Бял пушек на място
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Бял пушек на място
Значи не знам дали е проблем, но да питам. Дали е проблем когато колата седи на едно място и е запалена преди 1-2 мин. има бял пушек но е лек. Почти като конденз. Но ако се форсира малко или е на по високи обороти всичко си е ОК. Няма пушек, а иначе колата си пали върви съвсем нормално. Не знам какво се случва след по дълго каране и загрее добре с този пушек на място. Другото дали е проблем че колата се пали кара се 2-3км и пак се гаси и след 2ч. пак се пали и се кара 2-3км. И така поне 4-5 пъти на ден?
голям проблем колега,паркирваш я в гаража и никакво каране.
,извинявайте колеги,но ми писна да чета такива теми напоследък,има поне 20 с "бял пушек", "бял дим" и доста от рода на "скърца таблото" "балбука климатроника" е стига де май много реклами сте гледали от рода на Нисан Примера,затваря стъклото и нищо не се чува...все пак всички караме над 5 годишни коли...



- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Сладур1 написа:голям проблем колега,паркирваш я в гаража и никакво каране.![]()
![]()
,извинявайте колеги,но ми писна да чета такива теми напоследък,има поне 20 с "бял пушек", "бял дим" и доста от рода на "скърца таблото" "балбука климатроника" е стига де май много реклами сте гледали от рода на Нисан Примера,затваря стъклото и нищо не се чува...все пак всички караме над 5 годишни коли...
До някаде си прав колега, но само че аз преди 1 седмица правих ГНП-то и доста писах по тези теми с загуба на мощност и бял пушек. А не вярвам на някои да му се дават за ремонт по 1000лв. на едно и също нещо. Пак и това не е жигули да си пуши, нито кумин на кремиковци. А сега парен студена каша духам
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Конденз има когато температурата е като сегашната демек отрицателна и е нормално да го има докато двигателя загрее до нормата,след това трябва да го няма или да е супер минимален при голям студ 

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
То при мене е интересно че ако на тихи обороти без гас си пуши малко, но пак подам ли и малко газ и станат оборотите към 1100 и сам я форсирал леко няма и следа от дима. А понеже съм правел и ремонт на ГНТ-то, нов дебитомер и то програмиран и сега тва леко пушене адски ме изнервя, и понеже доста се по ухарчих. Сега и най малкото се шашкам. А единственото което не съм правил е турбо.... и нали знаете за да не викам неволята питам тук във форума.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Много готино решение на проблема. Заредих за 20лв. гориво че беше почти на светване на резервата. Гас как си требе(4000 оборота +...) след това спирам и колата ни пушек ни чудо. Оправи се просто от ръчкането на колата. После я оставих малко да си бачка на мсто но нмаше грам пушек. Според мен проблема беше повече от това че като я караш бавно 1500-1800 оборота студена на 2-3-та скорост и някаде натрупва тези не добре изгорели газове и до колкото знам имаше нещо с някакво си еко.... което когато колата седи на място доста време си пропушва бяло и има някакъв шум.
milennyc написа:Много готино решение на проблема. Заредих за 20лв. гориво че беше почти на светване на резервата. Гас как си требе(4000 оборота +...) след това спирам и колата ни пушек ни чудо. Оправи се просто от ръчкането на колата. После я оставих малко да си бачка на мсто но нмаше грам пушек. Според мен проблема беше повече от това че като я караш бавно 1500-1800 оборота студена на 2-3-та скорост и някаде натрупва тези не добре изгорели газове и до колкото знам имаше нещо с някакво си еко.... което когато колата седи на място доста време си пропушва бяло и има някакъв шум.
Еееее 1500 оборота ... колега ,как издържаш да караш с толкова малко обороти .... гааазззз му е мамата

P.S. Айде весело довечера !

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Ето ти две места за разъждения от къде може да ти прави бял пушек...сам ще разбереш!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Втория линк го приложих поради това че ако горивото е разредено някак си е възможно да прави конденза...и така...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Втория линк го приложих поради това че ако горивото е разредено някак си е възможно да прави конденза...и така...

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
euroto написа:При тия температури и 30 минути след като я запалиш е нормално да пуши .... а когато е студена отзад ще пуши почти като кремиковци .....
ти като си навън и си отвориш устата .... и какво излиза от нея? Бял "пушек"..... стууд
На първия линк също съм го написал....


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Този проблем с пушенето на място си остава дори и колата да е загряла. И пак проблема е следния. Ако не я ръчкаш колата и да я караш 2-3 мин. с над 3000 оборота си пуши леко и цвета е по синкаво отколкото бяло. Караш лекичко и почва да пуши караш на ръчка не пуши. Каде ли е проблема? Катализаторите не са махнати? А може ли да е от турбитаната понеже с чипването малко е надута и..... не знам от каде иде проблема.
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
milennyc написа:Този проблем с пушенето на място си остава дори и колата да е загряла. И пак проблема е следния. Ако не я ръчкаш колата и да я караш 2-3 мин. с над 3000 оборота си пуши леко и цвета е по синкаво отколкото бяло. Караш лекичко и почва да пуши караш на ръчка не пуши. Каде ли е проблема? Катализаторите не са махнати? А може ли да е от турбитаната понеже с чипването малко е надута и..... не знам от каде иде проблема.

аиде на турбинката

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
neonman написа:milennyc написа:Този проблем с пушенето на място си остава дори и колата да е загряла. И пак проблема е следния. Ако не я ръчкаш колата и да я караш 2-3 мин. с над 3000 оборота си пуши леко и цвета е по синкаво отколкото бяло. Караш лекичко и почва да пуши караш на ръчка не пуши. Каде ли е проблема? Катализаторите не са махнати? А може ли да е от турбитаната понеже с чипването малко е надута и..... не знам от каде иде проблема.![]()
аиде на турбинката
Съмнявам се да е турбо повече ми прилича на дебитомер. Понеже м/у 2000-3000 оборота не набира по най-желания от мен начин. А от 3000 нагоре лети как си требе!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани