Разлика в турбините на 136/184 коня дизел ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Разлика в турбините на 136/184 коня дизел ?

Мнение от mili4uk » 22 Дек 2008, 23:29

Колеги,
имам възможност да взема една турбина от 330Д
Моята кола е 320Д/136

Предполагам турбината от 330 е по-голяма, и с по-добри характеристики.
Идеята ми е да я имплементирам в моята кола!
Дали ще стане ? Какво е нужно друго (дали трябва да сменя ел.клапана също и подобни) ? Дали мога след това да му набия нов софтуер та да съкратя още малко животеца на двигателя за сметка на кефа ?
Ей такива неща ме интересуват...
Ако имате идея .или някой го е правил ... казвайте :)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 22 Дек 2008, 23:33

тоя мотор няма изцеждане , аз съм правил няколко да държат по 2 бара та чак до 2,4 единия стигна (със сток турбината)

тази от 330д не влиза , лапата на мотора пречи ;) виж от 204кс ще влезне , имам една излишна подръка :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 22 Дек 2008, 23:56

V-max написа:тоя мотор няма изцеждане , аз съм правил няколко да държат по 2 бара та чак до 2,4 единия стигна (със сток турбината)

тази от 330д не влиза , лапата на мотора пречи ;) виж от 204кс ще влезне , имам една излишна подръка :mhihi: :mhihi:


Ако няма да влезне, няма смисъл от всичко.
Мислех да пиша на дядо Коледа за нея на един приятел с катастрофирала такава, ама щом няма да ми свърши работа жалко!
Предполагам че и входа от към дебитомера, и изхода на турбинта също няма да съвпаднат...
Ти за коя лапа говориш ? тази от долу под турнината където дъжи двигателя ли ?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 23 Дек 2008, 0:05

точно за нея , на по-новите края на турбото е извит настрани и минава

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 23 Дек 2008, 2:28

Интересна тема се е заформила. Ще следя с интерес, че и аз съм замислил нещо подобно. Не знам само с по голямото турбо дали няма да има много голям лаг в ниските и после изведнъж да изригва. На колко надува тази от 204 коня и изобщо ще издържи ли мотора на такова зверско натоварване? Също си мисля че това кекаво VP44 няма да може да захрани с достатъчно нафта.
По последно замерване мойта турбинка си надува до малко под 2 бара и съединителя(чисто нов) не издържа. Това е голям проблем и е доста неприятно. Даже и да стане около 200коня с това турбо няма как да ги ползваш, само ще си бучи и ще стоиш на едно място.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 23 Дек 2008, 10:09

Досега се ровех в realoem.com и нещо аз ли съм неграмотен... ама неможах да открия турбото и някакви по-специфични данни за него
за 136/184/204 !
Лаг-а е ясно че ще се увеличи, но идеята е да не допускаш да ти падат оборотите :twisted:
Другото което е, много ме притеснява какво точно трябва да се преправя да кажем за 204-ката - предполагам като размери е по-различна, следователно нито колекторите, нито входящата тръба от дебитомера ще съвпаднат.
Отделно гейт-а сменя ли се и той или е по-добре да се купи направо един blowoff клапан >?
Така като се замисля, май по-скоро ми трябва някой plug & play вариант.... че иначе става много сложно и несигурно .. ама от питане глава не боли :)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 23 Дек 2008, 11:10

няма плъг анд плей вариант , почнеш ли да ровиш започва и филма :D Турбо дупката е голям проблем , няма как да задържиш в обороти щото и оборотомера е до 4500... А турбината ще тръгва на 3000 / 3,5об . ГТ2260 каквато е на 204кс 330д истински тръгва на 2800 при мене , смятай на 2,0 мотор къде ще отлепи...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: гр. София
Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo

Мнение от Rupart » 27 Дек 2008, 15:29

Здравеи те колеги!Честита коледа! 8) Нека даде здраве, щастие много безавариини километри и много парици!
Та да се върнем на въпроса ми!Мислех си тези дни и аз да пиша на Дядо колега за една такава турбина ама имам доста въпросчета преди това!М/у др мисля че мога да намеря такава турбина от 330д 204 коня!Въпроса ми е какво е ЛАГ?И доста ли ще излезе тази трянсформация без турбото?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 05 Яну 2009, 20:06

ЛАГ е липсата на турбо при ускорение от ниски обороти , просто казано

идеалната турбина за 320д 136 и 150кс е GT1752, Garett разбирасе :D Същия топъл сектор и малко по-голям компресор за пикова мощност и голям холд бууст .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 05 Яну 2009, 20:56

Какво трябва да се преправи за да се сложи тази турбина, и не е ли проблем че я дават предимно за бензинови мотори. И най важното какви коне могат да се очакват при правилна настройка?
Колега V-max, ти можеш ли да ми направиш такова сетъп-че и колко ще струва приблизително.Може на ЛС.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 05 Яну 2009, 21:54

изпуснал съм едно V накрая , модела е GT1752V , слага се на Honda Accord 2,2 CDTI , 140кс както и на монтирания в Е87 , Е90, Е60 и Х3 М47N2 163кс .

проблеми при монтажа бол , , започвам с материалите - самото турбо не е дефицит , не се чупят или много трудно . След това трябва изработване на колектор , отворите на главата не пасват, както и фланците (които пък реално нямат нищо общо) даунпайп и генерацията назад. Накрая идва най-интересното - повечето от тези турбини са с електромотор вместо вакуум уестгейт (поне знам,че ме разбираш :D ) и трябва да се преработи и настрои самата геометрия .

Софтуерно нещата не са много трудни , половин резервар и е готова 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 05 Яну 2009, 22:44

Доста сложно ми се вижда. То ще дойде време за 330д-то докато я направя.По добре да спестя някой лев и да взема по читаво животно, пък там нещата са ясни и няма нужда от много ъпгрейди, освен ако на някой му се струва нормално със 120 да му мига асц-то :twisted:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 05 Яну 2009, 23:03

мен ме спря времето , поне месец ще погълне докато стане перфектно , а пък колата ми трябва постоянно ... :confused: Решението беше и при мен 330д вместо разправии с 20ката, за светкането , светка и на 160 като вали :mhihi: :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook