на необходимото ниво).
Колеги споделиха че ако датчика за ниво се прецака тотално - и винаги дава грешка с жълтата лампа - колата минава в авариен режим т.е до 3000 оборота. Така че мисли ако патуваш надалеко.
1 -вия е горе на масленият филтър - той е за НАЛЯГАНЕ - ако потърсиш по мануалите си има схема как може да закачиш манометър и да провериш дали помпата вдига налягане. Ако не се лъжа при загрял двигател и 2500 оборота е да е 4.3 за 316/318 и 4.0 за 320 ат.
Повредата на този датчик при нормално налягане е свързана с светене на ЧЕРВЕНАТА лампа за масло
2-рия е долу на картера - хвант с 3 болта - - той е за НИВО. Ако нивото по щека е под минимума или над максимума - лампата свети ЖЪЛТО. Обикновенно - след като извадиш контактният ключ - лампата светва за 30 сек. ако нивото на маслото ти е под минимума. АКо ти присветва за 5-10 сек, след старт на топъл двигател - датчика ти е заминал (при условие че имаш масло в ДВГ на необходимото ниво).
Колеги споделиха че ако датчика за ниво се прецака тотално - и винаги дава грешка с жълтата лампа - колата минава в авариен режим т.е до 3000 оборота. Така че мисли ако патуваш надалеко.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
ivsan_82 написа:Колеги,бях на сервиз днеска,крисо 85 се оказа наи-прав.Проблема наистина е в датчика,за който изрично попитах,оказва се че един и същ и за нижото,и за налягането.Благодаря на всички ви за съветите.П.С.Казаха ми,че този датчик тука в англиа струва около 200 лири,тоест 400 и някои лев,знаете ли в бг каква му е цената?kriso85 написа:Според мен е датчика.
Първо него виж. Още повече че като се прецака (изгори, развали) може и направо червено да ти свети.
ПП: иначе с какво масло си? смени ли масления филтър?
Добре де колегата продължава да твърди че е само един датчик (смесен)!!! Аз не съм на това мнение. Един за ниво и един за налягане.
Кой е криивия тук...

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колеги може и да има разлика от 320д до 318и относно датчиците за маслото.
В realoem.org открих сензор (датчик) само долу в картера
16 OIL LEVELLING SENSOR 1 12617508003 $130.57 See MH 0138861
В диаграмата на масления филтър не видях никакъв сензор
Има някакъв OIL PRESSURE SWITCH ( не мога да преведа в този контекст какво значи СУИЧ , но е нещо за налягането на маслото), който струва 15 лева в ДАРУ КАР
OIL PRESSURE SWITCH M12X1,5 1 12617568480 +core
В realoem.org открих сензор (датчик) само долу в картера

В диаграмата на масления филтър не видях никакъв сензор

Има някакъв OIL PRESSURE SWITCH ( не мога да преведа в този контекст какво значи СУИЧ , но е нещо за налягането на маслото), който струва 15 лева в ДАРУ КАР

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Tочно така е в моя случай,т.е. излиза че греша да имам само един смесен датчик и за ниво,и за налягане.Но всъщност това за налягането не е точно датчик,а буквално се превежда като "копче,ключ,превключвател".Някаде бях чел за него,но не си спомням точно на какъв принцип работи.Но в крайна сметка ми е заминал напълно датчика за нивото,като както при много от вас във форума,ми светеше жълтата лампа за 10-15 сек.,и впоследствие остана да си свети червена без въобще да изгасва докато колата работи.Така че,правете си изводите...kriso85 написа:Колеги може и да има разлика от 320д до 318и относно датчиците за маслото.
В realoem.org открих сензор (датчик) само долу в картера16 OIL LEVELLING SENSOR 1 12617508003 $130.57 See MH 0138861
В диаграмата на масления филтър не видях никакъв сензор![]()
Има някакъв OIL PRESSURE SWITCH ( не мога да преведа в този контекст какво значи СУИЧ , но е нещо за налягането на маслото), който струва 15 лева в ДАРУ КАРOIL PRESSURE SWITCH M12X1,5 1 12617568480 +core

П.С. Скоро смятам да смена този датчик,намерих го за 60 лири,след което отново ще пиша за резултата...
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Щом е ключ (switch) значи е при масления филтър.
Сензора е долу в картера
И значи са два отделни.
А според ДАРУ КАР този суич струва 15 лева
Сензора е долу в картера

И значи са два отделни.

А според ДАРУ КАР този суич струва 15 лева

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани