ЕКУ / Алтернатор проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
При мен в понеделник сутринта започна да мига лампата на акумулатора, като я подкарах на обяд вече почти не изгасваше! Оттам бегом към сервиза /без фарове, парно и т.н. - пестим акумулатора/ и след няколко забранени леви завои /нямаше начин/ спирам пред сервиза и тя гасне! Късмет, че стигнах! Алтернатора се оказа изгорял и 350 лева за нов!
PS. Незнам дали наистина беше изгорял или просто са го ремонтирали, защото са ме видяли жена и... що да не ме преебат?!
Уж ме изпрати познат... но не се знае!
PS. Незнам дали наистина беше изгорял или просто са го ремонтирали, защото са ме видяли жена и... що да не ме преебат?!

Уж ме изпрати познат... но не се знае!
малко оф топик
аз ако бях видял хубава жена в бмв, немаше да искам да я прееба, а да я ...ба
а сега по темата: колега, защо се занимаваш сам, а не посетиш някой сервиз за алтернатори, които се прескачат буквално около бул. Сливница. Предполагам, че ще отнеме около час и си готов. Не си струва да си хабиш нервите сам в "размисли и страсти"




а сега по темата: колега, защо се занимаваш сам, а не посетиш някой сервиз за алтернатори, които се прескачат буквално около бул. Сливница. Предполагам, че ще отнеме около час и си готов. Не си струва да си хабиш нервите сам в "размисли и страсти"

slitter написа:малко оф топиказ ако бях видял хубава жена в бмв, немаше да искам да я прееба, а да я ...ба
![]()
![]()
![]()
а сега по темата: колега, защо се занимаваш сам, а не посетиш някой сервиз за алтернатори, които се прескачат буквално около бул. Сливница. Предполагам, че ще отнеме около час и си готов. Не си струва да си хабиш нервите сам в "размисли и страсти"
ще ти кажа защо няма да отида в сервиз за алтернатори:
преди време имах пак "проблем" с алтернатора - зареждаше на 13.6 вместо на 14.1 или 14.2 - отидох в специализиран сервиз за алтернатори от който мой познат е много доволен- и им обясних каква е ситуацията и какво искам, след час, час и половина ми се обадиха от сервиза и колата беше "готова" - отивам аз и ги питам какъв беше пробмлема - и те - еми четките ти бяха за смяна - 50 лева само- аз див и щаслив че съм минал тънко...
прибирам се - замервам на колко зарежда и какво да видя- никаква промяна - пак си зарежда на 13.6 - при което се върнах в специализирания сервиз и шефа на майсторите почна да ми обяснява че имал познат в камор и щял да ми покаже че по каталог било нормално да зарежда на 13.6 - при което разбрах че няма смисъл да споря с тоя овен и си тръгнах. след ровене по форуми сам стигнах до извода че релето ми е за смяна - купих си реле и го смених с помоща на един колега от форума (НикиНиколов

а въпросните четки струват 2-3-5 лева, и във този сервиз я ги сменили я не - и айде 50 лева за добър ден че караш е46
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Абре, какви са тия 350 лв., направо сте за убиване, без коментар, големи сте каръци, как имате сърце да ги дадете тия пари
, ремонта ми струваше само 30 лв.

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани