парно

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e63

парно

Мнение от Torque_power » 10 Дек 2008, 1:10

Парното в краката се усеща само от дясната страна и то слабо,защо така :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 10 Дек 2008, 15:35

ами значи пусни само на краката да духа и духа силно,аз сам си пуснал моито на духа на стъклото,краката и през таблото и на всички места е слабо,обаче ако пусна само към стъклото или краката е силно,то си е така през колкото повече дупки духа следователно е по-слабо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Дек 2008, 18:24

Друг е проблема ако въобще не духа топло, :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e63

Мнение от Torque_power » 10 Дек 2008, 20:58

unikalen88 написа:ами значи пусни само на краката да духа и духа силно,аз сам си пуснал моито на духа на стъклото,краката и през таблото и на всички места е слабо,обаче ако пусна само към стъклото или краката е силно,то си е така през колкото повече дупки духа следователно е по-слабо
Е,колега аз само на краката го давам и ми е слабо,не е това проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 11 Дек 2008, 13:57

тогава е вентилатора,то друго няма или някоя клапа да не отваря докраи или :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Reaper » 13 Дек 2008, 12:27

ЗДР и аз сащо като колегата с Парното и аз имам проблем от подобно естество .Проблема е следния
Като запаля колата не пускам парното докато не загрее ( да се изправи стрелката) Вс си беше наред но днес ми направи впечатление че вапреки че е загряла и е нагласен Климатроника на 26г. и парти ваздуха от Къпето духа Хладен ваздух , а преди направо ме изхаряше.
СЛед като си подуха :D известно време започва маи да се оправя смисал по топло взема да духа. ФИлтара е нов, днес ми се причу нещо маи перката ва климат.
Ако някои мойе да помогне :confused: Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW-Е46 320D
Мечтае да кара: нова
Детайли за колата: Е-46

Мнение от infovan » 13 Дек 2008, 19:22

Колеги,ако може някой да ми поясни ще съм благодарен!климатроника духа ли топло?и какво трябва да натисна?да ви кажа аз какво правя!натискам снежинката,настройвам температурата на 32 и замръзвам от студ!трябва да чакам да загрее колата че да пусна парното!
Автосервиз София кв.Хаджи Димитър бул.Първа Българска армия №159

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 13 Дек 2008, 21:34

infovan написа:Колеги,ако може някой да ми поясни ще съм благодарен!климатроника духа ли топло?и какво трябва да натисна?да ви кажа аз какво правя!натискам снежинката,настройвам температурата на 32 и замръзвам от студ!трябва да чакам да загрее колата че да пусна парното!

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Абе колега, ти снежинката с топло ли я свързваш?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 14 Дек 2008, 13:29

То колегата правилно си я свързва снежинката със зимния сезон, като падат снежинки натискаш снежинката :mhihi: , ех да имаше и копче със слънце лятото пък да натискаме него :mhihi:
Извинявам се ако колегата се обиди, но не се сдържах, та да поясня със снежинката се включва компресора на климатроника през лятото за да може да ОХЛАЖДА, през зимата недей да я натискаш, (ако не искаш допулнително да те охлади де).
Значи между духалките които се намирати в средата на таблото има ена врътка от която се регулира топло/студено но САМО за тези средни духалки и само когато е натиснато копчето за духане към теб (средното копче на което стрелката сочи към човечето). Основната температура се регулира от копчето топло/студено на климатроника и от дисплейчето на което са изписани градусите, тази основна температура важи за въздуха който отива до краката, който отива към стъклото и който излиза от лявата и дясната духалка на таблото. Ако предпочитате в колата ви да се поддържа като постоянна температура тази която е изписана на дисплейчето натискате копче AUTO и климатроника си регулира силата на вентилатора и отворите през които да изкарва въздуха, като въздуха от средните духалки може да се регулира автономно (както вече писах) от врътката между тях, това е с цел ако ви е станало топличко в колата да врътнете малко врътката и да ви вкара малко свеж хладничък въздух за да не заспите примерно :mhihi: , без да се налага да променяте температутата на въздуха в купето. Вариянтите през лятото са същите, принципа на работа на климатроника е същоя само че ако навън е 38 градуса а вие искате да имате температура в купето да речем 26 градуса климатроника няма как да ви я усигури и ще трябва да натиснете снежинката за да се включи компресора на климатроника който да може да охлажда топлия въздух. Да ви обясня и копчето с празното кръгче и кръгчето с А в средата за какво служи да не кажете тоя изписа толкова много глупости а нищо не каза за това копченце :mhihi: , та целта на това копченце е да накара климатроника да не вкарва свеж въздух от вън в купето и да върти в купето само наличния въздух, при повторно натискане на това копченце се включва автоматичната функция на гореописаното, която спира въздуха от вън на вътре само ако този въздух е мръден ( доста удобно в градски условия когато пред вас има някой автобус ;) климатроника автоматично спира вредните му газове да не ви влизат в купето и след като автобуса отмине отново пуска свежия въздух да влиза в купето), в дъждовно време ви препоръчвам да оставяте да влиза свеж въздух в купето и да не натискате това копче, защото в противен случай ще ви се запотяват стъклата ;)
Извинявам се ако съм подразнил някой със всичко написано, знам че всички тези неща са добре известни но реших да ги опиша малко по-подробно за да стане ясно на всички как функционират.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW-Е46 320D
Мечтае да кара: нова
Детайли за колата: Е-46

Мнение от infovan » 16 Дек 2008, 20:05

Много ти благодаря за подробния отговор!Ще те черпя!
Автосервиз София кв.Хаджи Димитър бул.Първа Българска армия №159

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook