Загрява колата :( Help!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 04 Ное 2008, 13:42

Колега, не съм сигурен, но мисля че ти не си със перката със скъпия модул. Мисля че те се слагат само при дизелите.
Има и още един вариант. При мен като взех колата, нямаше проблем. След 1 мисец почна да загрява само когате и беше мноо зор и когато включа климатика. Оказа се че фугата между двата радиатора(климатичния и охладителния) е запълнена от боклуци и колата не се охлажда. Оттам излязаха 3-4 наилонови торбички, парчта наилон, мнооооого кал. Наложи се да махна перката със клапите зад радиатора и отвътре навън да го мия с пароструика. След около 15-20 минути играчка с пароструиката и сглабяне на колата, проблема се оправи. Спря да загрява, но се получи друг :mhihi: . Оказа се че ми е изтърбушен термостата :mhihi: . После нямаше загряване и пак отидох на термостат :mhihi: .
Дано да е това. Ако се окаже че си с моя проблем, най-вероятно ще се разминеш без даване на пари ;) .
П.П. При мен на място незагряваше.
загряваше само по голям байр на климатик. Като спра някаде и изключа климатика и се охлаждаше веднага.
Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 31.10.2007

Мнение от demonazzz » 04 Ное 2008, 16:08

По това, което каза колега съм на мнение, че е точно ел. блока на перката. Аз наскоро се борих с този проблем. Когато се даде на късо и перката работи, но иначе не подава сигнал и не се пуска. В движение, всичко е ок, но в яките задръствания почва да загрява. Ратърси се малко, перката с блока са на Бош, може да намериш и по-ефтин вариант, но по-тънко от 500 кинта не ми се вярва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i

Мнение от kaspar_ivo » 05 Ное 2008, 0:10

demonazzz написа:По това, което каза колега съм на мнение, че е точно ел. блока на перката. Аз наскоро се борих с този проблем. Когато се даде на късо и перката работи, но иначе не подава сигнал и не се пуска. В движение, всичко е ок, но в яките задръствания почва да загрява. Ратърси се малко, перката с блока са на Бош, може да намериш и по-ефтин вариант, но по-тънко от 500 кинта не ми се вярва.


Въпроса е че перката си се върти нормално като работи климатика, изкачвал съм бая баири и до сега не е загрявала нее мърдала стрелката. странното е че до сега се е получило 1-2 пъти това загряване а не съм седял по трафиците само 1-2 пъти :) се пак Секид ен по всяко време са трфици. :(

Възможно ли да е нещо от охладителната течност и сега като е сменя да се оправи?? :?: :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 05 Ное 2008, 0:28

kaspar_ivo написа:
demonazzz написа:Възможно ли да е нещо от охладителната течност и сега като е сменя да се оправи?? :?: :confused:

Каквото и да е качеството на охладителната течност, ако я има в системата колата не може да прегрее при всичко друго изправно. Смяната на охладителната течност се налага от това че с течение на времето течността се замърсява с отлагания или започва да разяжда алуминиевите части по системата. Също така смазочните и свойства намаляват а това е важно за водната помпа. Друг е въпросът ако нямаш достатъчно течност в системата или има въздушна възглавница.
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook