датчика за накладки ми свети
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- kokoms2
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е60 М5
- Детайли за колата: 323-две порти
датчика за накладки ми свети
Вече две седмици ми вади очите и днес реших да ги сменя,но се оказа че не са за смяна още.Какво да правя колеги?????????????? 

Използвам стара тема на колегата за да не пускам нова подобна! И на мен ми светна лампата за износени накладки. Поглеждайки външните накладки на предните колела същите ми се сториха много малко износени и в първия момент реших, че проблемът е в датчика, но след като свалих гумите и огледах и вътрешните стана ясно че датчика си е в ред, но накладките са износени неравномерно от двете страни на диска
В тази връзка искам да попитам това нормално ли е за тези спирачни апарати или има заяли бутала? Само да вметна че и на двете предни колела накладките са износени по един и същи начин..т.е. вътрешните в много по-голяма степен отколкото външните! Иначе бимата спира съвсем нормално без да се усещат никакви вибрации. Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели мнение 


- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Пгледнете дали датчика е опрял диска (дали се е търкал в него).
Иначе като светне лампата, в накладките остава доста живот, но все пак съвета ми е да ги сменяте (това е в идеалния случай, ако са износени равномерно).
Иначе като светне лампата, в накладките остава доста живот, но все пак съвета ми е да ги сменяте (това е в идеалния случай, ако са износени равномерно).
deap написа:датчиците са с една ампула ватре и когато веднаж светнат поради износени накладки при смяна на накладките трябва да се сменят и датчиците иначе постояно сте си светят и няма каде да ги изчистат само смяна
Каква ампула бре,що стряскаш народа-има един проводник ("мостче"),който при допир с диска се износва и прекъсва веригата.Лампата изгасва когато веригата бъде възтановена
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
aleks_al написа:Използвам стара тема на колегата за да не пускам нова подобна! И на мен ми светна лампата за износени накладки. Поглеждайки външните накладки на предните колела същите ми се сториха много малко износени и в първия момент реших, че проблемът е в датчика, но след като свалих гумите и огледах и вътрешните стана ясно че датчика си е в ред, но накладките са износени неравномерно от двете страни на дискаВ тази връзка искам да попитам това нормално ли е за тези спирачни апарати или има заяли бутала? Само да вметна че и на двете предни колела накладките са износени по един и същи начин..т.е. вътрешните в много по-голяма степен отколкото външните! Иначе бимата спира съвсем нормално без да се усещат никакви вибрации. Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели мнение
Спирачните апарати са с едно бутало от вътрешната страна, на вътрешната накладка /поне при мен е така/. Усилието към външната накладка се предава чрез паразитен луфт и така накладките се износват равномерно. Смени си накладките и си раздвижи апаратите, най-вероятно са блокирали.
Ето това исках да чуя, колега..много благодаряbaga написа:aleks_al написа:Използвам стара тема на колегата за да не пускам нова подобна! И на мен ми светна лампата за износени накладки. Поглеждайки външните накладки на предните колела същите ми се сториха много малко износени и в първия момент реших, че проблемът е в датчика, но след като свалих гумите и огледах и вътрешните стана ясно че датчика си е в ред, но накладките са износени неравномерно от двете страни на дискаВ тази връзка искам да попитам това нормално ли е за тези спирачни апарати или има заяли бутала? Само да вметна че и на двете предни колела накладките са износени по един и същи начин..т.е. вътрешните в много по-голяма степен отколкото външните! Иначе бимата спира съвсем нормално без да се усещат никакви вибрации. Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели мнение
Спирачните апарати са с едно бутало от вътрешната страна, на вътрешната накладка /поне при мен е така/. Усилието към външната накладка се предава чрез паразитен луфт и така накладките се износват равномерно. Смени си накладките и си раздвижи апаратите, най-вероятно са блокирали.

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани