клапан за гориво

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

клапан за гориво

Мнение от oci » 17 Окт 2008, 10:37

Колеги след яко ходене по диагностики и сменени доста части накрая проблема с двигателя се оказва клапан който определя колко гориво да подава кам двигателя грешката е P0170 Kraftstoffregelung.
Какъв е този клапан и къде се намира?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 17 Окт 2008, 14:28

Може би на дроселовата клапа, там има един потенциометър, ма на колите незнам как му викат, незнам да ли имаш дебитомер или онова другото нещо май МАФ му викат, и как работи това друго също незнам. Вземи си провери буксите да ли са вкарани добре на местата си, и кабеляка да ли е читав, т.е. който влиза в буксата, да не е накъсан, скъсан. Не може толкоз нова кола в сравнение с мойта каляска да има такива ядове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 17 Окт 2008, 20:20

аз дебитомера го смених и ходих пак на диагностика но ми показва тази грешка Р0170 то май се оказва доста обща грешка тя е за определяне на горивото и сутрин на студен двигател като подам газ забива като позагрее се пооправя но пак го има чистат ми грешката и след 40 км пак я засича и светва чека.
Няма оправия ако някои знае нещо повече за тази грешка да пише

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 18 Окт 2008, 19:51

Никой ли не знае какво означава тази грешка :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 22 Окт 2008, 19:20

чека не свети вече, но забиването при подаване на газ си остана и има припукване в средното гърне дали е възмоно нещо гърнето да е преебано и да запушва колата глъхне при по рязко подаване на газ до 1500 оборота и после няма проблем на високите, а днес даже почна и трудно да пали с помпане на газта.
Абе няма оправия :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 23 Окт 2008, 10:58

ако е запушен катализатора и във високите ще глъхне и трудно ще набира понеже количеството отработени газове се увеличават пропорционално на оборотите на ДВГ-то, във връзка с това опитай да откачиш ламбдата тогава компа ще влезе в авариен режим и , ако проблема е в нея ,че подава грешен сигнал на компа ще разбереш и решаваш проблема.Успех колега и пиши каква е била повредата :)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 23 Окт 2008, 17:34

Колата е без катализатор има търба на негово място и вече 6 месеца нямаше проблеми ламбда сондата я смених преди един месец и днес на диагностеката пак я гледаха няма проблем даже компа няма грешки явно проблема е в дюзите днес сипах добавка от ОМV ако не помогне ще ги свалям на ултра звук но на диагностиката ми казаха, че 100% е от тях или евентуално помпата което ми се струва супер не реално.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 4.02.2008

проблем

Мнение от nasko320 » 23 Окт 2008, 23:44

колега ако се оправи след това пиши да знам кво да правя че и моита е развалена и седи в гаража .....
druga marka oswen bmw ne priznawam

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 25 Окт 2008, 12:35

не съм вярвал, че проблема може да е толкова лесно отстраним, оказаха се наистина дюзите въпреки, че колата е бензинова но явно толкова е качествен бензина, който зареждаме.
При мен проблема се оправи като си купих една добавка от Шел мисля, че на шишето пишеше STP черно за почистване на инжекцион и заредих за 50 лева карера 100 октана на ОМВ и яко газ на 3-та колата си прекъсвахе и след около 40 км така каране с яко мъка се по отпуши и сега си набира и в средни и високи обороти сега мисля да сменя и горивния филтър и дано няма проблем.
Иначе със запушени дюзи сместа е бедна и ми светеше чека, смених напразно ламбда сонда и мотора за празен ход това беше докато майсторите се учеха на мойта кола и гадаеха даже един искаше да сменя бензиновата помпа това в Бош сервиз, но това е друга тема.
Ако не помогне добавката трябва да се ходи на ултра звук излиза около 100 лева за четири дюзи.
Дано съм бил полезен.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook