Автопилот и грешка в екуто
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
Автопилот и грешка в екуто
Значи сложих си мултиволан, сам си сложих всичко и си го вързах, всичко си работи,
обаче имам един проблем:
Когата давам гас от волана и като мине 4000+ оборота и излиза грешка в EML + ДВигателя и колата спира да върви, след гасене и палене отново няма вече проблем до следващите 4000+ оборота с автопилота.
Иначе ако давам газ от педала няма проблеми.
Какво се шашка екуто??
обаче имам един проблем:
Когата давам гас от волана и като мине 4000+ оборота и излиза грешка в EML + ДВигателя и колата спира да върви, след гасене и палене отново няма вече проблем до следващите 4000+ оборота с автопилота.
Иначе ако давам газ от педала няма проблеми.
Какво се шашка екуто??
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
никой ли не е чел нещо.
Проблема е само ако давам газ от волана, ако пусна автоплота на 5000 оборота, няма проблем, ама ако давам газ от волана по-продължително и дава грешка.
Проблема е само ако давам газ от волана, ако пусна автоплота на 5000 оборота, няма проблем, ама ако давам газ от волана по-продължително и дава грешка.
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Най-вероятно е софтуерна защита. Високите обороти предполагат високи скорости, което налага пряко боравене с педалите 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
pazokolarov написа:Най-вероятно е софтуерна защита. Високите обороти предполагат високи скорости, което налага пряко боравене с педалите
хаххах, майтапиш се нали



Вместо да се чудиш колега отиди закачи някъде на диагностика. Евентуално ще ти се наложи прекодиране на модула , за да се добави новата функция. При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, при дизелите няма нужда - просто се командва количеството подавано гориво
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
V-max написа:pazokolarov написа:Най-вероятно е софтуерна защита. Високите обороти предполагат високи скорости, което налага пряко боравене с педалите
хаххах, майтапиш се нали![]()
на дизела няма как да стигна 5к , но никога не връщал от плюса
![]()
Вместо да се чудиш колега отиди закачи някъде на диагностика. Евентуално ще ти се наложи прекодиране на модула , за да се добави новата функция. При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, при дизелите няма нужда - просто се командва количеството подавано гориво




Ама защо го тормозиш човека вече 10 дни и не му кажеш каква е интифата?
Аз си признавам, с бензинките не съм много на ти ....
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
V-max написа:
..... При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, ...


- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
V-max написа:pazokolarov написа:Най-вероятно е софтуерна защита. Високите обороти предполагат високи скорости, което налага пряко боравене с педалите
хаххах, майтапиш се нали![]()
на дизела няма как да стигна 5к , но никога не връщал от плюса
![]()
Вместо да се чудиш колега отиди закачи някъде на диагностика. Евентуално ще ти се наложи прекодиране на модула , за да се добави новата функция. При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, при дизелите няма нужда - просто се командва количеството подавано гориво
nищо не се монтира, просто се пуска едно кабелче до екуто и се връзва в едната букса.
Автопилота си работи без проблеми, просто при по-продължително натискане на + дава грешка и колата спира да върви, след рестарт на мотора всичко си е наред.
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
RAFF написа:V-max написа:
..... При бензиновите мотори се монтира и допълнителен ел мотор на дросела за да работи темпомата, ...![]()
еййй , добре че цензурата не спи


ПС - вторник съм при тебе за парктроника

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани