Разлика в турбините на 136/184 коня дизел ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Разлика в турбините на 136/184 коня дизел ?
Колеги,
имам възможност да взема една турбина от 330Д
Моята кола е 320Д/136
Предполагам турбината от 330 е по-голяма, и с по-добри характеристики.
Идеята ми е да я имплементирам в моята кола!
Дали ще стане ? Какво е нужно друго (дали трябва да сменя ел.клапана също и подобни) ? Дали мога след това да му набия нов софтуер та да съкратя още малко животеца на двигателя за сметка на кефа ?
Ей такива неща ме интересуват...
Ако имате идея .или някой го е правил ... казвайте
имам възможност да взема една турбина от 330Д
Моята кола е 320Д/136
Предполагам турбината от 330 е по-голяма, и с по-добри характеристики.
Идеята ми е да я имплементирам в моята кола!
Дали ще стане ? Какво е нужно друго (дали трябва да сменя ел.клапана също и подобни) ? Дали мога след това да му набия нов софтуер та да съкратя още малко животеца на двигателя за сметка на кефа ?
Ей такива неща ме интересуват...
Ако имате идея .или някой го е правил ... казвайте

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
тоя мотор няма изцеждане , аз съм правил няколко да държат по 2 бара та чак до 2,4 единия стигна (със сток турбината)
тази от 330д не влиза , лапата на мотора пречи
виж от 204кс ще влезне , имам една излишна подръка

тази от 330д не влиза , лапата на мотора пречи



- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:тоя мотор няма изцеждане , аз съм правил няколко да държат по 2 бара та чак до 2,4 единия стигна (със сток турбината)
тази от 330д не влиза , лапата на мотора пречивиж от 204кс ще влезне , имам една излишна подръка
![]()
Ако няма да влезне, няма смисъл от всичко.
Мислех да пиша на дядо Коледа за нея на един приятел с катастрофирала такава, ама щом няма да ми свърши работа жалко!
Предполагам че и входа от към дебитомера, и изхода на турбинта също няма да съвпаднат...
Ти за коя лапа говориш ? тази от долу под турнината където дъжи двигателя ли ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Интересна тема се е заформила. Ще следя с интерес, че и аз съм замислил нещо подобно. Не знам само с по голямото турбо дали няма да има много голям лаг в ниските и после изведнъж да изригва. На колко надува тази от 204 коня и изобщо ще издържи ли мотора на такова зверско натоварване? Също си мисля че това кекаво VP44 няма да може да захрани с достатъчно нафта.
По последно замерване мойта турбинка си надува до малко под 2 бара и съединителя(чисто нов) не издържа. Това е голям проблем и е доста неприятно. Даже и да стане около 200коня с това турбо няма как да ги ползваш, само ще си бучи и ще стоиш на едно място.
По последно замерване мойта турбинка си надува до малко под 2 бара и съединителя(чисто нов) не издържа. Това е голям проблем и е доста неприятно. Даже и да стане около 200коня с това турбо няма как да ги ползваш, само ще си бучи и ще стоиш на едно място.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Досега се ровех в realoem.com и нещо аз ли съм неграмотен... ама неможах да открия турбото и някакви по-специфични данни за него
за 136/184/204 !
Лаг-а е ясно че ще се увеличи, но идеята е да не допускаш да ти падат оборотите
Другото което е, много ме притеснява какво точно трябва да се преправя да кажем за 204-ката - предполагам като размери е по-различна, следователно нито колекторите, нито входящата тръба от дебитомера ще съвпаднат.
Отделно гейт-а сменя ли се и той или е по-добре да се купи направо един blowoff клапан >?
Така като се замисля, май по-скоро ми трябва някой plug & play вариант.... че иначе става много сложно и несигурно .. ама от питане глава не боли
за 136/184/204 !
Лаг-а е ясно че ще се увеличи, но идеята е да не допускаш да ти падат оборотите

Другото което е, много ме притеснява какво точно трябва да се преправя да кажем за 204-ката - предполагам като размери е по-различна, следователно нито колекторите, нито входящата тръба от дебитомера ще съвпаднат.
Отделно гейт-а сменя ли се и той или е по-добре да се купи направо един blowoff клапан >?
Така като се замисля, май по-скоро ми трябва някой plug & play вариант.... че иначе става много сложно и несигурно .. ама от питане глава не боли

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
няма плъг анд плей вариант , почнеш ли да ровиш започва и филма
Турбо дупката е голям проблем , няма как да задържиш в обороти щото и оборотомера е до 4500... А турбината ще тръгва на 3000 / 3,5об . ГТ2260 каквато е на 204кс 330д истински тръгва на 2800 при мене , смятай на 2,0 мотор къде ще отлепи...

- Rupart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: гр. София
- Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo
Здравеи те колеги!Честита коледа!
Нека даде здраве, щастие много безавариини километри и много парици!
Та да се върнем на въпроса ми!Мислех си тези дни и аз да пиша на Дядо колега за една такава турбина ама имам доста въпросчета преди това!М/у др мисля че мога да намеря такава турбина от 330д 204 коня!Въпроса ми е какво е ЛАГ?И доста ли ще излезе тази трянсформация без турбото?

Та да се върнем на въпроса ми!Мислех си тези дни и аз да пиша на Дядо колега за една такава турбина ама имам доста въпросчета преди това!М/у др мисля че мога да намеря такава турбина от 330д 204 коня!Въпроса ми е какво е ЛАГ?И доста ли ще излезе тази трянсформация без турбото?
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
ЛАГ е липсата на турбо при ускорение от ниски обороти , просто казано
идеалната турбина за 320д 136 и 150кс е GT1752, Garett разбирасе
Същия топъл сектор и малко по-голям компресор за пикова мощност и голям холд бууст .
идеалната турбина за 320д 136 и 150кс е GT1752, Garett разбирасе

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Какво трябва да се преправи за да се сложи тази турбина, и не е ли проблем че я дават предимно за бензинови мотори. И най важното какви коне могат да се очакват при правилна настройка?
Колега V-max, ти можеш ли да ми направиш такова сетъп-че и колко ще струва приблизително.Може на ЛС.
Колега V-max, ти можеш ли да ми направиш такова сетъп-че и колко ще струва приблизително.Може на ЛС.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
изпуснал съм едно V накрая , модела е GT1752V , слага се на Honda Accord 2,2 CDTI , 140кс както и на монтирания в Е87 , Е90, Е60 и Х3 М47N2 163кс .
проблеми при монтажа бол , , започвам с материалите - самото турбо не е дефицит , не се чупят или много трудно . След това трябва изработване на колектор , отворите на главата не пасват, както и фланците (които пък реално нямат нищо общо) даунпайп и генерацията назад. Накрая идва най-интересното - повечето от тези турбини са с електромотор вместо вакуум уестгейт (поне знам,че ме разбираш
) и трябва да се преработи и настрои самата геометрия .
Софтуерно нещата не са много трудни , половин резервар и е готова
проблеми при монтажа бол , , започвам с материалите - самото турбо не е дефицит , не се чупят или много трудно . След това трябва изработване на колектор , отворите на главата не пасват, както и фланците (които пък реално нямат нищо общо) даунпайп и генерацията назад. Накрая идва най-интересното - повечето от тези турбини са с електромотор вместо вакуум уестгейт (поне знам,че ме разбираш

Софтуерно нещата не са много трудни , половин резервар и е готова

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Доста сложно ми се вижда. То ще дойде време за 330д-то докато я направя.По добре да спестя някой лев и да взема по читаво животно, пък там нещата са ясни и няма нужда от много ъпгрейди, освен ако на някой му се струва нормално със 120 да му мига асц-то 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
мен ме спря времето , поне месец ще погълне докато стане перфектно , а пък колата ми трябва постоянно ...
Решението беше и при мен 330д вместо разправии с 20ката, за светкането , светка и на 160 като вали




13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани