Поредното Е46 във форума.... :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- EmporioArmani
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Варна
Поредното Е46 във форума.... :)
Незнам дали е тук мястото,но ще пробвам,ако съм в грешка нека бъда коригиран...
наскоро станах собственик на Е46 '99 320d 136к.с., засега съм доволен от автомобила:) в момента неразполагам със снимки, но на по късен етап ще кача, в основни линии е стандартно врабче във всяко едно отношение(4 ел. прозореца. обикновени адаптивни фарове, 6 еърбега,аларма,печка уебасто и т.н.), има вече план за развитие,но да видим как ще потръгне, доскоро бях притежател на друга марка, мисля доста добре се справих със преобразяването, да видим какво ще измисля и с тази
прочетох доста из форума за подръжката, като до момента съм сменил масла , филтри ремъци, ролкиІуспокоител,демферна шайба, антифриз, не ми се пипат маслата на кутията и деференциала засега, подготвена е за зима и така...
имам един въпрос към собствениците на такива, тъй като сега съм с кастрол 5w 30, искам да разбера обичайно с какво масло се кара такъв мотор, тъй като съм привърженик на Мотул 6100 10w-40,но незнам дали е подходящо за тук?(все пак мотора е на 180000км уж реални със сервизни документи и едвали 5-30 е добър избор,аможе и да е ,но лампата на маслото гасне след около 4-5сек след като запаля,мисля че е тъничко масло?), та ще бъда благодарен за съвет!
също подочух ,че има някакъв малък филър за турбото?? не съм сменял такова нещо и ако има въобще, някой би ли хелпнал
предполагам занапред ще имам още доста въпроси,но всеки от някъде е тръгнал
поздрави
наскоро станах собственик на Е46 '99 320d 136к.с., засега съм доволен от автомобила:) в момента неразполагам със снимки, но на по късен етап ще кача, в основни линии е стандартно врабче във всяко едно отношение(4 ел. прозореца. обикновени адаптивни фарове, 6 еърбега,аларма,печка уебасто и т.н.), има вече план за развитие,но да видим как ще потръгне, доскоро бях притежател на друга марка, мисля доста добре се справих със преобразяването, да видим какво ще измисля и с тази

прочетох доста из форума за подръжката, като до момента съм сменил масла , филтри ремъци, ролкиІуспокоител,демферна шайба, антифриз, не ми се пипат маслата на кутията и деференциала засега, подготвена е за зима и така...
имам един въпрос към собствениците на такива, тъй като сега съм с кастрол 5w 30, искам да разбера обичайно с какво масло се кара такъв мотор, тъй като съм привърженик на Мотул 6100 10w-40,но незнам дали е подходящо за тук?(все пак мотора е на 180000км уж реални със сервизни документи и едвали 5-30 е добър избор,аможе и да е ,но лампата на маслото гасне след около 4-5сек след като запаля,мисля че е тъничко масло?), та ще бъда благодарен за съвет!
също подочух ,че има някакъв малък филър за турбото?? не съм сменял такова нещо и ако има въобще, някой би ли хелпнал

предполагам занапред ще имам още доста въпроси,но всеки от някъде е тръгнал

поздрави

Emporio SayS: Нищо не е сигурно! Ще поживеем и ще видим...
- Spoika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
Значи аз карам с 10w40 и пак ми гасне след няколко секунди четах някаде из форума че ако го сменя с 5w30 ще гасне веднага при паленето незнам защо така е при тебе .За филтъра намира се до въздушния филтър една пласмаскова кутийка с 4 болчета него е добре да го смениш защото като започне да се разпада и отива в перката то оригиналния филтър на колата ти трябва да е едно като канап навито пък този който ще купиш е една гъбичка само 

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Моту, но 5w40. Лампата гасне с малко закъснение, не е от вискозитета / пробвах и с 10w40 6100, не прави мойта грешка /.
- EmporioArmani
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Варна
Поредното Е46 във форума.... :)
Добре съгласих се, оставам само на оригинално бмв масло, предполагам в последствие ще разбера дали ще е лонглайф или нормално
принципно си мисля ,че ми е заминала маслената помпа,но ще видим, като купих колата и нямаше нищо, платих я на пича и след два часа почна да се чува нещо из под капака, веднаха го отбелязах на ролка или турбо,но не бе нито едно от двете,а се чува само когато дам газ не и на праазен ход и се увеличава с увеличаването на газта, в крайна сметка се стигна до демф. шайба.. смених и нея,но все още шумът си е там и скоро ще вляза във сервиз на бмв за диагностика,те може да разберат за какво става дума....
ако някой продава ръчка за борд комп. да свирка......

принципно си мисля ,че ми е заминала маслената помпа,но ще видим, като купих колата и нямаше нищо, платих я на пича и след два часа почна да се чува нещо из под капака, веднаха го отбелязах на ролка или турбо,но не бе нито едно от двете,а се чува само когато дам газ не и на праазен ход и се увеличава с увеличаването на газта, в крайна сметка се стигна до демф. шайба.. смених и нея,но все още шумът си е там и скоро ще вляза във сервиз на бмв за диагностика,те може да разберат за какво става дума....

ако някой продава ръчка за борд комп. да свирка......


Emporio SayS: Нищо не е сигурно! Ще поживеем и ще видим...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани