Автопилот и грешка в екуто

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Автопилот и грешка в екуто

Мнение от netsurfer_bg » 05 Ное 2008, 19:13

Значи сложих си мултиволан, сам си сложих всичко и си го вързах, всичко си работи,
обаче имам един проблем:
Когата давам гас от волана и като мине 4000+ оборота и излиза грешка в EML + ДВигателя и колата спира да върви, след гасене и палене отново няма вече проблем до следващите 4000+ оборота с автопилота.
Иначе ако давам газ от педала няма проблеми.
Какво се шашка екуто??
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио :) / BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 15 Ное 2008, 20:18

никой ли не е чел нещо.
Проблема е само ако давам газ от волана, ако пусна автоплота на 5000 оборота, няма проблем, ама ако давам газ от волана по-продължително и дава грешка.
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио :) / BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Ное 2008, 20:33

Най-вероятно е софтуерна защита. Високите обороти предполагат високи скорости, което налага пряко боравене с педалите 8)
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Ное 2008, 22:16

pazokolarov написа:Най-вероятно е софтуерна защита. Високите обороти предполагат високи скорости, което налага пряко боравене с педалите 8)


хаххах, майтапиш се нали :mhihi: :mhihi: на дизела няма как да стигна 5к , но никога не връщал от плюса :D

Вместо да се чудиш колега отиди закачи някъде на диагностика. Евентуално ще ти се наложи прекодиране на модула , за да се добави новата функция. При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, при дизелите няма нужда - просто се командва количеството подавано гориво

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Ное 2008, 23:32

V-max написа:
pazokolarov написа:Най-вероятно е софтуерна защита. Високите обороти предполагат високи скорости, което налага пряко боравене с педалите 8)


хаххах, майтапиш се нали :mhihi: :mhihi: на дизела няма как да стигна 5к , но никога не връщал от плюса :D

Вместо да се чудиш колега отиди закачи някъде на диагностика. Евентуално ще ти се наложи прекодиране на модула , за да се добави новата функция. При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, при дизелите няма нужда - просто се командва количеството подавано гориво


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Позна от първия път :mhihi:
Ама защо го тормозиш човека вече 10 дни и не му кажеш каква е интифата?
Аз си признавам, с бензинките не съм много на ти ....
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 15 Ное 2008, 23:43

V-max написа:
..... При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, ...
:nono: ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 16 Ное 2008, 9:14

V-max написа:
pazokolarov написа:Най-вероятно е софтуерна защита. Високите обороти предполагат високи скорости, което налага пряко боравене с педалите 8)


хаххах, майтапиш се нали :mhihi: :mhihi: на дизела няма как да стигна 5к , но никога не връщал от плюса :D

Вместо да се чудиш колега отиди закачи някъде на диагностика. Евентуално ще ти се наложи прекодиране на модула , за да се добави новата функция. При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, при дизелите няма нужда - просто се командва количеството подавано гориво

nищо не се монтира, просто се пуска едно кабелче до екуто и се връзва в едната букса.
Автопилота си работи без проблеми, просто при по-продължително натискане на + дава грешка и колата спира да върви, след рестарт на мотора всичко си е наред.
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио :) / BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Ное 2008, 13:49

RAFF написа:
V-max написа:
..... При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, ...
:nono: ;)


еййй , добре че цензурата не спи :mhihi: :mhihi: разбирасе на моделите с елетронен потенциометър (без жило на газта) няма нужда от допълнителни части...

ПС - вторник съм при тебе за парктроника ;)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook