Загуба на течност- помощ!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: гр. Монтана

Загуба на течност- помощ!

Мнение от georgisa » 12 Ное 2008, 20:00

Имам 318, Е- 46, 99г. Взех го наскоро, има проблем който не мога да разреша- от казанчето на радиатора течноста намалява постоянно- за около 5 км. пръчката която измерва водата пада до долу, а температурата на таблото не показва прегряване, не мърда от средата. Като работи на място колата няма течове от никъде, на ауспуха не пуши повече от колкото е нормалното- не я изхвърля и от там, в маслото също няма вода- чисто е. Нормално ли е така да работи колата- с по- малко вода от нормалното дадено в казанчето и да не прегрява или ако някои има предположение къде отива водата моля да помогне. Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 12 Ное 2008, 20:18

Сигурно ти е пукната казанчето огледай го добре ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: гр. Монтана

Мнение от georgisa » 12 Ное 2008, 20:51

Ако е пукнато ще се вижда теч на вода, а такъв няма- 3-4 км. изчезва около 1/2 л.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Мнение от Dani Dupeto » 12 Ное 2008, 22:33

Колега, има го и варианта да имаш теч от някое съединение, или казанчето. Моя съвет е да я оставиш на сухо място когато е загряла, да я загасиш, и да се върнеш да погледнеш след около 30 мин. дори и час. Имах подобен проблем с автомобил от друга марка, и се оказа, че когато е загряла колата не тече от никъде, но когаро започне да истива и явно създава налягане и тогава виждаш локвата и от къде е теча.
Успех!
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Re: Загуба на течност- помощ!

Мнение от oTECa » 12 Ное 2008, 22:47

georgisa написа:Имам 318, Е- 46, 99г. Взех го наскоро, има проблем който не мога да разреша- от казанчето на радиатора течноста намалява постоянно- за около 5 км. пръчката която измерва водата пада до долу, а температурата на таблото не показва прегряване, не мърда от средата. Като работи на място колата няма течове от никъде, на ауспуха не пуши повече от колкото е нормалното- не я изхвърля и от там, в маслото също няма вода- чисто е. Нормално ли е така да работи колата- с по- малко вода от нормалното дадено в казанчето и да не прегрява или ако някои има предположение къде отива водата моля да помогне. Благодаря предварително.

Колега нетрябва да има никакъв пушек(освен сутрин при първо палене за около 3-4мин. докато загрее генеряацията и изкара конденза). Аз на дизела нямам пушек, а ти си бензин и казваш че пуши. Да не би да ти е духнала гарнитурката??
Дано да не е тя, но ако пуши когато е згряла......лошо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Ное 2008, 0:00

Щом толкова много губи антифриз сигурно надува охл. система и ти изхвърля течноста или излиза през ауспуха .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 13 Ное 2008, 8:40

колега,мотора М43 има три много глупави пластмасови щуцера през които влиза и излиза водата,двата са видими единия е отпред на мотора дълъг е около 5см и на него има датчик за температура,втория се на мира от дясно на мотора дълъг е около 10см и има 2-или 3 разклонения не помня точно сменял съм го отдавна и третия е най-готин намира се между двигателя и купето тоест под предното стъкло мястото е чудно.пластмасата старее започва да тъи и в един момент се пречупва(къса ) след като ми се скъса този от пред ги смених и трите оказа се че средния(този с рзклоненията ) беше тръгнал пластамасата се ронеше задния беше хубав но беше сменян има една щампа с година на производство.огледай ги хубаво защото се къса от веднъж и водата изчезва за секунди успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: гр. Монтана

Мнение от georgisa » 13 Ное 2008, 19:37

Оказа се че е било пластмасовото разклонение отзад, зад мотора. Пръскало е водата върху ватата между мотора и купето, затова нямаше течове отдоло. Благодаря за помоща.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook