клапан за гориво
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
клапан за гориво
Колеги след яко ходене по диагностики и сменени доста части накрая проблема с двигателя се оказва клапан който определя колко гориво да подава кам двигателя грешката е P0170 Kraftstoffregelung.
Какъв е този клапан и къде се намира?
Какъв е този клапан и къде се намира?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Може би на дроселовата клапа, там има един потенциометър, ма на колите незнам как му викат, незнам да ли имаш дебитомер или онова другото нещо май МАФ му викат, и как работи това друго също незнам. Вземи си провери буксите да ли са вкарани добре на местата си, и кабеляка да ли е читав, т.е. който влиза в буксата, да не е накъсан, скъсан. Не може толкоз нова кола в сравнение с мойта каляска да има такива ядове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
аз дебитомера го смених и ходих пак на диагностика но ми показва тази грешка Р0170 то май се оказва доста обща грешка тя е за определяне на горивото и сутрин на студен двигател като подам газ забива като позагрее се пооправя но пак го има чистат ми грешката и след 40 км пак я засича и светва чека.
Няма оправия ако някои знае нещо повече за тази грешка да пише
Няма оправия ако някои знае нещо повече за тази грешка да пише
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
чека не свети вече, но забиването при подаване на газ си остана и има припукване в средното гърне дали е възмоно нещо гърнето да е преебано и да запушва колата глъхне при по рязко подаване на газ до 1500 оборота и после няма проблем на високите, а днес даже почна и трудно да пали с помпане на газта.
Абе няма оправия
Абе няма оправия

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
ако е запушен катализатора и във високите ще глъхне и трудно ще набира понеже количеството отработени газове се увеличават пропорционално на оборотите на ДВГ-то, във връзка с това опитай да откачиш ламбдата тогава компа ще влезе в авариен режим и , ако проблема е в нея ,че подава грешен сигнал на компа ще разбереш и решаваш проблема.Успех колега и пиши каква е била повредата 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Колата е без катализатор има търба на негово място и вече 6 месеца нямаше проблеми ламбда сондата я смених преди един месец и днес на диагностеката пак я гледаха няма проблем даже компа няма грешки явно проблема е в дюзите днес сипах добавка от ОМV ако не помогне ще ги свалям на ултра звук но на диагностиката ми казаха, че 100% е от тях или евентуално помпата което ми се струва супер не реално.
проблем
колега ако се оправи след това пиши да знам кво да правя че и моита е развалена и седи в гаража .....
druga marka oswen bmw ne priznawam
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
не съм вярвал, че проблема може да е толкова лесно отстраним, оказаха се наистина дюзите въпреки, че колата е бензинова но явно толкова е качествен бензина, който зареждаме.
При мен проблема се оправи като си купих една добавка от Шел мисля, че на шишето пишеше STP черно за почистване на инжекцион и заредих за 50 лева карера 100 октана на ОМВ и яко газ на 3-та колата си прекъсвахе и след около 40 км така каране с яко мъка се по отпуши и сега си набира и в средни и високи обороти сега мисля да сменя и горивния филтър и дано няма проблем.
Иначе със запушени дюзи сместа е бедна и ми светеше чека, смених напразно ламбда сонда и мотора за празен ход това беше докато майсторите се учеха на мойта кола и гадаеха даже един искаше да сменя бензиновата помпа това в Бош сервиз, но това е друга тема.
Ако не помогне добавката трябва да се ходи на ултра звук излиза около 100 лева за четири дюзи.
Дано съм бил полезен.
При мен проблема се оправи като си купих една добавка от Шел мисля, че на шишето пишеше STP черно за почистване на инжекцион и заредих за 50 лева карера 100 октана на ОМВ и яко газ на 3-та колата си прекъсвахе и след около 40 км така каране с яко мъка се по отпуши и сега си набира и в средни и високи обороти сега мисля да сменя и горивния филтър и дано няма проблем.
Иначе със запушени дюзи сместа е бедна и ми светеше чека, смених напразно ламбда сонда и мотора за празен ход това беше докато майсторите се учеха на мойта кола и гадаеха даже един искаше да сменя бензиновата помпа това в Бош сервиз, но това е друга тема.
Ако не помогне добавката трябва да се ходи на ултра звук излиза около 100 лева за четири дюзи.
Дано съм бил полезен.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани